DISKUZE K ČLÁNKU "Monopost Ferrari se dramaticky zlepšil," uznává po dalším testu Giovinazzi

Antonio Giovinazzi včera na Hungaroringu kroužil s rudým monopostem SF71H, který letos testoval již několikrát. A jaké jsou jeho poslední dojmy?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Monopost Ferrari se dramaticky zlepšil," uznává po dalším testu Giovinazzi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 03.08.2018 05:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovali 2 lidé) 01.08.2018 12:56
Zase ukázka, jak Pirelli neodhadlo směsi. Začít… »
» dannak (Hlasovali 2 lidé) 01.08.2018 18:20
Dukaz misto slibu? »
» dannak (Hlasovali 2 lidé) 01.08.2018 22:08
To neni dukaz, jen konstatovani, ze nekdo jiny -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Ještě aby se s podvodnou PU nezlepšilo 18

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      37.48.53.XXX
      Dukaz misto slibu?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.250.XXX
        "zlepšení PU, které letos ukázalo Ferrari mezi závodama v Kanadě a Francii je více než zvláštním takový to nársůt a zlepšení fungování baterii trvá dva roky" 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          89.103.144.XXX
          To neni dukaz, jen konstatovani, ze nekdo jiny - a ani neuvadis kdo - by na ten progres potreboval 2R. Coz mimochodem neznamena, ze Ferrari do toho zlepseni ty 2R vyvoje neinvestovali.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.250.XXX
            To řekl Toto Wolff, šéf týmu co dominoval od začátku hybridní éry právě díky motorů, takže asi něco an tom bude, takže podle tebe to nechávali to vylepšení až do Francie, když to už dávno měli? to je dost nelogický nemyslíš? 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dannak

              dannak

              89.103.144.XXX
              Co ja vim, co za tim je, ale nespekuluju na zaklade prohlaseni Wolffa. Fakt, ze Mercedes hned zpocatku hybridni ery mel enormni naskok v PU by se touto logikou take dal smele nazvat podivnym az podezrelym.
              Az na olejovou zalezitost ale nikdo jejich motor neuznal nelegalnim a PU Ferrari AFAIK take zatim ne. Technickou kontrolou proslo, nebylo shledano nelegalnim. To je fakt, cim se ohanis ty, je PR

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Klidně mohli na tom zlepšení dva roky pracovat, a nasadit kompletní balík až teď.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    95.143.138.XXX
    Zase ukázka, jak Pirelli neodhadlo směsi. Začít na hyperměkkých, tak se mohlo jet spíš na dvě zastávky a to okruh jako je ten v Maďarsku potřebuje. Škoda..
    A nemyslím si, že kdyby to všude sundali o jednu tvrdost dolů, že by byl nějaký problém. Ale nebavíme se o tom samém rok co rok? Že jsou stále moc konzervativní?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Bavíme se o tom, že týmy místo toho aby na to šlapali, radši jen krouží za to Pirelli moc nemůže krásně to bylo vidět v Barceloně 2013 tam Alonso stavěl 4x a vyhrýl, Kimi byl druhej a stavěl 3x a to je udajně okruh, kde se špatně předjíždí, nařiď týmum zakázat šetřit pneu a bude lepší podívaná

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      A k čemu by pomohli dvě zastávky, místo jedné? Stejně by 95 % pole jelo stejnou taktiku. Ano možná by někdo někoho "předjel" přes boxi, ale to by fakt pomohlo závodění.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama