DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Red Bullu je nadšen možností přejít k Hondě, s ultimátem Renaultu nesouhlasí
Šéf Red Bullu Christian Horner je nadšený tím, že mají otevřená zadní vrátka v oblasti dodavatele motorů. Během letošního roku se totiž mohou rozhodnout, zda zůstanou u Renaultu nebo přejdou k Hondě. Nesouhlasí s datem konečného rozhodnutí, které požaduje francouzský výrobce, na rozmýšlení si hodlá vzít více času.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf Red Bullu je nadšen možností přejít k Hondě, s ultimátem Renaultu nesouhlasí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasovali 2 lidé)
14.03.2018 20:10
Presne tak. Renault ac si stezuje tak inkasuje od… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
13:40 14.03.2018 77.236.218.XXX
Taky si myslím, nemáš smlouvu, máš smůlu. A RB smlouvu s Renaultem na další rok nemá. Jednoduché....ale....
Jinak ale CA by měl být ale "rozumný". Fanoušci nechtějí RB klopýtající s Hondou. (situace "vyhnáni k Hondě díky datumu")Fanoušci chtějí konkurence schopný RB. Pokud by ale RB jezdil s Hondou a nefungovalo by to, bylo by to imho pro F1 špatně.Třeba ale Honda překvapí a spadne nám čelist.
Jasně, pro Renault o konkurenta , zcela jistě kvaltního, méně pokud odejde. Otázkou je ale způsob.V zásadě Renault už nemusí s RB tak či onak podepsat. Bránit v tom ale RB , by bylo špatně i pro Renault.Negativní reklama a o tu nikdo nestojí. Ten datum je ale problém, snad nebude komedie, byla by to škoda a pro všechny.
Jinak ale CA by měl být ale "rozumný". Fanoušci nechtějí RB klopýtající s Hondou. (situace "vyhnáni k Hondě díky datumu")Fanoušci chtějí konkurence schopný RB. Pokud by ale RB jezdil s Hondou a nefungovalo by to, bylo by to imho pro F1 špatně.Třeba ale Honda překvapí a spadne nám čelist.
Jasně, pro Renault o konkurenta , zcela jistě kvaltního, méně pokud odejde. Otázkou je ale způsob.V zásadě Renault už nemusí s RB tak či onak podepsat. Bránit v tom ale RB , by bylo špatně i pro Renault.Negativní reklama a o tu nikdo nestojí. Ten datum je ale problém, snad nebude komedie, byla by to škoda a pro všechny.
Situs
13:36 14.03.2018 85.70.164.XXX
Myslím že pokud Ricci podepíše jinde, tak Sainze Renaultu prostě nenechaj. Koho jiného by si vzali, vidím to tak že záleží hlavně na tom Riccim.
... ale jinak jo, někdy se řve jen aby něco mohli získat navíc, a to platí jak pro Renault tak i pro RedBull, pravda.
... ale jinak jo, někdy se řve jen aby něco mohli získat navíc, a to platí jak pro Renault tak i pro RedBull, pravda.
GRAHAM
13:30 14.03.2018 77.236.218.XXX
Tak na tohle jsem zvědav, jak to dopadne. Chápu Hornera, chápu Renault.
Osobně si ale myslím, že to je jiná situace než Honda a Mclaren. Mclaren měl tuším s Hondou smlouvu do roku 2024. Obsahovala ale klauzule umožňující dřívější odstoupení od kontraktu.A protože se nechtělo aby Honda skončila,(což by se stalo) vymyslelo se to takto. Tohle je zcela jiná situace. Horner zneuživá smlouvy motorářů s F1.Což lze rozporovat, protože ač nárok na motor mají,ale na termín kdy to řeknou už ne.Měli by se rozhodnout dle pravidel. ( mě osobně je to jedno)
V každém případě se pak uvidí, jak na tom Honda je či bude.Těžko říci, zda je RB ochoten jít do rizika a hrát vabank. Odhaduji že tyto prkecky přes noviny testují , kam až půjde "datumově" zajít.Třeba to zobchodují zs Sainze, on v tom třeba hraje roli Ricciardo, který taky vyčkává.To hraje zcela jistě roli.
Jinak na konkurečním serveru á Tomyš, je rozhovor s JT o motorech v roce 2021. Je jasné že rozhodnou jak je tam napsáno a že názor Mercedesu a Ferrari nebude brán úplně v potaz. JT tam tvrdí že zajemců o jednodušší motory je dost a že chtějí do F1 vstoupit. Taky mě zaujalo, že v pravidlech je specifikováno umístění, uchycení- body motoru, aby mohl být lehce vyměněn dodvatel motorů.To potvrzuje moji myšlenku, že chtějí 100% eliminovat závislost F1 na motorařích, aby si nemohli diktovat a byli jednoduše nahraditelní.
Osobně si ale myslím, že to je jiná situace než Honda a Mclaren. Mclaren měl tuším s Hondou smlouvu do roku 2024. Obsahovala ale klauzule umožňující dřívější odstoupení od kontraktu.A protože se nechtělo aby Honda skončila,(což by se stalo) vymyslelo se to takto. Tohle je zcela jiná situace. Horner zneuživá smlouvy motorářů s F1.Což lze rozporovat, protože ač nárok na motor mají,ale na termín kdy to řeknou už ne.Měli by se rozhodnout dle pravidel. ( mě osobně je to jedno)
V každém případě se pak uvidí, jak na tom Honda je či bude.Těžko říci, zda je RB ochoten jít do rizika a hrát vabank. Odhaduji že tyto prkecky přes noviny testují , kam až půjde "datumově" zajít.Třeba to zobchodují zs Sainze, on v tom třeba hraje roli Ricciardo, který taky vyčkává.To hraje zcela jistě roli.
Jinak na konkurečním serveru á Tomyš, je rozhovor s JT o motorech v roce 2021. Je jasné že rozhodnou jak je tam napsáno a že názor Mercedesu a Ferrari nebude brán úplně v potaz. JT tam tvrdí že zajemců o jednodušší motory je dost a že chtějí do F1 vstoupit. Taky mě zaujalo, že v pravidlech je specifikováno umístění, uchycení- body motoru, aby mohl být lehce vyměněn dodvatel motorů.To potvrzuje moji myšlenku, že chtějí 100% eliminovat závislost F1 na motorařích, aby si nemohli diktovat a byli jednoduše nahraditelní.
Situs
13:17 14.03.2018 85.70.164.XXX
Nevím, ale myslím že Renault má právo ten termín požadovat a pokud to má být mezi týmem a výrobcem dohodnuté tak FIA stanovuje termín tohoto závazku, jinak do toho vstoupí ona. Pokud by RedBull do té doby nedal vědět, dokážu si představit že v případě že by někdy v srpnu najednou začal RedBull řvát že teda Renault, tak Renault se prostě šprajcne. Renault je nějakým způsobem nucen být k dispozici RedBullu, ale že by RedBull toho využíval na tolik že by ignoroval stanovený termín FIA je podle mě přehnaný požadavek RedBullu a Renault bude, a je, proti.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek