DISKUZE K ČLÁNKU

Formule 1 musí být jednodušší, žádá Horner. Co má konkrétně na mysli?

Neustálé tahanice, změny pravidel, zákazy a posléze jejich rušení - účastníci F1 pomalu ztrácejí trpělivost a volají po jasných a jednoduchých pravidlech. Mezi tyto oblasti patří i nešvar poslední doby - přejíždění vymezených okrajů trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule 1 musí být jednodušší, žádá Horner. Co má konkrétně na mysli?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 09.08.2016 14:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasoval 1 člověk) 05.08.2016 16:34
Není možná, já souhlasím s Hornerem 13 Mluví… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TarAg

    TarAg

    81.201.48.XXX
    Kdyby nebyly některé obrubníky široké 4 metry a kdyby za obrubníkem nebyl asfalt, ale tráva, tak by si všichni rozmysleli jezdit mimo trať. Jednoduché a účinné.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.143.XXX
    Není možná, já souhlasím s Hornerem 13
    Mluví mi ze srdce: máme bílý čáry, tak je respektujme, co může být jednoduššího...
    Zrušení track limitů bych naopak velmi nedoporučil. Jsme v F1, kde cesta k vítězství vede ohnutím výkladu pravidel až na samotnou mez. Byla by jenom otázka času, než by to někdo třeba na Silverstonu střihnul ze 4. zatáčky rovnou na Becketts a obhajoval se tím, že přece nemáme limity tratě a areál neopustil...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      Ešte jednoduchšie je zaručiť prirodzenou cestou (prekážky, povrch...), aby sa skrátenie trate nevyplatilo. Odpadne mudrovanie, či niekto porušil čiaru, alebo nie. Napríklad betónové steny na Indy také problémy vyriešili.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    co se limitů trati týká, tak zcela jednoznačně s Hornerem souhlasím. už jsem to tu i několikrát psal. Je nutné udělat hlídání limitů jednotné pro celou trať. vybrat si jednu zatáčku na okruhu a tam to trestat a jinde ne, je prostě úplný nesmysl. jsem spíše pro úplné dodržování, než pro úplné uvolnění limitů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zip

      Zip

      109.81.209.XXX
      Ahoj, dovolil bych si to rozšířit. Nejen pro celou trať, ale pro celou sezónu. Změny během probíhající sezóny nedávají dobrý dojem - vlastně mě napadá jeden případ, kdy to bylo přínosem ---------------ano byla to ta kvalifikace
      Jsem pro dodržování tratě. No přeci ti z nás co jezdí mimo silnici, byť jedním kolem, tak si to pro příště snad rozmyslí,že?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

McLaren po zimě vyjede se zcela novou pohonnou jednotkou Renaultu

Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Ferrari se plánované změny v F1 nelíbí a hrozí odchodem

"Ferrari v F1 udržet chceme, všechno má ale své meze," říká Brawn

Esteban Ocon při testech v Abú Zabí

Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama