DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné
V loňské sezóně všichni čekali, že se změnou struktury monopostů zlepší především souboje přímo na trati a diváci se budou moci těšit na větší počet předjížděcích manévrů. Úvodní závod však tento trend nijak nepotvrdil - a pilot Red Bullu Daniel Ricciardo předkládá vysvětlení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pikaso
13:45 03.04.2018 77.104.216.XXX
Je úžasný jak skvělý názor odborníka, kterým zcela nepochybně DR je, dokáží někteří zde diskutující ve své asi hlouposti obrátit na jeho neschopnost nebo jak jsou jejich příspěvky myšleny.
Každopádně DR shrnul a myslím zcela výstižně problém minulého vedení F1 a to se do nich ani nemusel navážet. Souhlasím s DR, vraťme se kousek zpět, spojme to dobré co bylo a udělejme F1 skutečnou závodní sérií na dráze a ne u rýsovacích prken nebo počítačů.
Odlehčeme auta, zmenšeme zpět přední křídlo, zužme F1čky na normální míru a odeberme jim část aero přítlaku. Nemám proti tomu vůbec nic. Takový McL mp4/18 nebo všechna auta sezony např. 2005 byli ještě krásnými auty a přitom se s nimi dalo závodit. A ty časy taky nebyli nejhorší.
Každopádně se s tím musí něco udělat a je zcela rozumné to nejprve alespoň spočítat a promyslet jak píše Situs. Analýza je potřebná a nemělo by se zase něco přijímat bez podrobného promyšlení i s kalkulací výsledku.
Každopádně DR shrnul a myslím zcela výstižně problém minulého vedení F1 a to se do nich ani nemusel navážet. Souhlasím s DR, vraťme se kousek zpět, spojme to dobré co bylo a udělejme F1 skutečnou závodní sérií na dráze a ne u rýsovacích prken nebo počítačů.
Odlehčeme auta, zmenšeme zpět přední křídlo, zužme F1čky na normální míru a odeberme jim část aero přítlaku. Nemám proti tomu vůbec nic. Takový McL mp4/18 nebo všechna auta sezony např. 2005 byli ještě krásnými auty a přitom se s nimi dalo závodit. A ty časy taky nebyli nejhorší.
Každopádně se s tím musí něco udělat a je zcela rozumné to nejprve alespoň spočítat a promyslet jak píše Situs. Analýza je potřebná a nemělo by se zase něco přijímat bez podrobného promyšlení i s kalkulací výsledku.
Situs
14:41 02.04.2018 85.70.164.XXX
Já vím jak funguje Strategická skupina, ty ovšem očividně nevíš kdo za koho kope a kdo by měl hájit zájem F1. Brawn teď kope pro Liberty, čili pro F1 a má na starosti sportovní pravidla, takže uznej že je v jeho zájmu si ty analýzy udělat, a v tom mu věřím.Jestli ty jsi byl se směrováním a plánováním F1 doposud spokojen, tvoje věc, já mám na to jiný názor. Možná máš nějaký osobní problém, ale buď do diskuze něčím přispěj, nebo si nech své rádobyanalýzy mé oisoby pro sebe, nic jiného zdá se nenabízíš
Situs
12:18 02.04.2018 85.70.164.XXX
Opravdu nevíš o čem je řeč, protože šéfové tam nejsou od toho aby mysleli pro dobro sportu. Ti si analýzu předjíždění či vliv dopadu těchto PU opravdu dělat nebudou. Brawn už není šéf týmu a pracuje PRO Liberty a především se stará o sportovní stránku F1. No až pochopíš ten rozdíl zkus to znova.
Situs
07:30 02.04.2018 85.70.164.XXX
V tom případě opravdu nevíš o čem je řeč, protože šéfové tam nejsou od toho aby mysleli pro dobro sportu. Ti si analýzu předjíždění či vliv dopadu těchto PU opravdu dělat nebudou. Brawn už není šéf týmu a pracuje PRO Liberty a především se stará o sportovní stránku F1. No až pochopíš ten rozdíl zkus to znova.
Easy
21:49 01.04.2018 82.144.151.XXX
To tankování bych vrátil zpět, přineslo by to další proměnnou do strategií. Množství paliva bych neomezoval, jen maximální průtok by mohl zůstat. Kdo umí šetřit a přitom jet rychle, tak by z toho nadále těžil. Ti druzí by pak byli jednoduše penalizováni vyšší hmotností benzínu v nádrži. A Haas by měl dostatek času na upevnění kola.
Situs
20:46 01.04.2018 85.70.164.XXX
Ty to opravdu vidíš některé věci velmi primitivně a pokřiveně! Zavedení těchto motorů je přesně to o čem jsem mluvil, nedostatečná analýza dopadu zavedení těchto motorů, nedostatečná analýza nákladů, jen pár pseudo šetření ve formě žetonového systému a jako že se nebude vyvíjet v sezoně - a víme jak to dopadlo, žádná předběžná analýza cen pro zákazníky popřípadě jejich zastropování, žádnej průzkum atraktivnosti pro další výrobce a fanoušky, prostě přístup jako když si jdou děti na kopec postavit iglů, nějak to dopadne a nějak se to vyřeší. Strategicky a systematicky se v F1 zdá se plánovalo velký trenky! S předjížděním je to zrovna tak, nic se pořádně nedělalo, nepřipravovalo, máme tu akorát DRS a všichni si stěžují. Ty časy nějak bude už jsou snad minulostí a jejich práce snad začne mít hlavu a patu.
DaveVIP45
20:06 01.04.2018 90.178.213.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
18:52 01.04.2018 85.70.164.XXX
To já taky, zisky to má fajn, to nepopírám, taky je to F1, to ovšem neznamená že není zanedbaná a změny nejsou potřeba. Já ty změny přístupu k F1 vnímám a podle mě bylo na čase. Bernie měl čuch na prachy a zasloužil se o mnohé, no ten konec moc nezvládl, a především zavázat si týmy tím že jim dal pravomoc v rozhodování byla *píp* století.
spinelesssheep
18:46 01.04.2018 85.70.184.XXX
Dobrej názor. Já si myslím, že vždycky je to otázka kompromisů, těžko chtít všechno, tzn. super rychlé efjedničky a zároveň přehlídku čistých předjetí. Ve všech formách to bude něco za něco. Snad to vyladí co nejlépe.
manson
18:41 01.04.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (22:30 - 23:14)
- Trénink (18:30 - 19:30)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek