DISKUZE K ČLÁNKU F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?

Dnes se v Paříži v centrále Mezinárodní automobilové federace (FIA) setkali za přítomnosti Jeana Todta, a výkonného ředitele Formule 1 zástupci Strategické skupiny F1 a Komise F1. K jakým závěrům ohledně pravidel pro příští rok došli?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 09.05.2018 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 18.04.2018 07:11
Ano, zvýší se spotřeba, vozy budou o dalších 50 -… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 17.04.2018 21:07
Tak na příští rok zvednout množství paliva je… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 19.04.2018 06:36
Formule jedna nikdy nebyla pro chudé. Myslím si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že dlouhodobě to bude jinak. A hlavně ono šlo o to, kdyby někdo končil, tak ho někdo lehce nahradí....což teď nejde. O F1 bude zájem....vždycky.A kfyby teď skončil Mercedes a Renault, tak zcela jistě toho někdo využije....zjednodušeně, nechtějí být (Liberty) vydiratelní přes motory. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
A čo tá turbodiera. Doteraz bola odstránená roztočením dúchadla elektromotorom MGU-H.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Golden

Golden

46.135.74.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Mám tomu rozumět tak, že pokud to projde beze změn, auta na tom v roce 2021 budou hůř než dneska?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
a není to tak, že to pětilitrové navýšení je pro příští rok, kdy MGU-H v autech je? něco padne na těžší auta, ale zbytek by měli využít na rychlost. jestli tomu dobře rozumím, tak spotřeba pro 2020+ ( kdy se možná počítá s odstraněním MGU-H ) ještě zdaleka není určena.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
zdá se mi, že se tu trošku míchají dvě věci. pravidla pro příští rok a pravidla pro 2020+.
pro příští rok je přidání paliva O.K., osobně bych klidně přidal i víc, než 5 litrů. Auta MGU-H zatím mají, takže to navýšení půjde opravdu na možnost využití k rychlejší jízdě ( tedy v souladu s navýšením hmotnosti vč. jezdce, na to taky nějaká ta deci paliva padne ). Za sebe bych nechal spotřebu neomezenou, ať si každý rozmyslí, kolik místa v autě na nádrž nechá a jak těžké auto chce na startu mít.
co se týká pravidel pro 2020+, tak zde jsem trošku rozpolcený. F1 vždy byla vrcholem techniky. ten vrchol je ale v současnosti pro spoustu potencionálních dodavatelů zcela nedosažitelný. takže možnosti jsou podle mého tři. ponechat stávající stav a tím i stávající výrobce motorů, zjednodušit motory a tím získat možnost, že se připojí další dodavatelé a nebo některé jejich části "standartizovat" a tím je zpřístupnit i dalším zájemcům, kteří jinak zbývající část pohonného ústrojí vyrobit dokáží. přiznám se, že sám nevím, co bych vybral.......

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ano, zvýší se spotřeba, vozy budou o dalších 50 - 60 kg na startu těžší, takže kolem 950 kg. Bylo by lepší MGU-H třeba standardizovat.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Právě proto navýšili spotřebu o pět litrů. Naivkové si myslí že auta pojedou celý závod na plný céres, v reálu se může stát, že ploužení vozů na trati bude od startu až do cíle a leckterý pilot si nestřihne předjíždění z obavy že by díky zvýšené spotřebě nemusel dokončit závod.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Opravte ma ak sa mýlim. Odstránením MGU-H vznikne turbodiera a zvýši sa spotreba. Nie je rozumnejšie naučiť neschopákov vyrábať MGU-H?

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Bude to komedie. 12 Půjde tam tak maximálně Cosworth, který z toho bude mít dobrý kšeft, protože automobilky si "levnější" jednotky nechají pro sebe, případně pro poslušné nohsledy, kteří nebudou mít šanci ohrozit. Slíznou si tím bonus za dodávku dalšímu týmu nebo se ho klidně vzdají a nechají si svůj produkt jen pro tovární stáj. Těch 10 milionů už je asi nevytrhne, když stejně ušetří miliardu za vývoj.
RB si pak mile rád zafixuje Hondu jen pro sebe a zbytek pole čeká období temna. Pokud tedy Liberty nebude mít plonkových pár set milionů, které dá Cosworthu na vývoj konkurenceschopného hybridu. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak na příští rok zvednout množství paliva je dobrý krok, nucené přehnané šetření paliva mi pro F1 nesedí. No a dorovnání 80kg na jezdce mělo být dávno, velmi rozumné 01

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Golden

Golden

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama