DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 17:43
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
No podle mě ano, jinak by se ke mě RedBull snad nepřidal 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Mě by zajímalo, zda mají party mód i ostatní týmy s motorem Mercedes?

Pokud ne, nejedná se o nedodržování stejného motoru? Nevím jak je to přesně v pravidlech, ale stejný motor by měl poskytovat i stejný vyšší výkon v kvalifikacích, nebo se mýlím?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Mysleli i na ten olejíček a musej se přizpůsobovat. Já si myslím že i vzhledem k minulosti F1 jim házet jisté klacky pod nohy je očekávaná věc. A ty změny režimů motorů se přiznám se mi nelíbí od začátku a pro závodění nejsem jejich příznivcem. Stejně jako nemáme aktivní aerodynamiku, by jsme neměli mít i aktivní výkonnostní režimy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Otázka je jak by jsi to chtěl udělat. Celý víkend jeden režim? To asi není reálné, ne?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já už taky ne 12 Takže to chce schovat za tu bezpečnost 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Omezení průtoku posouvá efektivitu za podmínek, kdy je zapotřebí vysokého výkonu. Zároveň ale také omezuje celkový dostupný výkon, aby se zamezilo excesům s neomezeným navyšováním výkonu turba. [odkaz na stránku]
.... myslím že za to by se zákaz různých režimů dal schovat taky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Průtokoměr je ve formuli kvůli legimitizaci hybridů a celkově k podpoření pseudo zelené tváře F1. S technikou to nemá moc co dělat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.30.XXX
Nedělám jim obhájce, ale tak snadný to určitě nebude. Oni si stanovili nějaký vývojový program a nasměřovali k němu úsilí, tj. vyvinout motor o nějakých prioritách. Teda slušná závodní výkonnost a zároven možnost po omezenou dobu razantně navýšit výkon. To co říkáš ty, je prostě jinej koncept, tedy jako by vývoj od znovu. Projekt by se pak jmenoval trvale vysoký závodní výkon. Nedokážu posoudit, jak moc by museli konstrukčně do toho motoru hrábnout, protože ted je prostě postavenej na jiný požadavky. A to jim nechci dělat advokáta...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Tím nepoužítím veta od Ferrari si nejsem úplně jistý 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak on by Mercedes jistě svůj základní závodní režim navýšil, nemyslím že by najednou neměl žádnou výhodu, jen by ji měl menší a konstantní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To podle mě k zamítnutí jednoduše nestačí. Teda až na jednu výjimku, a tu drží u sebe Ferrari ve svém právu veta 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.30.XXX
Žádné drama až na spřecházení startovního pole hned od zákazu kvalifikační mapy, že 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No uplně ne, já vycházím z obav které jsi jistě ze strany Renaultu, obzvláště RedBullu na toto téma před sezonou četl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Však to je v pořádku. Neměl jsem nci proti takovému postupu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Tohle že nebude drama? Však Mercedes bude ostře proti a znáš jeho vliv na odběratele. Nejhorší je, že ňoumové od Ferrari bude určitě taky proti 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.30.XXX
Celé podepisuji.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No mě to přijde jako zrušení ploutví, rozhodně žádné drama bych tímto zákazem v F1 neviděl. Změna která se přinejhorším odsouhlasí většinou, žádné nucené prosazování.
... Pokud se to teda šikovně neschová za bezpečnost 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.224.XXX
Tak v tomhle bych byl opatrnej. Naše drahá EU dospěje k názoru, že max 90 g CO2 / km by bylo fajn pro každý jednotlivý auto a nacpou do každýho auta průtokoměr. Všechno, co bude odpovídat vyšší než okamžité spotřebě 3.8 l/ 100 km ti na dálku v reálným čase zaznamenají, zdaní a jednou za měsíc ti přijde vyúčtování.

Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

46.135.30.XXX
Achjo, samozřejmě že každýmu vadí když má soupeř něco lepšího, ale kvůli tomu zakazovat? Blbost. Naopak by mělo být více svobody v rozhodování týmů a pilotů. Zrušit průtokoměry, vrátit možnost tankování, zrušit DRS zóny, drs jako takové klidně ponechat, odlehčit autům a zas by závody byly zajímavější. Redbull by pak nemusel bulet ale mohl by vsadit na agresivní strategii na startu

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Odstranili danou věc, protože FIA zpřesnila pravidla a daná věc už se do zpřesnění nevešla. A to píšu navzdory tomu, že Red Bull nějak nemusím. Nemám rád jejich vedení, ale líbí se mi kreativita jejich konstrukčního oddělení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama