DISKUZE K ČLÁNKU Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

Tři první závody sezóny 2017 ještě nepředstavují ani šestinu letošního ročníku, ale už máme témat k posuzování a přemýšlení habaděj. Před evropskou overturou, kterou nám od hlavní části oddělí Kanada a nově už ne GP Evropy, nýbrž Ázerbajdžánu, se do jisté míry plní plán nových majitelů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 81, poslední 21.04.2017 07:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 10 lidí) 17.04.2017 17:21
Článek od RoBertina, a věřím že nejen mně,… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2017 18:10
Hele jestli máš v něčem jinej pocit či s něčím… »
» uzivatel002272 (Hlasovali 5 lidé) 18.04.2017 10:03
RoBertino, moc díky! Mě takhle psané články… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Největší problém je v tom, že proti jejich pitomosti není odvolání. To je totalita.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Tady bych asi připomněl jen o trochu starší incident KM vs ME. Ten byl komisaři posouzen jako závodní incident a nikdo potrestán nebyl. Podle logiky komisařů z Bahrajnu měl tedy KM dostat penaltu rovněž, ale jak píšeš, jejich rozhodování stojí za nic. Ale na těchto dvou příkladech jde jasně popsat můj pohled na danou věc. KM to asi neudělal schválně, ale prostě to nezvládl. ME mu tam místa nechal dost a právě KM byl slovy dnešních komisařů příliš optimostický a prostě fauloval a měl dostat penaltu. A jak již jsem několikrát psal závodní incident je jednoduše definovatelný tak ani včera to nebyl závodní incident, ale jasný faul od LS, protože ten tam nenechal ani milimetr a CS neměl kam jet. Mohl maximálně zastavit a jít na kávu. Myslím, že právě zde je to hodnocení dost jednoduché a lehce vysvětlitelné, ale evidentně pro komisaře to musel být oříšek jako blázen.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Bohužel rozhodování komisařů není konzistentní a na prakticky stejnou situaci mívají opačné pohledy. Jeden pohled je, že kdo je vpředu, volí si stopu a nemusí se ohlížet na toho vzadu. Jiný pohled je, že ten vpředu by měl nechat dost místa na to, aby i ten druhý měl možnost projet a neměl by být tím prvním v zatáčce zavřen. A bohužel při podobném karambolu piloti neví, která verze nakonec uspěje.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Peter P.

Peter P.

195.91.73.XXX
..mna zaujalo a dost zarazilo, preco mal byt Stroll velkorysejsi ??? Ved nemohol tusit, ze to tam Sainz tak nerozvazne napali. Aj zo Sainzovej kamery vidiet, ze po vyjazde z boxu je Lance daleko pred nim. Keby boli na konci rovinky na rovnakej urovni, nepoviem ani pol slova, vtedy by mu mal nechat priestor, ale tento pripad to nebol. Proste Sainz bol prilis optimisticky a premotivovany, jednoznacne jeho chyba.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Prostě si troll přišel zatrollit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Ahoj. Nezlob se, ale schovám si tu pod tebe jednu malou poznámku. V mém příspěvku ve 20:22 h. je malý zkušební renonc. A jenom abych pak nevypadl jako, že jsem si to vymyslel tak k němu dělám poznámku tady.
S tvým hodnocením docela souhlasím. Rozhodně to není tak hrozné jak někteří říkají.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
v diskuzích prakticky nedávám mínusy. i když má někdo jiný názor než já, tak to považuji za jeho výsostné právo a pokud to není naprostý nesmysl, tak jsem schopen s ním diskutovat a přít se o svoji pravdu. za takovýhle tendenční a ničím nepodložený blaf ale mínus dát musím a diskutovat o tom fakt nebudu...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Svůj názor už jsem psal a osobně jsem přesvědčen, že to byl jasnej faul a měla to bejt pro SV pentle, ale o tom už jsem psal taky v jiné diskusi, takže se nebudu opakovat. Mě opravdu zaráží, že komisaři na to vůbec nereagovali a ani se tím nezabývali, no a trochu mě mrzí, že ani Robertino se k tomu nevyjádřil, když to vzal tak podrobně. A tohle ovlivnilo závod více než co jiného. Dá se rozvést obrovsky, ale kdyby...... tak VB vyhrál, protože by na druhej stimt nedostal červenou, ale žlutou a v klidu by si výhru pohlídal., ale..... to už jsem taky psal.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Připadá mi, že stopou, jakou byl VB "vytlačen" jezdil na konci LH každé kolo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Možná jste si za těch 15 let, co své zhodnocení nazvané Paddock píšu, že to rozhodně není zpravodajství. Pokud si žádáte něco podobného, je pro vás určena následující stať: [odkaz na stránku]

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Vidím to podobně, seriozní novinář když napíše A měl by napsat i B. Jinak se že seriózního zpravodajství stává manipulace. Už

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
S těma pneu : Vybavuju si nějaký závod v minulém roce úplně stejnou situaci, Rosberg dostal o stupeň měkčí pneu než Hamilton a Ham se hned vztekal a dostal úplně stejnou odpověď - Myslíme si, že tahle sada je lepší ... a tak byla, v onom závodě nakonec právě díky pneumatikám vyhrál.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jo, ten souboj stojí za názor. Zdálo se mi že do zatáčky vjížděli bok po boku, čili respektovat prostor pro druhého v zatáčce by měli mít oba, a Vettel to neudělal a podle mě ho vytlačil.

.......... našel jsem alespoň toto nekvalitní video, nebylo to nic hrozného, ale prostor na trati mu tam prostě nezbyl [odkaz na stránku]

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Zatím co ty píšeš vždy skvěle. Vždycky jsem zastával teorii, že když nemám co říci, tak mám raději mlčet. Od tebe jsem tu četl několik "reakcí", ale vlastně k formuli 1 jsi ještě nikdy nic neřekl. Pardon, nenapsal. No a jestli ti odkaz na konkrétní článek pravidel F1 přijde jako tendenční, nevím co pro tebe je opakem. No a možná by jsi mohl ještě nastudovat význam jednotlivých slovo, aby jsi věděl co vlastně píšeš, protože formulový článek s vyjádřením nějakého názoru na formulových stránkách mě osobně nepřijde jako irelevantní. Ano, nemusím s ním souhlasit a můžu napsat svůj názor, ale to by jsi nejprve vůbec nějaký musel mít, že ?????

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Hele jestli máš v něčem jinej pocit či s něčím nesouhlasíš, napiš konkrétně co jak proč a třeba z toho něco vzejde, tohle obecný nic je k ničemu.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Velice zajímavé shrnutí a dá se říci, že lze souhlasit. Ke všemu jsem se již vyjadřoval u jiných článků a tak se nebudu opakovat, pouze k ME a VSC nebo SC. Zde souhlasím, že měl být VSC, ale nechat to jet pod žlutou byl podle mě zbytečný risk. VSC by vlastně už nic nezměnil a v té době každý realisticky uvažující člověk věděl, že LH nemůže SV dojet. Takže i přesto, že SV nemám rád tak zde souhlasím s tím, že klasický SC byl byl nesmyslný.
Jediné co mi zde Robertino schází je tvůj pohled na souboj SV a VB po SC. Takže až budeš mít chvilku, písni co si myslíš o tomto.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Krásný. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radovan Č.

Radovan Č.

88.102.75.XXX
K tomu asi tolik - dokud nebudou pravidla jasně nastavená a nebude v nich konkrétně popsána určitá situace...
Těch situací může být tolik, že není možné se na ně dopředu připravit. Asi nejde nastavit pravidla pro nějaké situace, protože přijde nová, která se v minulosti třeba nikdy nestala. Ohledně postihu traťových maršálů či pořadatelů se ztotožňuji. To je právě to, co v minulosti dělalo F1 „jedničkou" mezi automobilovými závody. Totiž profesionální přístup pořadatelů a maršálů kolem trati.
Asi je těžké, najít hranici, kdy dojde ke kolizi mezi jezdci a bude nutné prošetření komisí, jestli to byl závodní incident nebo něčí vina. Proto zde bude stále boj i mezi námi - fanoušky, čí to byla vina a čí ne. To už k tomuto sportu patří a díky sociálním sítím máme i prostor pro handrkování.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

188.175.122.XXX
Článek od RoBertina, a věřím že nejen mně, rozhodně potěšil. Co konkrétně tam vidíš tendenčního? 03

+ 10 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002255

uzivatel002255

185.14.233.XXX
Proboha to je analýza.. Vše tendeční nepodložené ničím relevantním.. Jeden subjektivní fanda si tu vylil srdíčko..

+ 1 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama