DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Red Bullu je nadšen možností přejít k Hondě, s ultimátem Renaultu nesouhlasí
Šéf Red Bullu Christian Horner je nadšený tím, že mají otevřená zadní vrátka v oblasti dodavatele motorů. Během letošního roku se totiž mohou rozhodnout, zda zůstanou u Renaultu nebo přejdou k Hondě. Nesouhlasí s datem konečného rozhodnutí, které požaduje francouzský výrobce, na rozmýšlení si hodlá vzít více času.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf Red Bullu je nadšen možností přejít k Hondě, s ultimátem Renaultu nesouhlasí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasovali 2 lidé)
14.03.2018 20:10
Presne tak. Renault ac si stezuje tak inkasuje od… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
16:40 15.03.2018 77.240.103.XXX
Přesně tak Pepane. Jsem stejného názoru. Spíše bych řekl (viz. má reakce na Grahama níže), že Renault chce vědět na čem je už nyní. A v případě, že RBR s nimi bude nadále chtít spolupracovat, tak jsou ochotni jim letos dodávat TOP kvalitu. Protože nejspíše po testech zjistili, že oni sami za nimi ještě zaostávají. Ale pokud bude chtít RBR přejít k Hondě, tak si TOP kvalitu nechají. Přičemž bych řekl, že od příští sezóny už budou chtít bojovat s továrnami (Mergl, Ferrari) a TOP kvalitu si nechají i když jim RBR slíbí věrnost.
Ale to jsme zase v oblasi mých spekulací na zákadě nějakých indicií. Tak že nebrat úplně vážně.
Ale to jsme zase v oblasi mých spekulací na zákadě nějakých indicií. Tak že nebrat úplně vážně.
odin
16:28 15.03.2018 77.240.103.XXX
Grahame, nevím zda jsi úplně pochopil, co jsem zamýšlel rozdílnou kvalitou motorů. Jumpman to nejspíše chápe mnohem lépe. Samozřejmě, že nemluvím o nějakém obrovském rozdílu. Ale jsem přesvědčen, že žádné dva z vyrobených motorů nejsou stejné. Ty také neskočíš např. z deseti pokusů desetkrát na centimetr stejně do dálky.
K tvému poslednímu odstavci. Já nepodezírám Hornera z provokování. Spíše si myslím, že Renault už toto téma otevřel a chce vědět na čem je. A jak je (ne)dobrým zvykem u pánů Horner and Marko, situaci řeší přes média a chtějí z toho vytřískat PR kapitál. Pošpinit Renault a bulet, že jim do konce sezóny jen škodí.
K tvému poslednímu odstavci. Já nepodezírám Hornera z provokování. Spíše si myslím, že Renault už toto téma otevřel a chce vědět na čem je. A jak je (ne)dobrým zvykem u pánů Horner and Marko, situaci řeší přes média a chtějí z toho vytřískat PR kapitál. Pošpinit Renault a bulet, že jim do konce sezóny jen škodí.
Pepan
11:12 15.03.2018 89.24.157.XXX
Je otázka, co je v textu a druhá věc může být, co si vedení Renaultu myslí. Pokud už loni dali jasně najevo, že s Red Bullem do budoucna spolupracovat nechtějí, nemyslím si, že se situace během pár měsíců změnila. Akorát se chovají diplomaticky.
Pepan
04:58 15.03.2018 89.24.157.XXX
I kdyby bojoval Renault o čtvrté místo a Red Bull o šampionát, tak jim to nejlepší nedá. To, že by Red Bull vyhrál šampionát, by finanční situaci Renaultu nezlepšilo, ale pokud by Renault ten boj o čtvrté místo prohrál, logicky by přišel o velký balík peněz. Takže závěr zní - to nejlepší zůstane v továrně a to ostatní se vydá odběratelům. O prachy totiž jde až na prvním místě a z pochybné slávy Red Bullu si Renault nekoupí ani o jeden rohlík víc.
GRAHAM
00:43 15.03.2018 77.236.218.XXX
Co ti není jasné na větě :Ok, názor ti neberu, ale vzhledem k novému pravidlu o tom pochybuji, toliko k vylepšování.
A byla to reakce pouze na tohle (toliko k vylepšovaní)
Dál si myslím, že i pohonné jednotky budou během sezóny vylepšovány a toto vylepšení nemusí být poskytnuto týmu, který sice bojuje o mety nejvyšší, ale zároveň odchází od dodavatele. atd.atd.
To že některe motory budou (mohou být) o malinko lepší tam vůbec nerozporuji.
Tož tak....
A byla to reakce pouze na tohle (toliko k vylepšovaní)
Dál si myslím, že i pohonné jednotky budou během sezóny vylepšovány a toto vylepšení nemusí být poskytnuto týmu, který sice bojuje o mety nejvyšší, ale zároveň odchází od dodavatele. atd.atd.
To že některe motory budou (mohou být) o malinko lepší tam vůbec nerozporuji.
Tož tak....
GRAHAM
00:39 15.03.2018 77.236.218.XXX
Úsměvné, jen vlastně cituji Abiteboula a ja nemám pravdu.Ach jo....dám ti radu, pořadně si to znovu přečti a je to i v článku a uvidíš že pravdu mám.
Pokud RB dodrží termín, Tenault mu je povinný motor další rok dodat. To je celé co tvrdím.
Pokud RB dodrží termín, Tenault mu je povinný motor další rok dodat. To je celé co tvrdím.
uzivatel001890
23:38 14.03.2018 85.239.64.XXX
To záleží co chce ... Pokud bude Renault bojovat o 4 místo a Redbull o šampionát ... mohlo by se také stát, že dají ty nejleší motory jim aby vyhráli alespoň v motorech ... a měli čárku za výhru - dvojnásob pokud neni jisté že stávající motory budou pokračovat do nekonečna a že Renault stihne vyhrát ještě s nimi ... ?
jumpman
23:31 14.03.2018 178.255.168.XXX
upřímně řečeno, nemáš pravdu. Už se několikrát ukázalo, že smlouva v F1 je pouze cár papíru, když se jedna strana rozhodne, že ji nedodrží. Navíc tato smlouva končí red bullu letos a nejsem si jist, že by tam měli nějakou obci, zvlášť v podmínkách v jakých vznikla. Loni renault prohlásil, že red bullu smlouvu neprodlouží a tohle může být poslední vstřícný krok, takže podle mě, pokud si horner myslí, že přitlačí renault ke zdi a bude si vymýšlet termín za hranicí danou pravidly, tak na ně renault udělá dlouhý nos a mají smůlu. Je to i logické. Renault se chce posouvat pořadím a pokud by měl red bull horší motor, snáze by jej příští rok překonali...
jumpman
23:14 14.03.2018 178.255.168.XXX
a zkus mi prozradit sladké tajemství, jak přinutíš výrobce toto pravidlo dodržovat. Pokud dodají aktuální hardware i software tak těžko může FIA výrobci přikázat, aby motory losoval, komu kterej dodá a každej před dodáním projde zkouškou na stolici, takže výrobce ví, jak na tom je a určitě si ty "lepší" nechá pro sebe...
GRAHAM
22:13 14.03.2018 77.236.218.XXX
To myslím že nemáš pravdu. Renault pokud RB bude chtít a dodrží datum, tak jim dodat motor musí. Zavázal se k tomu!!!
Zde je text, tam je to jasně napsané :
Abiteboul ale uvedl, že na Red Bull "nehodlají čekat věčně. Vím, na co Christian myslí, když říká, že má možnosti. Má pravdu. Podobně jako on dokážu číst kontrakty a závazky, které máme vůči sportu, ne vůči Red Bullu."
"Jedna věc je ale jistá: plánování. Pro rozhodnutí Red Bull bude stanoveno konečné datum, aby dali vědět, co chtějí v budoucnu dělat. Věří, že do konce května má být jasno, pokud jde o to, který výrobce bude dodávat kterému zákazníkovi. Pokud jde tedy o nás, tohle bude naším konečným termínem," vysílá šéf Renaultu Hornerovi jasné varování.
Zde je text, tam je to jasně napsané :
Abiteboul ale uvedl, že na Red Bull "nehodlají čekat věčně. Vím, na co Christian myslí, když říká, že má možnosti. Má pravdu. Podobně jako on dokážu číst kontrakty a závazky, které máme vůči sportu, ne vůči Red Bullu."
"Jedna věc je ale jistá: plánování. Pro rozhodnutí Red Bull bude stanoveno konečné datum, aby dali vědět, co chtějí v budoucnu dělat. Věří, že do konce května má být jasno, pokud jde o to, který výrobce bude dodávat kterému zákazníkovi. Pokud jde tedy o nás, tohle bude naším konečným termínem," vysílá šéf Renaultu Hornerovi jasné varování.
GRAHAM
22:08 14.03.2018 77.236.218.XXX
Ok, názor ti neberu, ale vzhledem k novému pravidlu o tom pochybuji, toliko k vylepšování.
Dělat 12 motorů a mít různou kvalitu, (spolehlivost) no nevím....přijde mě to nereálné. Jo podpora bude jiná, to ano.Ty nejlepší lidi má Renault u sebe.
I Renault má zájem aby letos byl RB úspěšný. I pro něj je to super reklama.
Pokud si ale chtějí vybrat motor tímto způsobem, to jest že laborují, tak to pro Renault není důstojné. Není to o partnerství. To by se "vztekal" každý, obzvlášť po tom všem, co se tam přihodilo.
Samozřejmě třeba Horner jen provokuje, ač si to nemyslím a vědí, že stejně odejdou.Na druhou stranu proč by to dělal a hrotil vztahy,
Nejhorší je varianta, když to Hondě nepůjde a RB tam bude muset jít a to se stát může.
Dělat 12 motorů a mít různou kvalitu, (spolehlivost) no nevím....přijde mě to nereálné. Jo podpora bude jiná, to ano.Ty nejlepší lidi má Renault u sebe.
I Renault má zájem aby letos byl RB úspěšný. I pro něj je to super reklama.
Pokud si ale chtějí vybrat motor tímto způsobem, to jest že laborují, tak to pro Renault není důstojné. Není to o partnerství. To by se "vztekal" každý, obzvlášť po tom všem, co se tam přihodilo.
Samozřejmě třeba Horner jen provokuje, ač si to nemyslím a vědí, že stejně odejdou.Na druhou stranu proč by to dělal a hrotil vztahy,
Nejhorší je varianta, když to Hondě nepůjde a RB tam bude muset jít a to se stát může.
Pepan
21:28 14.03.2018 89.24.157.XXX
Předloni smlouvu vypověděl RB a nebýt zákulisních jedníní, RB i TR by v F1 skončily. V letošním roce RB vyprší smlouva a protože má možnost jít k Hondě (ta má zatím pouze jednoho odběratele), nic nemůže donutit Renault, aby smlouvu prodloužil. A to ani kdyby Honda postavila tragický motor a RB by v příštím roce úspěšně bojoval o deváté místo v PK.
odin
20:53 14.03.2018 77.240.103.XXX
Podívej, já si myslím, že žádná ze stejných pohonných jednotek nemá zcela stejný výkon ani spolehlivost. Zkrátka, že ze všech motorů vyrobených stejným výrobcem nenajdeš dva shodné. A výrobci moc dobře vědí, co komu dodávají. Samozřejmě, že nejde o velké rozdíly. Ale tým s maximální ambicí chce TOP součástky.
Dál si myslím, že i pohonné jednotky budou během sezóny vylepšovány a toto vylepšení nemusí být poskytnuto týmu, který sice bojuje o mety nejvyšší, ale zároveň odchází od dodavatele. atd.atd...
Jak napsal Mike17, Renault jim to škádlení vrátí, jako STR vloni. Podle mne na to "páky" mají.
Dál si myslím, že i pohonné jednotky budou během sezóny vylepšovány a toto vylepšení nemusí být poskytnuto týmu, který sice bojuje o mety nejvyšší, ale zároveň odchází od dodavatele. atd.atd...
Jak napsal Mike17, Renault jim to škádlení vrátí, jako STR vloni. Podle mne na to "páky" mají.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek