DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné

V loňské sezóně všichni čekali, že se změnou struktury monopostů zlepší především souboje přímo na trati a diváci se budou moci těšit na větší počet předjížděcích manévrů. Úvodní závod však tento trend nijak nepotvrdil - a pilot Red Bullu Daniel Ricciardo předkládá vysvětlení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 03.04.2018 19:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Je úžasný jak skvělý názor odborníka, kterým zcela nepochybně DR je, dokáží někteří zde diskutující ve své asi hlouposti obrátit na jeho neschopnost nebo jak jsou jejich příspěvky myšleny.
    Každopádně DR shrnul a myslím zcela výstižně problém minulého vedení F1 a to se do nich ani nemusel navážet. Souhlasím s DR, vraťme se kousek zpět, spojme to dobré co bylo a udělejme F1 skutečnou závodní sérií na dráze a ne u rýsovacích prken nebo počítačů.
    Odlehčeme auta, zmenšeme zpět přední křídlo, zužme F1čky na normální míru a odeberme jim část aero přítlaku. Nemám proti tomu vůbec nic. Takový McL mp4/18 nebo všechna auta sezony např. 2005 byli ještě krásnými auty a přitom se s nimi dalo závodit. A ty časy taky nebyli nejhorší.
    Každopádně se s tím musí něco udělat a je zcela rozumné to nejprve alespoň spočítat a promyslet jak píše Situs. Analýza je potřebná a nemělo by se zase něco přijímat bez podrobného promyšlení i s kalkulací výsledku.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Ano, jak vidíš na příspěvcích níže, taky jsme pro štíhlejší efjedničky. 03 Šířka pneumatik je přijatelná, monoposty mají větší mechanický grip a vypadají více jako závoďáky. Tak teď už jen ta odtučňovací kúra...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama