DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné

V loňské sezóně všichni čekali, že se změnou struktury monopostů zlepší především souboje přímo na trati a diváci se budou moci těšit na větší počet předjížděcích manévrů. Úvodní závod však tento trend nijak nepotvrdil - a pilot Red Bullu Daniel Ricciardo předkládá vysvětlení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 03.04.2018 19:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 17:07
V Suzuce 2006 odstoupil Schumi z prvního místa… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 17:56
Tyhle auta rozhodně vznikly bez důkladné analýzy… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 18:21
Všechno určitě ne, ale má to hodně nedostatků… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Easy

Easy

178.209.132.XXX
Ano, jak vidíš na příspěvcích níže, taky jsme pro štíhlejší efjedničky. 03 Šířka pneumatik je přijatelná, monoposty mají větší mechanický grip a vypadají více jako závoďáky. Tak teď už jen ta odtučňovací kúra...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Je úžasný jak skvělý názor odborníka, kterým zcela nepochybně DR je, dokáží někteří zde diskutující ve své asi hlouposti obrátit na jeho neschopnost nebo jak jsou jejich příspěvky myšleny.
Každopádně DR shrnul a myslím zcela výstižně problém minulého vedení F1 a to se do nich ani nemusel navážet. Souhlasím s DR, vraťme se kousek zpět, spojme to dobré co bylo a udělejme F1 skutečnou závodní sérií na dráze a ne u rýsovacích prken nebo počítačů.
Odlehčeme auta, zmenšeme zpět přední křídlo, zužme F1čky na normální míru a odeberme jim část aero přítlaku. Nemám proti tomu vůbec nic. Takový McL mp4/18 nebo všechna auta sezony např. 2005 byli ještě krásnými auty a přitom se s nimi dalo závodit. A ty časy taky nebyli nejhorší.
Každopádně se s tím musí něco udělat a je zcela rozumné to nejprve alespoň spočítat a promyslet jak píše Situs. Analýza je potřebná a nemělo by se zase něco přijímat bez podrobného promyšlení i s kalkulací výsledku.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.19.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Právě. 12 Nádrž tak akorát. 12 Ať se dá dotankovat, ale nemusí tam jezdit okřídlená prasnice. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Ano, je to ode zdi ke zdi. On anorektiček k vypaseným machnám. A my přitom rádi normální slečny 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Souhlas. Hlavně ty formule nevypadali jak přehlídka XXL modelek. Jasně, dnes to je asi móda a frčí to, ale já se prostě pořád radši podívám na Terezu Maxovou. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já vím jak funguje Strategická skupina, ty ovšem očividně nevíš kdo za koho kope a kdo by měl hájit zájem F1. Brawn teď kope pro Liberty, čili pro F1 a má na starosti sportovní pravidla, takže uznej že je v jeho zájmu si ty analýzy udělat, a v tom mu věřím.Jestli ty jsi byl se směrováním a plánováním F1 doposud spokojen, tvoje věc, já mám na to jiný názor. Možná máš nějaký osobní problém, ale buď do diskuze něčím přispěj, nebo si nech své rádobyanalýzy mé oisoby pro sebe, nic jiného zdá se nenabízíš 03

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Opravdu nevíš o čem je řeč, protože šéfové tam nejsou od toho aby mysleli pro dobro sportu. Ti si analýzu předjíždění či vliv dopadu těchto PU opravdu dělat nebudou. Brawn už není šéf týmu a pracuje PRO Liberty a především se stará o sportovní stránku F1. No až pochopíš ten rozdíl zkus to znova.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
V tom případě opravdu nevíš o čem je řeč, protože šéfové tam nejsou od toho aby mysleli pro dobro sportu. Ti si analýzu předjíždění či vliv dopadu těchto PU opravdu dělat nebudou. Brawn už není šéf týmu a pracuje PRO Liberty a především se stará o sportovní stránku F1. No až pochopíš ten rozdíl zkus to znova.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
To tankování bych vrátil zpět, přineslo by to další proměnnou do strategií. Množství paliva bych neomezoval, jen maximální průtok by mohl zůstat. Kdo umí šetřit a přitom jet rychle, tak by z toho nadále těžil. Ti druzí by pak byli jednoduše penalizováni vyšší hmotností benzínu v nádrži. A Haas by měl dostatek času na upevnění kola. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Tak Vettel dokázal zvítězit i s vozem roku 2008 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty to opravdu vidíš některé věci velmi primitivně a pokřiveně! Zavedení těchto motorů je přesně to o čem jsem mluvil, nedostatečná analýza dopadu zavedení těchto motorů, nedostatečná analýza nákladů, jen pár pseudo šetření ve formě žetonového systému a jako že se nebude vyvíjet v sezoně - a víme jak to dopadlo, žádná předběžná analýza cen pro zákazníky popřípadě jejich zastropování, žádnej průzkum atraktivnosti pro další výrobce a fanoušky, prostě přístup jako když si jdou děti na kopec postavit iglů, nějak to dopadne a nějak se to vyřeší. Strategicky a systematicky se v F1 zdá se plánovalo velký trenky! S předjížděním je to zrovna tak, nic se pořádně nedělalo, nepřipravovalo, máme tu akorát DRS a všichni si stěžují. Ty časy nějak bude už jsou snad minulostí a jejich práce snad začne mít hlavu a patu.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
DaveVIP45

DaveVIP45

90.178.213.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To já taky, zisky to má fajn, to nepopírám, taky je to F1, to ovšem neznamená že není zanedbaná a změny nejsou potřeba. Já ty změny přístupu k F1 vnímám a podle mě bylo na čase. Bernie měl čuch na prachy a zasloužil se o mnohé, no ten konec moc nezvládl, a především zavázat si týmy tím že jim dal pravomoc v rozhodování byla *píp* století.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
Dobrej názor. Já si myslím, že vždycky je to otázka kompromisů, těžko chtít všechno, tzn. super rychlé efjedničky a zároveň přehlídku čistých předjetí. Ve všech formách to bude něco za něco. Snad to vyladí co nejlépe. 04

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama