DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasovali 5 lidé)
27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995
(Hlasovali 4 lidé)
27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel002995
12:39 27.03.2018 89.111.77.XXX
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může jezdec během závodu přenastavovat na volantu různé módy a bůhví co všechno. Takže FIA to zakáže a Mercedes tomu bude říkat úsporný režim a normální režim. V závodě pojedou na úsporný a ve kvaldě na normální. Všichni budou spokojeny, ne?
To snad aby zakázali nastavovat na volnatu všechno, ne?
Motorář je takový jaký je a bohužel si musí RB počkat na změnu motoru. Když měli výhodu oni, tak také měli ostatní smůlu.
To snad aby zakázali nastavovat na volnatu všechno, ne?
Motorář je takový jaký je a bohužel si musí RB počkat na změnu motoru. Když měli výhodu oni, tak také měli ostatní smůlu.
Situs
12:28 27.03.2018 85.70.164.XXX
V F1 vždy něco navrhujou týmy kde ztrácí, to bylo a bude. Mercedes by tohle na sebe nikdy nenavrhl, to je jasné. Podle mě možnosti měnit režimy motorů nahrává tomu kdo má nejlepší motor a stanovit si definitivní mapu pro celej závodní víkend je pro závodění podle mě lepší. Je to něco kde vidím sebrání výhody továrnám, a to pomůže celému poli. Vidím to jako dobré řešení. Ono opravdu proč mít ty průtokoměry? Proč nedat i tuto rozmanitost pro strategické hrátky? Podle mě je to podobné a ke změnám režimů motorů můžem přistoupit stejně, prostě zakázat. Dáme větší vliv na jezdce, ne na tlačítko, a to taky není v téhle F1 k zahození.
Pepan
12:25 27.03.2018 89.24.157.XXX
Já jsem nechtěl napsat že Red Bull podváděl. Prostě jeho konstruktéři našli v pravidlech oblast, která nebyla úplně přesně definována a tam se vyřádili. Jiným týmům to trvalo chvilku než si toho všimli a zareagovali na to buď vlastní konstrukcí nebo dotazem na FIA. Kdyby podváděli, tak by asi byli potrestáni, ale pokud mě moje děravá paměť neklame, Red Bull nikdy takový trest neobdržel. Nebo snad ano?
Pepan
12:07 27.03.2018 89.24.157.XXX
Na druhé straně zvýšený výkon motoru znamená jeho větší zátěž a větší opotřebování, takže roste šance na předčasnou poruchu. Moc by mě zajímalo, kdyby to bylo v opačném gardu a ten kvalifikační mód měl Renault a jiné značky ne, tvrdil by Max totéž?
Situs
12:01 27.03.2018 85.70.164.XXX
Tohle už říkám nějakej rok, žádné změny režimu motorů! Tohle mělo být dávno. To je totiž velmi podobné jako když máte 100kg paliva na závod, ale zavedli se i průtokoměry. Proč? Aby jste najednou neměli extra výkon a vůz se pro ostatní nechoval jinak, bylo to zdůvodňováno i bezpečností, jednou pomalu, jednou rychle, jednou brzdný bod tady, pak támhle, proč to lze dělat různými režimy motoru? Zrušit! Pro závodění to podle mě opravdu není dobře.
... a navíc by to dobře řešilo i spalování oleje pro kvalifikaci.
... a navíc by to dobře řešilo i spalování oleje pro kvalifikaci.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek