DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasovali 5 lidé)
27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995
(Hlasovali 4 lidé)
27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
08:36 28.03.2018 77.236.218.XXX
Pokud ti není jasné, proč RB bulí, tak je to těžký.Oni motor nikdy neovlivní....
Pamatuji jak bulelo Ferrari, že by F1 neměla být tak "eaerodynamická" (éra SEBA), že chtějí mechaniku. Neuměli to udělat, vymyslet....ač mohli.A že se po Rb tehdá šlapalo.... Tohle je jiný případ. Oni nemohou....
Jinak to "bulení" RB je za mne až moc velké, ale asi to má nějaký důvod....s dovětkem pro budoucnost. Je citlivá doba, zákazů moc nebude...
Pamatuji jak bulelo Ferrari, že by F1 neměla být tak "eaerodynamická" (éra SEBA), že chtějí mechaniku. Neuměli to udělat, vymyslet....ač mohli.A že se po Rb tehdá šlapalo.... Tohle je jiný případ. Oni nemohou....
Jinak to "bulení" RB je za mne až moc velké, ale asi to má nějaký důvod....s dovětkem pro budoucnost. Je citlivá doba, zákazů moc nebude...
GRAHAM
08:30 28.03.2018 77.236.218.XXX
V F1 dlouhodobě platilo a berte to jako konstatování, že pokud někdo v něčem převyšoval ostatní, dojel se ročník a zakázalo se to.( někdy kvůli nákladům, někdy že ostatní by to stejně nezvládli) Někdy to bylo i před sezónou, v sezóně.Tý módy imho nikdo nezvládne tak dobře jako Mercedes.
Odhadnu, že nějaká eliminace přijde....spravedlnost nehledám.
Odhadnu, že nějaká eliminace přijde....spravedlnost nehledám.
manson
22:05 27.03.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Kevin
21:33 27.03.2018 80.250.30.XXX
Renault ve svých prohlášeních uváděl, že na zlepšení kvalifikačních módů pracuje. Každý výrobce má kvalifikační mód, ne jen ten závodní... V dalším příspěvku tvrdíš, že zákaznické týmy nemají možnost využívat speciálních módů. Máš nějaké zdroje, kam bys mě odkázal, abych si o tom mohl přečíst, že je to pravda?
Pepan
21:30 27.03.2018 89.24.157.XXX
A není spíše házení klacků pod nohy to, že když já nejsem schopen něčeho dosáhnout, tak se postarám o to, aby se to zakázalo i jiným? Proč ty speciální módy nepoužívá třeba Renault? Neumí to, nebo je tak na štíru se životností motoru, že jakékoliv i krátkodobé navýšení výkonu by bylo neúměrným rizikem?
rogi
21:00 27.03.2018 89.102.207.XXX
Co blbnete, několik přepinatelných motorových map má kdejaký sportovnější auto či motorka, které si může koupit kdokoliv v obchodě. A ve F1 by to nemělo být? A to jen kvůli tomu, že Renault je na štíru s životností a nemůže si krátkodobé zvýšení výkonu dovolit? Ať raději zamakají nechají ostatní být. Chtít, aby ostatní zpomalili, protože já jsem pomalý, to je proti duchu závodění!!!
HellHogr
20:59 27.03.2018 89.24.50.XXX
Ale konstruktéři jsou i McLaren, Red Bull, Force India, Williams, Sauber, Haas, STR ... a ti nemají možnost, dobře STR teď jo, ale ostatní nemají možnost využívání speciálních modů, nikdo netvrdí ať se staví stejný formule a podobně ani konstrukce motorů, říká se jen o modech pro Q, jak tohle můžou ovlivnit týmy co si nevyrábí vlastní motory? tohle je házení klackům pod nohy týmům co k tomu nemají prostě příležitost
Situs
20:08 27.03.2018 85.70.164.XXX
Já nevím, myslím že se to tady trochu přehání, návrh RedBullu vnímám jako transparentní a především k diskuzi. Navrhují aby motor počátkem kvalifikace až do konce závodu byl užíván jedinou mapou motoru. Je to podobné jako navrhnout třeba aktivní zavěšení, či aktivní aerodynamiku, nebo naopak jak se stalo dříve tyto věci zakázat. Když to bude chtít většina tak proč ne? Nadhodili téma, když nenajdou většinovou podporu nic se nestane, a rozhodně ne hned.
Radon
19:26 27.03.2018 84.242.97.XXX
Nemilého proto, že bych taky raději viděl špičku srovnanou v jedné desetině. Ale tím dalším jsi celkem uhodil hřebíček...
Bavíme se o navýšení výkonu nad max. výkon (jakýsi overboost) anebo jen o uvolnění maximálního výkonu motoru? Protože pokud by šlo jen o prostý max. výkon PJ, tak by debata byla úplně mimo! Protože omezování výkonů motorů jen aby byl dohnán Mer by byla megapitomost.
Možná jen ten "party mód" nechápu dobře.
Bavíme se o navýšení výkonu nad max. výkon (jakýsi overboost) anebo jen o uvolnění maximálního výkonu motoru? Protože pokud by šlo jen o prostý max. výkon PJ, tak by debata byla úplně mimo! Protože omezování výkonů motorů jen aby byl dohnán Mer by byla megapitomost.
Možná jen ten "party mód" nechápu dobře.
odin
19:08 27.03.2018 77.240.103.XXX
Souhlas, ale máte špatnou paměť , pánové. Díry v podlaze byly v rozporu s pravidly a přesto RBR žádný trest nedostali. Odjeli s tím sice jen jediný závod, ale přes to. Evidentní porušení pravidel a nic. Tak že bych to zas tak s tím honem na RedBullíčky žhavě neviděl.
Ale jinak souhlas se všemi návrhy i s tím, jak toho docílit.
Ale jinak souhlas se všemi návrhy i s tím, jak toho docílit.
Pepan
17:43 27.03.2018 89.24.157.XXX
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky založena na kreativitě konstruktérů a mělo by tak být i do budoucna. Unifikace je na škodu, protože je házením klacků pod nohy konstruktérům a může v budoucnu znamenat odchod těch nejlepších tvůrců jinam.
Situs
15:43 27.03.2018 85.70.164.XXX
No já nevím proč třeba Stroll poznamenal že neměli ten výkon navíc při re-startu a tak, podle mě aby ho mohli využívat tak jim výrobce stanovuje nějaké podmínky, a ty třeba Williams nesplnil. Může tam být omezení v km, podmínky v teplotě, podmínky kolikrát to směj použít a spousta spousta dalšího.
Situs
15:30 27.03.2018 85.70.164.XXX
Vůbec ne, jen nezavrhuji možnost že se všichni domluvěj že nebudou používat kopačky s přídavnýma pérkama. Je to o domluvě, a když je něco dobré pro sport a rozhodne většina tak s tím nemám žádný problém. Často někdo ztratí výhodu tím že se něco odsouhlasí, třeba žraločí ploutve, s-šachty nebo jak to bylo, zrušení žetonů, Monkey křidélko, hračičky na zadím křídle, i ty dvojité difuzory, prostě se domluví že to bude jinak, a buď všichni, tak hned, nebo většina, tak až za rok, nebo to neprojde a nic se nestane. Teď je to tak a když se něco odsouhlasí tak to bude jinak, nemluvím teď o tom že ze dne na den přijde FIA a řekne teď to bude jinak, tady se nic neporušuje - pokud vím.