DISKUZE K ČLÁNKU Dalo Maďarsko dostatečný důvod k jásotu?

Maďarská Grand Prix nám uzavřela pomyslně i de facto první polovinu šampionátu. Týmy nyní na dva týdny zamknou svá království a piloti se budou věnovat odpočinkově dovolenkovým programům. Než všechno zase začne v belgickém Spa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dalo Maďarsko dostatečný důvod k jásotu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 05.08.2015 17:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» NrteP (Hlasovalo 30 lidí) 03.08.2015 14:32
A právě protože jsou "tendenční" a… »
» Alfred (Hlasovalo 28 lidí) 03.08.2015 14:54
Já u článků Robertina nepopírám čtivost a… »
» RoBertino (Hlasovalo 27 lidí) 03.08.2015 11:56
Adi, pokud bychom vynechali spekulace, úvahy a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

ladys

ladys

178.23.219.XXX
Bohužel musím souhlasit s Alfredem, už jsem to chtěl napsat sám...
Prostě v každém článku je současnost prezentována převážně negativně.
A ono to tak ve skutečnosti není, závodění je pořád podobné a období dominance jsou z historie naprosto běžná a stále se opakující.
Všeobecná negativní nálada mi připadá i jako PR mašinérie RedBullu.
Možná za účelem snížení ceny, dost to nechápu od Ekla.
Mě osobně nejvíce vadí,že live timing není full zdarma, placené kanály s Richtrem sledovat ani nebudu(pokud by jenom překládali ze Sky udělali by lépe) a zbytečná negativní nálada

+ 25 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Lístek také někde mám, pokud ho najdu, tak ho určitě rád ukážu... 03

+ 25 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Ostatne i lonsky zavod ovlivneny mokrem a SC byl dramaticky a napinavy podobne jako tento. Jen mam smulu, ze pokazde co jsem byl v Madarsku na zivo, tak prazilo slunko, cely zavod snad zadne predjeti na trati a piloti, kterym jsem fandil meli poruchu a jine problemy a casto nedojeli. Snad jen v prvnim rockiku 1986 Senna dojel na stupnich vitezu za duem Williamsu, dodnes mam schovanou vstupenku a jsem velice vdecny, ze me tata na ten zavod vzal 13

+ 21 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
No ja pamatuju minimalne dva zavody v Madarsku, ktere byly jeste daleko lepsi. Oba byly na mokru a oba byly uz tusim za Hamiltona. Jen presne roky se mi nejak ne a ne vybavit. Ten prvni, co byl drive byl dokonce podle me nejlepsi zavod cele sezony a od te doby si rikam, ze bych kropil kazdy zavod na kazde trati podle nejakeho nahodneho generatoru, aby bylo o atrakci postarano, protoze ty nejlepsi zavody, co si vybavuju byly prave alespon castecne na mokru, jako napr. Cina 2010 a i to Madarsko jen nevim, ktery rok.

+ 25 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
tak jsem velmi rád, že jsem se mýlil. po předešlé GP jsem psal, že po nudném Maďarsku bude Paddock jediným osvěžením. jsem opravdu šťastný, že jsem se spletl. Paddock je ovšem opět skvělé počtení, i když opravdu není nutné vždy se vším souhlasit, tak tady jsem se minule z poloviny trefil. psal jsem, že pokud nezkazí mercedesy start a nezaprší, tak to bude nuda. k tomu, aby to nuda nebyla, stačila pouze jedna tato eventualita a závod byl jako víno.
tak doufám, že po letní pauze budou závody alespoň stejně napínavé a zajímavé, jako ten letošní maďarský01

+ 26 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
no, je pravda, že jeho sáhodlouhé komentáře naprosto k čemukoliv by mu dnes, při zvýšeném množství článků, které jsou tady zveřejňovány, zabraly několikanásobně času víc, než dříve 04 ale o legraci bylo postaráno a v poslední době jsem s ním snad i dvakrát či třikrát souhlasil 18!!!

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Opravdu si nerozumíme, protože kdybych F1 viděl jako špatnou a nenapravitelnou, dávno bych ji opustil. A Kartágo opravdu ničit nehodlám, pořád je v té staré dámě (nechť Tour de France promine, ale F1 má na podobný termín také nárok) plno krásy a atraktivnosti. Jen nebývá tak často vidět. 03

+ 25 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kelner

Kelner

46.23.52.XXX
SUPER

+ 27 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
RoBertino, opět se nerozumíme.....nejde ani tak ani o kostru,jde o to že pod ní je pokaždé stejný závěr - a to že dnešní F1 je špatná. Prostě ceterum autem censeo Carthaginem esse delendam“...

+ 23 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Domnívám se, že debata týkající se nějakého problému by neměla být statistickým výčtem, ostatně není problém mi poslat kontakt a milerád vám pošlu seznam, abych tím nenafukoval zdejší debatu. To, že mé články mají stejnou kostru (což do důsledků není také pravda) je asi tím, že je píše stejný autor. Možná vám to přijde jako přežitek, ale je to v podstatě totéž, jako kdybyste chtěl po hudebnících, aby skákali ze stylu do stylu, měnili za každou cenu svůj projev, nebo spisovatelé, aby náhodou nepsali pořád stejný žánr, zkoušeli tu pohádky, tu horory, tu červenou knihovnu, tu poezii, jen aby proboha neměli stále stejnou kostru.
Psaní oslavných ód po mě nikdo nechtěl, a pokud ano, měl by smůlu. Píšu tak, jak to považuji za přínosné těm, kteří to čtou. A pořád si myslím, že když se v současnosti objeví něco zajímavého, nemám problém to ocenit. Možná by vyznělo líp něco podobného - od roku 1996 jsme se v ME ve fotbale nedostali do finále, ale hráči teď jsou mnohem hezčí a krásněji běhají 03 03 03.

+ 21 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Nikdo nepopírá, že máte encyklopedické znalosti, jen jich prostě dáváte do špatných souvislostí....mohl byste namátkou jmenovat slušnou řádku a pak místo slušné řádky vyjmenujete GP Itálie 1971, kde mimochodem z 24 startujících nevidělo cíl hned víc jak polovina pole, nevyjímaje favoritů jako Stewart, Regazzoni nebo Ickx a to i díky poruchám které se dle vás nestaly....proboha kdo po vás chce aby jste někomu pochleboval? Uspešně se vyhýbáte psaní oslavných ód a proto mají vaší články již leta tutéž kostru - zavzpomínat na časy minulé, vypíchnout jak bylo skvělé závody, pár kuriozit a v posledních odstavcích zkritizujete závod, který se jel jako poslední, toho z Maďaska nevyjímaje.
On někdo po Vás chce aby jste psal oslavné ódy? To jako nic mezi bezbřehou kritikou a nic ve zlém, ale v kontrastu se současností na minulost píšete oslavné ódy se železnou pravidelností, tak mezi tím nic jiného není?
Není zač.

+ 25 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
A já za něj děkuji.

+ 24 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Alfréde, dovolím si poznámku - každý článek, v němž píšete nějaký svůj názor, je, bude a musí být tendenční - pokud někomu nehodláte pochlebovat. Je tu ještě jedna varianta, které se doufám dlouho úspěšně vyhýbám, a sice psaní oslavných ód na něco, co si je nezaslouží. S vámi nesouhlasím v tom bodě, že v žádné éře nebyly dramatické závody bez nehod či poruch, mohl bych jich vyjmenovat slušnou řádku, třeba namátkou Grand Prix Itálie 1971 a pět vozů na cílové čáře. Jen chci říci, že doba, kdy jsme všechno podle nějakého nařízení odkývali, je doufám pryč. A pokud si pamatuju, tak litr speciálu stál i 2,80 Kčs 03. Proto je mi příjemné, když se mnou někdo polemizuje, ale nemyslím, že obvinění z tendenčnosti je na místě. Děkuji.

+ 25 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NrteP

NrteP

193.86.88.XXX
Prostě nám každému je tolik kolik je. Jenom se někdy usmívám svým připomínkám dětem ( když se zapomenu ), na které jsem já sám v jejich letech kroutil hlavou, cože to ti rodiče a prarodiče plácají o tehdy minulém století. Teď už se dá říct tisíciletí. Takže na mě došlo.
Add cena benzínu - co já jsem začal sledovat F1, tak tehdy tolik benzín stával ( bez připomínek k platům). Ale za to nemůžete ani vy ani já.
Ale musím uznat, že cenu mléka máte dobře. Ale teď už zase moji kluci zvedají oči vsloup a tak raději končím.

+ 22 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NrteP

NrteP

193.86.88.XXX
Ano. Dobře. Vyřízeno, k dennímu pořádku. 01

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Já u článků Robertina nepopírám čtivost a zajímavost, ale to že jsou zavádějící a myslím že se s tím argumentačně vyrovnávám docela dobře. Ostatně čtivé a zajímavé může být ledasco, třeba i tehdy když se to napíše korektně a objektivně. Nevím kolik je Vám, a stejně tak jako Vy nevíte kolik je mne....před listopadem 89 stál benzín již kolem 8 kaček. Tak nevím co má na mne dojít, když evidentně to, co došlo na vás na mne nedojde protože i přes můj věk to zatím nedošlo protože se do minulosti nedívám přes růžové brýle.
btw ono s tou nostalgií se to má tak, že benzín tehdy opravdu stál 8 korun a přesto na přepočet byl o čtvrtinuaž třetinu drahší než dnes a to stojí kolem 33 korun

+ 28 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

88.101.0.XXX
a řvali jsme, jak je to drahý 18

+ 23 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Úvahové a spekulativní články na tento web patří, o tom žádná, jen v tomto článku to vnímám jako snahu vnutit čtenáři názor, že se musí stát plno náhod, aby se na to dalo koukat a jak málo vlastně stačí k tomu, aby to byla nuda... nuda to byla vždy když jeden tým dával ostatním kolo (Mclaren - Honda, 1988), když někdo moc dominoval. Nemyslím si, že to byly zajímavější závody, byly jiné, bylo víc poruch, nebylo to tak profesionální a piloti nebyli tak strojoví, bylo těžší formuli ovládat, ale nebylo tolik strategie, nebylo plno tlačítek navíc, nebylo rádio, takže opět spekulace - Opravdu by byl Hamilton nebo Alonso horší pilot než Senna, kdyby měli pouze 3 pedály a volant bez tlačítek, kdyby se mohli na 100% soustředit jen a pouze na apex a na průjezd zatáčky? Byl by Senna stejně dobrý, kdyby mu sice odpadl pedál a klasické řazení, ale x krát za závod by musel měnit svůj styl podle toho, jak se to zrovna hodí strategii a x krát za kolo něco nastavovat neustále na volantu za takřka neustálé rádiové komunikace?... Nostalgie nám dovoluje odpouštět, časem zapomínáme to špatné a v hlavě si držíme to dobré a je to přirozené, nikdo si nechce pamatovat špatné věci (možná proto si lidstvo historii stále opakuje). Váš článek začal dobře. Kdyby byla více rozvedena spekulace, proč se maďarům podařilo urpořádat GP F1 a nám ne, bylo by to ještě zajímavější (klidně bych více zabředl do naší tehdejší / sviňské politiky), víc se rozpovídat o historii a stavbě Hungaroringu, třeba zhodnotit, jaký závod na něm byl za těch 30 let nejlepší, takto si zaspekulovat, nepřemýšlel bych o tom, proč letošní závod mohla být nuda, to evokuje (dle reakcí) škarohlídství... ale nechci, aby to vypadalo jako nějaké rady. F1 milujete celý život a o její historii víte mnoho, zajímal by mě článek o tom, jak to bylo při VC Itálie 1967... to bylo totiž ještě hodně dávno předtím, než jsem se narodil. Z vašich příkladů si dobře pamatuji pouze Belgii 1998, tam to byl za první zatáčkou (díky mohu pouze karbonový / uhlíkový / kovový) masakr... Každopádně se opravuji - článek nebyl zbytečný, jen ve mě nenaplnil potenciál, který jsem v něm po prvních 2 odstavcích viděl.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001402

uzivatel001402

85.70.70.XXX
Děkuji za odpověď RoBertino a za upřesnění. Jsem pracovně hodně zaneprázdněn, takže píšu na první dobrou. Stejně tak to je i s mým údajem o Kesjárovi. Napsal jsem tuším, nikoliv určitě.

Pokusím se zrekapitulovat jinými slovy svůj ranní komentář. Maďarsko 2015 byl nejen dobrý závod, ale zatraceně dobrý závod, asi nejlepší v historii F1 v této zemi. Nepamatuji takovou koncentraci dramatických momentů a tak napínavý průběh od začátku až do konce jako tomu bylo letos, ani v dobách Mansella a Senny. Maďarsko 2015 však není důkazem, že hybridní formule jedna nemá zásadní problémy ohrožující její samotnou existenci a pravděpodobně ani tento závod F1 nespasí, pokud opravdu F1 potřebuje spasit. Každý závod určují okolnosti, nemá význam tvrdit, že kdyby se nestalo to nebo to, tak by byl závod nudný. Mezi okolnosti patří všechny faktory, od technických závad, počasí, taktiky, formy pilotů až po nehody, pokud možno bez vážných následků na zdraví. Důležité je jen jedno, jestli to byl napínavý závod nebo ne. Zda se na to dalo koukat nebo ne. Myslím, že diváci letos na Hungaroringu měli štěstí. Viděli závod, který vešel do historie. Otázku, kterou si osobně už druhý rok kladu je, zda hybridní F1 je ještě F1 anebo zda se nejedná o úplně jinou kategorii závodů, která se jen jako F1 označuje podle jména. Ale na to musí dát odpověď jedině budoucnost. Ve svých komentářích píšu svoje názory, sděluji je slušně. Jásám na průběhem letošní VC Maďarska, už výrazně méně nad průběhem letošní sezóny F1. Tak to je. Dokážu však ocenit, když je něco super. Letos byl Hungaroring super. To, co se nepovedlo v Silverstone a na Spielbergu, se tady dobře uvařilo. Byla to bašta, podával se vynikajíci perkelt, k zakousnutí byl vynikající paprikáš a pilo se to nejlepší tokajské. Myšleno metaforicky. To je můj názor.

+ 23 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NrteP

NrteP

193.86.88.XXX
A právě protože jsou "tendenční" a subjektivní a nikoliv "korektní a bez chuti a zápachu", tak jsou čtivé a zajímavé. Jsou to názory jednoho autora a nám nezbývá, než se s tím nějak civilizovaně vyrovnat. A odpusťte nám starším, že si zavzpomínáme. Taky na Vás dojde, tak jako došlo na nás.
P.S. Benzin Speciál stával v té době 4,10 Kčs a Super 5,00 Kčs. 03

+ 30 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama