DISKUZE K ČLÁNKU Jak je to s DNA Formule 1? Zemře na úbytě, nebo se o ni popereme?
Debaty o změně podob nabraly na intenzitě zvláště poté, co se začal řešit systém ochrany kokpitu. Jeho zavedení by znamenalo možná stejný předěl, jako přesun motoru z prostoru před pilotem za jeho záda.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak je to s DNA Formule 1? Zemře na úbytě, nebo se o ni popereme?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovali 4 lidé)
29.06.2016 20:03
Naprosto souhlasím. Riziko je nedílnou součástí… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000635
18:25 30.06.2016 178.209.152.XXX
Toto je právě jedna z oblastí, kde by se to mělo řešit nadmíru citlivě - kačírek žádnou chybu neodpouští, tráva má nejsložitější a nejdražší údržbu a opravy a na mokru je to absolutní průšvih, no a asfalt (beton) je zase až moc jednoduchý. Já bych to neviděl tak drasticky, úniková zóna by neměla trestat definitivně, ale neměla by umožnit beztrestnou jízdu - rozuměj beztrestnou jako bez následků nebo jen s minimálními následky. Ale kdo posoudí, co je málo a co už příliš? Proto bych to nechal na nějakém minimu, které ta která zóna (část trati) musí splňovat z hlediska bezpečnosti, ale neřešil bych to tak striktně.
rock
16:00 30.06.2016 37.188.239.XXX
Taky +1
bez rizika si to piloti mohou rozdat na playstationu. Diváci u TV by vlastně o nic moc nepřišli. Grafika už je skoro nastejno jak realita, zvuk by se dal vyladit dokonce líp, počasí se dá nasimulovat libovolně a navíc se dají nastavit kamery do míst, kde to v reálu nejde (jakože v Baku se jim na některých místech dost nezadařilo)
bez rizika si to piloti mohou rozdat na playstationu. Diváci u TV by vlastně o nic moc nepřišli. Grafika už je skoro nastejno jak realita, zvuk by se dal vyladit dokonce líp, počasí se dá nasimulovat libovolně a navíc se dají nastavit kamery do míst, kde to v reálu nejde (jakože v Baku se jim na některých místech dost nezadařilo)
kik
21:31 29.06.2016 78.45.89.XXX
Já nemám nic proti únikovým zonám, jenom mi vadí, že jsou vyasfaltovaný.... Tím pádem se může pilot vrátit do závodu s minimální ztrátou....
V minulosti, se tam občas v tom kačírku zahrabal nebo na trávě doklouzal do svodidel a skončil...
A tak by to mělo zůstat.
V minulosti, se tam občas v tom kačírku zahrabal nebo na trávě doklouzal do svodidel a skončil...
A tak by to mělo zůstat.
RoBertino
20:42 29.06.2016 83.208.82.XXX
Také souhlasím, o tomhle se píše už několik měsíců. Náš nejlepší motocyklový závodník František Šťastný také miloval Tourtist Trophy na ostrově Man a když se začalo jezdit na letištích, tak prohlásil: "Jo, nikomu se nic nestane, ale závody to budou jak pro slečinky pana řídícího a starosty v neděli odpoledne." Pokud se dočkáme superbezpečné formule, to pak můžeme před každou Grand Prix vylosovat namátkou 22 lidí, kteří to mohou odřídit.
uzivatel000635
20:03 29.06.2016 178.209.152.XXX
Naprosto souhlasím. Riziko je nedílnou součástí DNA motorsportu. Čím více se toto riziko omezuje, tím více se zabíjí motorsport. Nebrojím proti zavádění různých bezpečnostních opatření tipu únikových zón apod., ale ve všech těchto případech je nutné postupovat velice citlivě, aby se tím nenarušil charakter daného místa. Jinak hrozí, že se bude závodit na rovné trati bez zatáček, protože to je velice rizikové místo s vysokou pravděpodobností možné kolize. Tento bruselský alibismus mi připomíná rakovinu.
kik
18:14 29.06.2016 78.45.89.XXX
Lauda to řekl naprosto přesně... Je čím dál více tzv "dobroserů", kteří si myslí že oni přece nejlépe vědí co je pro ostatní dobré. Když si člověk vzpomene na starý Ring (ten už byl opravdu dost na hraně hlavně svojí délkou a také tím, že tam jedna zatáčka vlastně navazovala na druhou), Brands Hatch, starší Spa, původní Zeltweg či zmíněný Zandvoort tak to byly okruhy sice z dnešního pohledu dost nebezpečné, ale donutily piloty ukázat, co v nich je - byly to podle Kvjata "trestající okruhy".
Co se týká ochrany pilota, nikdy nebud 100%, protože to už nejde z principu toho, že to jsou závody. Tam vždycky určité procento rizika bude a piloti (a všichni kolem) s tím musí počítat. To prostě k motosportu patří a nikdy to nebude jiné.
Co se týká ochrany pilota, nikdy nebud 100%, protože to už nejde z principu toho, že to jsou závody. Tam vždycky určité procento rizika bude a piloti (a všichni kolem) s tím musí počítat. To prostě k motosportu patří a nikdy to nebude jiné.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek