DISKUZE K ČLÁNKU F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?
Dnes se v Paříži v centrále Mezinárodní automobilové federace (FIA) setkali za přítomnosti Jeana Todta, a výkonného ředitele Formule 1 zástupci Strategické skupiny F1 a Komise F1. K jakým závěrům ohledně pravidel pro příští rok došli?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
09:39 18.04.2018 77.236.218.XXX
Myslím že dlouhodobě to bude jinak. A hlavně ono šlo o to, kdyby někdo končil, tak ho někdo lehce nahradí....což teď nejde. O F1 bude zájem....vždycky.A kfyby teď skončil Mercedes a Renault, tak zcela jistě toho někdo využije....zjednodušeně, nechtějí být (Liberty) vydiratelní přes motory.
Golden
09:02 18.04.2018 46.135.74.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
tom11
08:25 18.04.2018 77.48.94.XXX
a není to tak, že to pětilitrové navýšení je pro příští rok, kdy MGU-H v autech je? něco padne na těžší auta, ale zbytek by měli využít na rychlost. jestli tomu dobře rozumím, tak spotřeba pro 2020+ ( kdy se možná počítá s odstraněním MGU-H ) ještě zdaleka není určena.
tom11
08:22 18.04.2018 77.48.94.XXX
zdá se mi, že se tu trošku míchají dvě věci. pravidla pro příští rok a pravidla pro 2020+.
pro příští rok je přidání paliva O.K., osobně bych klidně přidal i víc, než 5 litrů. Auta MGU-H zatím mají, takže to navýšení půjde opravdu na možnost využití k rychlejší jízdě ( tedy v souladu s navýšením hmotnosti vč. jezdce, na to taky nějaká ta deci paliva padne ). Za sebe bych nechal spotřebu neomezenou, ať si každý rozmyslí, kolik místa v autě na nádrž nechá a jak těžké auto chce na startu mít.
co se týká pravidel pro 2020+, tak zde jsem trošku rozpolcený. F1 vždy byla vrcholem techniky. ten vrchol je ale v současnosti pro spoustu potencionálních dodavatelů zcela nedosažitelný. takže možnosti jsou podle mého tři. ponechat stávající stav a tím i stávající výrobce motorů, zjednodušit motory a tím získat možnost, že se připojí další dodavatelé a nebo některé jejich části "standartizovat" a tím je zpřístupnit i dalším zájemcům, kteří jinak zbývající část pohonného ústrojí vyrobit dokáží. přiznám se, že sám nevím, co bych vybral.......
pro příští rok je přidání paliva O.K., osobně bych klidně přidal i víc, než 5 litrů. Auta MGU-H zatím mají, takže to navýšení půjde opravdu na možnost využití k rychlejší jízdě ( tedy v souladu s navýšením hmotnosti vč. jezdce, na to taky nějaká ta deci paliva padne ). Za sebe bych nechal spotřebu neomezenou, ať si každý rozmyslí, kolik místa v autě na nádrž nechá a jak těžké auto chce na startu mít.
co se týká pravidel pro 2020+, tak zde jsem trošku rozpolcený. F1 vždy byla vrcholem techniky. ten vrchol je ale v současnosti pro spoustu potencionálních dodavatelů zcela nedosažitelný. takže možnosti jsou podle mého tři. ponechat stávající stav a tím i stávající výrobce motorů, zjednodušit motory a tím získat možnost, že se připojí další dodavatelé a nebo některé jejich části "standartizovat" a tím je zpřístupnit i dalším zájemcům, kteří jinak zbývající část pohonného ústrojí vyrobit dokáží. přiznám se, že sám nevím, co bych vybral.......
Pepan
06:31 18.04.2018 89.24.157.XXX
Právě proto navýšili spotřebu o pět litrů. Naivkové si myslí že auta pojedou celý závod na plný céres, v reálu se může stát, že ploužení vozů na trati bude od startu až do cíle a leckterý pilot si nestřihne předjíždění z obavy že by díky zvýšené spotřebě nemusel dokončit závod.
jon
00:38 18.04.2018 194.228.59.XXX
Bude to komedie. Půjde tam tak maximálně Cosworth, který z toho bude mít dobrý kšeft, protože automobilky si "levnější" jednotky nechají pro sebe, případně pro poslušné nohsledy, kteří nebudou mít šanci ohrozit. Slíznou si tím bonus za dodávku dalšímu týmu nebo se ho klidně vzdají a nechají si svůj produkt jen pro tovární stáj. Těch 10 milionů už je asi nevytrhne, když stejně ušetří miliardu za vývoj.
RB si pak mile rád zafixuje Hondu jen pro sebe a zbytek pole čeká období temna. Pokud tedy Liberty nebude mít plonkových pár set milionů, které dá Cosworthu na vývoj konkurenceschopného hybridu.
RB si pak mile rád zafixuje Hondu jen pro sebe a zbytek pole čeká období temna. Pokud tedy Liberty nebude mít plonkových pár set milionů, které dá Cosworthu na vývoj konkurenceschopného hybridu.
Golden
20:44 17.04.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.