DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley

Toro Rosso podle pilota Brendona Hartleyho mění po úspěšných předsezónních testech s Hondou své ambice pro nadcházející závodní sezónu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 16.03.2018 17:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 12.03.2018 08:51
Toro Rosso i Hondě přeji úspěch. Myslím že si… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2018 09:58
Mně přijde logické, že vyzkoušeli motorů víc a… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2018 11:39
Tak si dovolím takové malé shrnutí a upřesnění. H… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Já vám nevím, ale tyhle prohlášení jsou podle mě moc brzo .. AUstrálie něco řekne - ale ne úplně, je to městský okruh .. a jen sezony 2012, 2013 to dokládají, že výsledky jako takové od tam nemusí znamenat zbytek sezony a 2014 vlastně taky, další věc je, jak STR může vědět jak na tom bude Haas, McL a Renault? já myslím, že všichni tři udělali velký pokrok a zejména McLaren s Rneaultem se utrhnou na boj o 4 místo .. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Pravdou taky je že McLaren poslední 3 roky má Austrálii jako jednu z nejhorších tratí pro relativní srovnání konkurenceschopnosti. Jestli to nebylo převážně Hondou tak nás to čeká zas.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        nesmysl, loni po katastrofální zimně se McL s Hondou dostali do Q2 a Alo jel dlouho na bodech (bodu), 2016 nebýt Guta a velké nehody, by byl ALo 8, letoš to nebude moc slavné, asi jen 7 místo 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No to možná, ale dle grafů vývoje ztráty na PP byla pro nás Austrálie nejhorším okruhem, srovnatelným možná tak akorát s Baku. Osobně jsem to přičítal především nepřipraveností Hondy a nedostatečně odjetým km v testech. Ale netvrdím že tomu opět tak, ale ve vzduchu to trochu je. Po Austrálii jsme se prostě vždy slušně zlepšovali.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            Já myslím, že Austrálie by mohla být pro nás relativně dobrá, čeho se více obávám je taková Čína nebo Bahrajn, o Soči nemluvím už vůbec ... je otázka jakým směrem letošní McL33 půjde, jestli to budou hnát na velký přítlak jako RB a doufat v okruhy typu Austrálie, Barcelona, Monako a něják přežít zbytek a nebo dělat kompromisy

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Tu letošní dlouhou sezonu podle mého na tři motory, dvě úložiště a bůhví co jiného, odjedou pouze mercedesy a jejich odběratelé. Renda už to avizoval, Ferrari se dostane s motory na hranu a použije nový navíc a Honda může hlavně pozitivně překvapit a hlavně nemá, co ztratit. Prostě bude nasazovat evoluce třeba rychleji a s penaltou, nicméně rozvážně a s vidinou lepšího výsledku. Anebo ne.. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Tak si dovolím takové malé shrnutí a upřesnění. H je sice v F1 4 roky, ale s touto specifikací PHJ pojedou teprve druhou sezonu. Díky nesmyslnému uložení turba mezi válce vlastně ztratili dva roky. Co se tedy spolehlivosti týče je vývoj stejný jako v prvních dvou letech. První rok hrůza druhý rok dobrý. Výkon řešit nebudu, ten byl naprd pořád. To, že letos odjedou dobré testy se dalo čekat. Vychytali mouchy na současné specifikaci a tak prostě jezdili.
    Podle mě to, ale neznamená, že budou bojovat o body. Daleko největším problémem, který ještě nezazněl byl ve spotřebě paliva. Tuto informaci jsem ještě nikde nenalezl. Je dost možné, že třeba budou bojovat o Q3, ale co závod, kdy budou muset jet na půl plynu a budou jenom koukat jak je všichni ne předjíždí, ale objíždí. No otázek je stále moc, navíc ještě snížení limitu na palivo během závodu. Jsem zvědav jak se s tím u H popasovali. Osobně budu hodně překvapenej pokud v "normální" (bez velkých výpadků konkurence) závodě dojedou na bodech. no prostě 13 dní a...............

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.69.XXX
      Tak jako tak jim budu fandit. 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jo, o spotřebě se psalo hodně. Ale kdyby to byl tak velký problém, byl by vidět rozdíl mezi kvalifikací a závodem. Když se podíváš na poslední závody, výsledky v závodě odpovídají těm kvalifikačním (spíš bych řekl, že ty závodní jsou mírně lepší). Prostě mají limit, který musí splnit a podle toho upraví mapu a jedou závod.
      Může se to projevit, ale nějak zásadní změna se očekávat asi nedá. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Psalo se o spotřebě jako celku dost. Ale kompletně u všech s tím, že takové časy v závodě rozhodně nebudou, protože by je ani nedojeli. Pořád to, ale nic neříká o vlastní spotřebě H. Pokud budou muset spotřebu snižovat všichni, pořád tam zůstává ten rozdíl. No uvidíme.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Pokud STR dokáže hned v Austrálii proniknout do Q3 a v závodě zaslouženě bodovat, tak to bude opravdu megaúspěch. No a pokud by k tomu i Barcelonu (tam se bude rozhodovat RB) zvládli s tím samým motorem s kterým začnou v Austrálii tak i mě spadne brada. No počkejme si, netipoval jsem to a i po jejich dobře vypadajících testech se zdráhám věřit že by to tak mělo být, bojovat rovnou s HAASem, McLarenem a továrním Renaultem o body? To by bylo prostě neskutečné.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    V testoch použili štyri pohonné jednotky, z toho tri v prvom týždni ! A nikomu nič nepovedali. Len sa vypisovali tweety spoľahlivosti. Čistý farizeji ! 10

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Mně přijde logické, že vyzkoušeli motorů víc a použité rozebrali, aby zjistili, jak na tom jsou. Důležité je, že neměli jediný problém.
      Máš informace, kolik použili motorů ostatní? Nebo si naivně myslíš, že všichni ostatní jezdili celou dobu s jedním?

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Co jsem četl tak na tom posledním motoru se na konci přece jen objevila nějaká anomálie.
        Jinak McLaren třeba jezdil v druhých testech po tom středečním selhání stále se stejným turbem a to se nakonec postaralo o selhání v pátek, což pak Renault uznal za chybný krok a měli ho rovnou vyměnit, špatný úsudek.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Já mám jen info ze zdejšího serveru, na víc nemám čas. Ale jestli je pravda, co píše Jurgenb, pak jsou na tom stejně. Změna motorů u testování 3 různých specifikací rozhodně dává smysl a druhý týden asi už jezdili jen s jednou z nich. A je celkem jedno, jestli měli motor jeden nebo dva. Za jeden den testů odjeli 2 délku závodních víkendů. Bez poruch. Takže spolehlivost bude aspoň rozumná. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama