DISKUZE K ČLÁNKU Renault začne využívat novou testovací stolici, chce vyvíjet silnější a spolehlivější motory

Renault bude mít již brzy k dispozici novou testovací stolici pro vývoj výkonných motorů ve snaze dotáhnout se na špičkové týmy v podobě Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault začne využívat novou testovací stolici, chce vyvíjet silnější a spolehlivější motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 02.02.2019 13:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 29.01.2019 10:45
Včera bylo pozdě! Tak doufám ze prvotní… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 29.01.2019 15:34
Jo tohle jim pomůže. Konkurence to už má..... »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 30.01.2019 11:52
Předpokládám, ze Ren bude mít letos nejmodernější… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    89.24.35.XXX
    Včera bylo pozdě! Tak doufám ze prvotní kalibrační práce nebudou trvat dlouho a ze stihnou ještě prověřit verzi PJ pro Austrálii. Kolerace dat ze dvou motorových brzd a z testu v Barcelone by měly byt dostatečné. Jinak jsem za tuto zprávu samozřejmě rad. Doufám, ze rozšíření Enstone loni, nabrání nejvíce novych lidí ze všech týmů, letošní podstatné rozšíření továrny ve Viry a investice do skvělých inženýrů a pilotů konečně utnou ty desinformace a žvásty o tom, ze Renault šetří. To je jen přání par fanatickych fandů Hondy a dnes již též RB. Renault to v F1 mysli vážně a všichni ví, čeho je tento tým schopen! I když ta cesta na vrchol ještě chvíli potrvá, tak věřím, ze vítězství a boj o tituly přijde.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jo tohle jim pomůže. Konkurence to už má.....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Předpokládám, ze Ren bude mít letos nejmodernější stolici ze všech. Precijen M a F mají stolice již několik let a Sakura už má myslím taky alespoň 4-5 let. Honda masivně investovala hlavně v letech 2013 - 2016

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Honda své motorové centrum teprve rozšiřuje, takže asi těžko.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            Tak jestli Honda teprve rozšiřuje, tak asi nemají zkolaudováno a tedy aktuálně má nejmodernější motorové zázemí Renault a je klidně možné, že ho bude mít stále nejmodernější i o dokončení rozšíření Sakury, pže jak dobře známo dlouhá desetiletí vedou v motorech (nejen v F1) Evropské automobilky. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Vzhledem k tomu, že v Renaultu stále používají starší zařízení, než v čerstvé Hondě bych odhadoval, že celově má Honda stále modernější továrnu na motory F1 než Renault.
              Na druhou stranu nutno uznat, že starší zařízení je už dokonale odzkoušené a ničím nepřekvapí, kdežto u novoty chvíli trvá, než se správně seřídí a najdou i nějaké mouchy.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Zajíci se vždy počítají až po sezoně... v tomto případě tedy na konci formulové sezóny... i když musím uznat, že Renault má nakročeno minimálně k titulu nejčastěji prezentovaného týmu na tomto serveru. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama