DISKUZE K ČLÁNKU Dalo Maďarsko dostatečný důvod k jásotu?

Maďarská Grand Prix nám uzavřela pomyslně i de facto první polovinu šampionátu. Týmy nyní na dva týdny zamknou svá království a piloti se budou věnovat odpočinkově dovolenkovým programům. Než všechno zase začne v belgickém Spa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dalo Maďarsko dostatečný důvod k jásotu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 05.08.2015 17:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» NrteP (Hlasovalo 30 lidí) 03.08.2015 14:32
A právě protože jsou "tendenční" a… »
» Alfred (Hlasovalo 28 lidí) 03.08.2015 14:54
Já u článků Robertina nepopírám čtivost a… »
» RoBertino (Hlasovalo 27 lidí) 03.08.2015 11:56
Adi, pokud bychom vynechali spekulace, úvahy a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
No jo, jenže závod, ve kterém jde všechno dle předpokladů bude nudný bez ohledu na lokaci okruhu i dataci závodu. Kdyby jsme chtěli taxativně vypisovat důvody pro které byl ten který závod zajímavý, tak kolik myslíte že by jste z 1000 odjetých závodů našel takových, které by bez okolností podobných těm z letošního Maďarska byly zajímavé natolik, aby na nich autor článku nechal alespoň jednu nit suchou?
Co se týče okruhu v Maďarsku, tak první dekádu od 1986 se tam předjíždělo víc než třeba ve Spa, Monze nebo Imole a i později, kdy to bylo hlavně koncem 90. let opravdu bída, tak se tam na dráze událo pravidelně více než na Suzuce a to jsou všechno z dnešního pohledu klasické tratě o které žádný fanda nechce přijít.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Souhlasím, je to věc názoru. Já věřím, že stejně jako si válečný hrdina zaslouží pohřeb se všemi státními poctami a za mediálního zájmu, tak si i celosvětově známy pilot F1 zaslouží víc než vyslovení upřímné soustrasti někde v ústraní. U známých lidí to nikdy nepujde bez určité komečnosti, to chápeme oba (sám si napsal, že minutu ticha na roštu si zasloužil). To, že se kolem Julesovi přilby vzali piloti a jeho rodiče kolem ramen bylo pouze zintenzivnění minuty ticha, nic teatrálního... například úvodní show před startem NASCAR v USA je podstatně teatrálnější záležitost a jestli pokládáš pietní akt před VC Maďarska za přehraný, co bys potom musel říkat o takovém Daleovi Earnhardovi seniorovi a jeho smrti na trati. Byl to veliký závodník a v americe to prožívali opravdu hodně. Vím, že amici si na emoce potrpí, ale tam i roky poté vždy ve 3. kole závodu (měl číslo 3) drželi minutu ticha a závodníci to kolo vlastně nezávodili...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Závod mohl být dramatický i jinak, jenže otázka zní jinak - proč chcete otevřeně, nebo skrytě a hlavně pravidelně léčit F1 (s ohledem dramatičnosti) poukazováním na závody z dnešního pohledu již pravěku a hlavně když, a to zdůrazňuji, dramatické závody bez vnějších vlivů (poruchy, nehody) nebyly standardem v ŽÁDNÉ éře a troufám si tvrdit že byly spíš výjimkou. Opravdu si myslíte že vaše články nejsou tendenční? Vždyť je to z vaší strany už jen pouhá nostalgie připomínající stesk důchodce vzdychajícího nad časy kdy bylo mléko za 2Kčs, litr rumu za 50.- a benzin za šest kaček....a jak je všechno dnes špatně. Počítám že F1 léčite minimálně 25 let...

+ 25 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NrteP

NrteP

193.86.88.XXX
Je to věc názoru. Já osobně raději vyslovím upřímnou soustrast bokem všeho dění a v anonymitě a je mi jedno, že o tom nikdo další neví. Ono se stává už bulvárním zbožím i počasí, natož takováto bolestivá událost. Připadlo mi to jako povinné rozpatlávání jedné bolestivé tragédie před TV kamerami jako předehry show zvané F1. Mě to lidské nepřišlo a bolest pozůstalým to asi nezmírnilo. Myslím, že pokorná minuta ticha a následné zaburácení motorů by bylo důstojnou vzpomínkou a rozloučením přímo na závodní dráze. Toto jsem chtěl jenom říct. Nic víc.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ladys

ladys

193.165.74.XXX
Přesunul se zpět do vlasti pod nickem Drako

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Adi, pokud bychom vynechali spekulace, úvahy a názory, zůstaly by nám pouhé reportáže ze závodů a kdokoli by se k nim odvážil napsat i něco ve smyslu - byl to dobrý/špatný závod, už by byl také "zbytečný", protože se dopustil subjektivního zhodnocení. A já si opravdu nemyslím, že jde o článek k ničemu. Mohlo se stát totiž i tohle - že by Hamilton skutečně počkal, Kimi by měl problém s MGU-K a Lewis by pak visel Sebovi na kufru a a) zkoušel by mnohokrát zdolat Ferrari, ale neuspěl by - každopádně by to ale byla dramatická podívaná, protože by šlo o boj o vedoucí pozici, nebo b) po několika pokusech by uspěl a byla by to taky dramatická podívaná, zvláště když by o vedení bojovali ne Mercedes Boys, ale zástupci dvou různých týmů. A nebylo by k tomu potřeba safety carů a dalších šťouchaček v první zatáčce.
Jen jsem si dovolil vyslovit názor, že to, co udělalo Maďarsko hodně zajímavé (ostatně si přiznejme, v kom v nás není tak trochu takový typ, jakého v italské klasice Formula Uno, Febbre della velocitá popsal herec James Coburn, že chce vidět drama se šťastným koncem, tedy nějaká ta zdemolovaná křídla a upadlá kola, ale bez krve) nemůže a nebude fungovat vždy. Známe případy jako Grand Prix Anglie 1973, Grand Prix Německa 1994 nebo Grand Prix Belgie 1998, kdy se hojně pilotů "vytlouklo" hned v prvním kole, ale pořád tvrdím a tvrdit budu, že dramatický a napínavý závod může být i bez kolizí. Stačí si připomenout Grand Prix Itálie 1967.

+ 27 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

88.101.0.XXX
Murrayi, v článku je jasně napsáno, že letošní závod byl dobrý, ale jen díky souhře náhod a ty jsou následně taxativně vypsány (pokud se v Maďarsku nepřihodí něco nepředvídatelného, tak je to nuda vždy - to je holý fakt). Článek je výborný, tón je zcela totožný s jinými Robertovými texty. Robertův encyklopedický rozbor doplněný občas více, občas méně humorným podtextem se vždy drží historických faktů a souvislostí. Někomu se to líbí, někomu ne, ale obsahově je to vždy perfektní.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

88.101.0.XXX
Situsi!!! Pokud ti chybí KAPOR, tak jsi masochista 03

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Zajímavá úvaha řekněme. No, podobně jako Fanda.LH z něj mám rozporuplné dojmy. Dočetl jsem ho do konce. Tady tak trošku platí, po bitvě každý generál. Maďarsko 2014 byl skvělý závod, Maďarsko 2015 byl fenomenální závod. Samozřejmě byly slabší ročníky, dokonce byly ročníky, kdy to byla nuda... ovšem já bych se spíš zamyslel nad tím, jak je možné, že od opětovného začátku éry přeplňovaných motorů byly závody v Maďarsku asi to nejlepší za obě sezóny? Nebo minimálně v TOP 5 závodech za 29 posledních závodů... není to PRÁVĚ tím, že existuje defatko jediné místo na trati, kde se dá předjíždět? Teď si zaspekuluji stejně jako autor - Lewis špatně odstratoval, propadl se a první mu blesklo: Sakra, musím rychle dopředu, tady to jde špatně, musím co nejdřív, jinak se utopím v poli, vždyť i Senna tady měl problém předjet o třídu horšího jezdce s o třídu horším autem! Rychle rychle.. malá chybička, tráva a jsem za bodama, jenže bojuji, jde to, díky DRS, díky rozdílným motorům... Jsem si téměř jistý, že ve Spa nebo na Monze by toto Lewis neřešil a s klidem chladnokrevného zabijáka by do 4-5 kol naháněl prvního Seba, protože na dlouhých rovinkách by postupně vyškolil všechny, kteří mu to na startu nandali... to si v Maďarsku jednoduše říct nejde a díky bohu za tento okruh. Ani "Tilkedromy", ani slavné okruhy nám totiž tolik zábavy za poslední rok a půl nepřinesly. A proč rčení po bitvě každý generál? Psal by autor úvahu nad Maďarským závodem, kdyby to byla letos nuda? Kdyby chtěl, tak ano a určitě by vymyslel plno scénářů jak ten závod zpětně zatraktivnit - třeba špatný strat Mercedesů, chyba LH, chyba Rosberga, špatná volba pneumatik, 2 defekty... Cokoliv, co je dobré, se dá s odstupem času zpochybnit. Cokoliv, co je špatné, se dá spekulacemi naopak vylepšit... obojí je však zbytečné, tedy i tento článek je zbytečný...

+ 23 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
Kapor bol zasadne "neregistrovany" a tak s prichodom povinnej registracie diskuter(iér)ov 06 nam jedna "studnica" (od slova studna) odisla na ine servery... 03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Absolutně nesouhlasím...tato situace nebyla nahraná, Massa tam Bianchiho otce a matku spontánně přizval, aby jim dal najevo, že jejich syn patřil do velké rodiny F1. Celá F1 vznikla jako soudržnost jedné velké rodiny, piloti zastavovali u svých kamarádu a mnohdy jim zachánili život, tito lidé se v tom kolotoči stále pohybuji a tento duch přetrvá i přes to, že je to dnes extrémně zmedializovaná a komerční záležitost... uctění památky Julese před závodem ve mě samozřejmě vyvolaly emoce, ale taktéž mě utvrdili v tom, že sportovní duch F1 stále žije.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Ligi, mám stejné pocity, vidím jako dneska, jak s otlačeným zadkem sleduju René Arnouxe na startovním roštu při předstartovní proceduře... I odpoledne se starými sluchátky Tesla s náušníky a urvaným konektorem, což se s ohledem na rámus motorů ukázalo jako prozřetelné řešení. Svět jde kupředu, dívejme se na to tak, co všechno jsme už zažili... :-)

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

88.103.97.XXX
Kapor leknul bo je horko a málo vody...

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

88.103.97.XXX
RoBertino prosím nepiš pořád kdy byla první (vlastně druhá) GP MLR... Dycky se zděsím, že jsem tam byl a je to tak dlouho :-( ;-) Safra za ty roky si stějně jen pamatuju smyk Arnouxe na Ligieru, to, že se Laffite krátce před tím rozsekal a nestartoval, což mne dodnes mrzí, překvapivě ječivý motory (turbo), překvapivě malý auta ve skutečnosti a krásný BMW K1 na kterých přijeli v noci borci z SRN... Jo a děsivou cestu Karosou a výbornou jazykovou vybavenost prodavačů na okruhu :-D 01

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.135.XXX
Pod tenhle paddock line bych se klidně podepsal (teda kdybych byl schopnej ho sepsat), s autorem naprosto nestandardně souhlasím snad ve všech nadhozených myšlenkách a názorech.

btw útok rozzuřených vos jsem na závodech zažil taky; akorát ne při běhu, ale na MTB 13

+ 8 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Fando, bohužel jste nedočetl právě tu část, kde píšu, že Maďarsko byl rozhodně tím lepším, za pár posledních let. Jen jsem si troufl zamyslet se nad tím, jestli opravdu až do konce sezóny budeme mít my diváci takové štěstí, aby se vždy něco stalo. Neřekl jsem také, že jsem od televize znuděn odešel, konečně to zase nešlo, což by nás, příznivce, mělo těšit. V každém případě děkuji za názor, protože každý, který je postaven tímhle způsobem, je potřebný.

+ 9 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Ne, Murrayi, na Csabu jsem opravdu nezapomněl, ale protože jsem ho vzpomínal prakticky v každém Paddocku, tak jsem dlouho váhal, jestli to udělat i teď. Chápu, že to bylo naposledy před nějakou dobou, ale nechci se neustále opakovat. Ale to neznamená, že na jednoho z nejtalentovanějších pilotů našich jižních sousedů, Csabu (1962-1988) zapomeneme. Jenom oprava, zkoušel na Hungaroringu vůz F1 nikoli v roce 1986, ale o rok později, po skončení závodu.

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

90.180.29.XXX
Souhlasím, a taky se chci zeptat kde je KAPOR, byl to snad jen nastrčenej diskutér? 03

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

89.233.183.XXX
Dobry clanek...me se v celku libil..Ale mam dotaz na redakci jestli vyjdou clanky s rozborem souboju tymovych kolegu a napriklad i postradam rozbor o pitstopech..Bylo to zde jeste v tydnu po kazdem zavode ,ale letos uz to nebylo po jednom zavode a ted znovu po Madarsku ,tak to postradam :)

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001402

uzivatel001402

85.70.70.XXX
Letošní VC Maďarska dala dostatečný důvod k jásotu. Odpovím za sebe na otázku v titulku článku. VC Bahrajnu 2014 a VC Maďarska 2015 bylo to nejlepší, co nová hybridní formule může nabídnout světu. Hledat pihy na kráse je úplně zbytečné. Závod to byl povedený, platí však nadále, že F1 má svoje závažné problémy a ty přetrvávají. Paddock Line je fenomén, pokaždé se na nový článek těším. Nyní jsem však trochu zklamaný především tónem článku. Podle mě se letos totiž jela nejlepší VC Maďarska ve její historii, byla napínavá od začátku až do konce. Už když jsem viděl, jak se obě Ferrari vysouvají ze závěsu za Mercedesy do čela závodu jsem věděl, že tentokrát to bude dobrý ročník, protože začíná dobře. RoBertino zapomněl si na mladého Csabu Kesjára, kterého odborná veřejnost v Maďarsku pasovala na budoucího pilota F1. Dokonce se tuším v roce 1986 svezl v autě F1 týmu Zakspeed, ale to byla spíše marketingová akce k propagaci domácího závodu než oficiální testování. Bohužel jeho talent vyhasl v roce 1988 na okruhu Norisring při závodě F3.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama