DISKUZE K ČLÁNKU

Formule 1 musí být jednodušší, žádá Horner. Co má konkrétně na mysli?

Neustálé tahanice, změny pravidel, zákazy a posléze jejich rušení - účastníci F1 pomalu ztrácejí trpělivost a volají po jasných a jednoduchých pravidlech. Mezi tyto oblasti patří i nešvar poslední doby - přejíždění vymezených okrajů trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule 1 musí být jednodušší, žádá Horner. Co má konkrétně na mysli?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 09.08.2016 14:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasoval 1 člověk) 05.08.2016 16:34
Není možná, já souhlasím s Hornerem 13 Mluví… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TarAg

    TarAg

    81.201.48.XXX
    Kdyby nebyly některé obrubníky široké 4 metry a kdyby za obrubníkem nebyl asfalt, ale tráva, tak by si všichni rozmysleli jezdit mimo trať. Jednoduché a účinné.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.143.XXX
    Není možná, já souhlasím s Hornerem 13
    Mluví mi ze srdce: máme bílý čáry, tak je respektujme, co může být jednoduššího...
    Zrušení track limitů bych naopak velmi nedoporučil. Jsme v F1, kde cesta k vítězství vede ohnutím výkladu pravidel až na samotnou mez. Byla by jenom otázka času, než by to někdo třeba na Silverstonu střihnul ze 4. zatáčky rovnou na Becketts a obhajoval se tím, že přece nemáme limity tratě a areál neopustil...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      Ešte jednoduchšie je zaručiť prirodzenou cestou (prekážky, povrch...), aby sa skrátenie trate nevyplatilo. Odpadne mudrovanie, či niekto porušil čiaru, alebo nie. Napríklad betónové steny na Indy také problémy vyriešili.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    co se limitů trati týká, tak zcela jednoznačně s Hornerem souhlasím. už jsem to tu i několikrát psal. Je nutné udělat hlídání limitů jednotné pro celou trať. vybrat si jednu zatáčku na okruhu a tam to trestat a jinde ne, je prostě úplný nesmysl. jsem spíše pro úplné dodržování, než pro úplné uvolnění limitů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zip

      Zip

      109.81.209.XXX
      Ahoj, dovolil bych si to rozšířit. Nejen pro celou trať, ale pro celou sezónu. Změny během probíhající sezóny nedávají dobrý dojem - vlastně mě napadá jeden případ, kdy to bylo přínosem ---------------ano byla to ta kvalifikace
      Jsem pro dodržování tratě. No přeci ti z nás co jezdí mimo silnici, byť jedním kolem, tak si to pro příště snad rozmyslí,že?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Button je dalším z pilotů, který vydává své vzpomínky

Kam měl zamířit Button před svou mistrovskou sezónou?

Jean Todt

Francouzský protikorupční úřad vyšetřuje prodej komerčních práv F1 společnosti Liberty

Felipe Massa před závodem v Malajsii

Šéf McLarenu promluvil o kontraktu s Alonsem, Le Mans a IndyCar

Felipe Massa s Williamsem FW40 v Malajsii

Massa rozebírá promarněné šance Williamsu, před příštím rokem avizuje velké změny

Daniil Kvjat tento víkend bude opět závodit. Půjde o jeho poslední vystoupení v F1?

Nechá si Toro Rosso Hartleyho? Kvjat se možná vrátí jen na jeden závod

Robert Kubica má za sebou druhý test s Williamsem FW36

Kubica má za sebou další "produktivní" test s Williamsem. Vrátí se do F1?

Fernando Alonso Hondu neustále kritizoval, v Japonsku je svým přístupem zklamal

"S Alonsem to bylo těžké, neustále nás kritizoval," mrzí šéfa Hondy

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

reklama