DISKUZE K ČLÁNKU Max nesdílí pesimismus svého otce, pokud jde o budoucnost Red Bullu s Hondou, těší Hornera

Šéfa Red Bullu Christiana Hornera těší to, že Max Verstappen nesdílí kvůli současné výkonnosti obavy svého otce o budoucnost rakouského týmu, který využívá pohonné jednotky Hondy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max nesdílí pesimismus svého otce, pokud jde o budoucnost Red Bullu s Hondou, těší Hornera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 25.10.2019 13:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasoval 1 člověk) 23.10.2019 11:44
Max i LeClerc jsou oba ještě hodně mladí a… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 23.10.2019 15:27
Stále čekáme jestli se chytnou ti správní 14 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    37.188.171.XXX
    Emil se určitě bude snažit odejít do jiného týmu. Bylo by to proti zákonům přírody, kdyby ptáče nechtělo vylétnout ze svého rodného hnízda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      To je pravda a jednou ten čas přijde, buď to bude s titulem v ruce, nebo bez, a ten čas se krátí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    "Jednání budou muset počkat. Maxovi, Lewisovi [Hamiltonovi] a Sebastianovi [Vettelovi] po roce 2020 vyprší kontrakty, tři ze čtyř velkých hráčů tedy budou na otevřeném trhu."
    Zdroj: [odkaz na stránku]
    Jen 3 ze čtyř velkých hráčů? Kdo je ten čtvrtý? 12

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    No nepochybuji že kdyby Max chtěl podepsali by ho na další roky hned. Ono bude záležet hlavně na tom jestli příští rok už budou mít tu výkonnost na boj o titul. Ovšem i kdyby neměli, je otázkou zda Max má kam jít, protože nevidím odvážlivce kdo by ho spojil s Hamem nebo Leclercem. Z tohoto hlediska, pokud teda Ham nepřejde na další stupeň záchrany planety, Max stejně nemá kam jít.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Max i LeClerc jsou oba ještě hodně mladí a potřebují, aby byli ve stáji, kde je buď geniální inženýr nebo velezkušený kolega s výbornou technickou odezvou. Oba jsou hodně rychlí piloti, ale takových bylo více. Jen takový příklad za všechny. Lewis v roce 2007 vlétl do F1 jako kometa, ale přes všechno testování a přípravu ještě nebyl úplně zralý na to, aby si sám doladit perfektní setup a měl perfektní reflexi pro inženýry. Dokonce ani na simulátoru to kromě rychlosti nebyla moc velká hitparáda. Další rok vedle něho byl místo Alonsa jouda Kovalainen a propad výkonnosti McLarenu byl zřejmý. Naštěstí Kimi taky nikdy nebyl supertalent na technickou stránku věci a Massa nikdy nepřekročil svůj stín a být dvojkou bylo jeho stigma. A to i po technické stránce. Jen díky tomu získal Lewis s odřenýma ušima titul v roce 2008. Kdyby Ferrari povolalo Schumiho z důchodu, od půlky sezóny by to byl trochu jiný tanec.
        Zpátky k těm dvěma mlaďochům. Ani jeden z nich zatím nepřesvědčil, že kromě honění si ega na trati by byli co k čemu do komplexnosti. Jinými slovy - odejde z Ferrari Vettel a z RB Newey a oba budou poloviční. Stejně jako byl Lewis v roce 2008 v porovnání s 2007. 03

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          178.255.168.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            RB nebo McLaren je pro něj slepá ulička. Psal jsem pod článkem o McLarenu. Dokud bude mít Mercedes tovární stáj v šampionátu, šance zákazníka je minimální.
            Továrna má obrovské množství dat (kromě jiného i od zákazníků), ale zákazník dostane doporučené hodnoty, které jsou naddimenzované. Pokud mám být konkrétní, tak se jedná např. o chladicí soustavu. Továrna řekne, že pokud chceš motor provozovat tak, jak se očekává, musíš mít nějak veliké chladiče a nějaký průtok kolem nich. A s tím můžeš jet při této mapě motoru celý závod, kdy si můžeš dovolit jen 10 kol v overtake režimu a pak musíš jet zbytek závodu ECO režim. Jenže už ti neřeknou to, že když dáš menší chladič, tak můžeš jet těch 10 kol v overtake také, jen ne v kuse. A blbých 5 cm udělá s aerodynamikou veliký rozdíl. Další věcí je to samotné sání, optimální přepínání map motoru, sání, program převodovky v daném režimu ... Je toho opravdu hodně a bez testování nemá zákazník šanci továrně stačit.
            Jen pro představu, V Brixworthu běži 24/7 6-8 brzd, kde se simuluje stovky variant provozu motoru, monitoruje se jeho opotřebení a stanovují se kritické limity jeho provozu. Vedle toho jede dalších 8-10 brzd, kde se testuje vývoj. I tato data má tovární stáj k dispozici.
            Jediná šance, jak může zákazník porazit továrnu je situace, která je u Renaultu. Renault se trápí s motorem a především pak celá tovární stáj se vším ostatním. Koncern pak je ochoten trpět rychlejšího zákazníka. I když, už tady taky taková situace byla a Renault na to měl tehdy také své řešení. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • El.Senor

              El.Senor

              178.255.168.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Koně nejsou všechno, je tu ERS, spotřeba, vydrž na 7 závodů v tempu... a hlavně Honda ztrácí v kvalifikaci mazec a to i na Mercedes. O "pár" koních nelze hovořit, tam je to celé stádo. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama