DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley

Toro Rosso podle pilota Brendona Hartleyho mění po úspěšných předsezónních testech s Hondou své ambice pro nadcházející závodní sezónu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 16.03.2018 17:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 12.03.2018 08:51
Toro Rosso i Hondě přeji úspěch. Myslím že si… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2018 09:58
Mně přijde logické, že vyzkoušeli motorů víc a… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2018 11:39
Tak si dovolím takové malé shrnutí a upřesnění. H… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000887

uzivatel000887

90.179.103.XXX
Minardi Honda, budu fandit. 11 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Já myslím, že Austrálie by mohla být pro nás relativně dobrá, čeho se více obávám je taková Čína nebo Bahrajn, o Soči nemluvím už vůbec ... je otázka jakým směrem letošní McL33 půjde, jestli to budou hnát na velký přítlak jako RB a doufat v okruhy typu Austrálie, Barcelona, Monako a něják přežít zbytek a nebo dělat kompromisy

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No to možná, ale dle grafů vývoje ztráty na PP byla pro nás Austrálie nejhorším okruhem, srovnatelným možná tak akorát s Baku. Osobně jsem to přičítal především nepřipraveností Hondy a nedostatečně odjetým km v testech. Ale netvrdím že tomu opět tak, ale ve vzduchu to trochu je. Po Austrálii jsme se prostě vždy slušně zlepšovali.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
nesmysl, loni po katastrofální zimně se McL s Hondou dostali do Q2 a Alo jel dlouho na bodech (bodu), 2016 nebýt Guta a velké nehody, by byl ALo 8, letoš to nebude moc slavné, asi jen 7 místo 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Pravdou taky je že McLaren poslední 3 roky má Austrálii jako jednu z nejhorších tratí pro relativní srovnání konkurenceschopnosti. Jestli to nebylo převážně Hondou tak nás to čeká zas.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Já vám nevím, ale tyhle prohlášení jsou podle mě moc brzo .. AUstrálie něco řekne - ale ne úplně, je to městský okruh .. a jen sezony 2012, 2013 to dokládají, že výsledky jako takové od tam nemusí znamenat zbytek sezony a 2014 vlastně taky, další věc je, jak STR může vědět jak na tom bude Haas, McL a Renault? já myslím, že všichni tři udělali velký pokrok a zejména McLaren s Rneaultem se utrhnou na boj o 4 místo .. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Tu letošní dlouhou sezonu podle mého na tři motory, dvě úložiště a bůhví co jiného, odjedou pouze mercedesy a jejich odběratelé. Renda už to avizoval, Ferrari se dostane s motory na hranu a použije nový navíc a Honda může hlavně pozitivně překvapit a hlavně nemá, co ztratit. Prostě bude nasazovat evoluce třeba rychleji a s penaltou, nicméně rozvážně a s vidinou lepšího výsledku. Anebo ne.. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
souhlas

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Psalo se o spotřebě jako celku dost. Ale kompletně u všech s tím, že takové časy v závodě rozhodně nebudou, protože by je ani nedojeli. Pořád to, ale nic neříká o vlastní spotřebě H. Pokud budou muset spotřebu snižovat všichni, pořád tam zůstává ten rozdíl. No uvidíme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, o spotřebě se psalo hodně. Ale kdyby to byl tak velký problém, byl by vidět rozdíl mezi kvalifikací a závodem. Když se podíváš na poslední závody, výsledky v závodě odpovídají těm kvalifikačním (spíš bych řekl, že ty závodní jsou mírně lepší). Prostě mají limit, který musí splnit a podle toho upraví mapu a jedou závod.
Může se to projevit, ale nějak zásadní změna se očekávat asi nedá. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Já taky, sice až jako druhým, ale budu. H byla co se aut týče vždy mou oblíbenou značkou a TR je mi sympatické už ze své povahy mladšího "testovacího" bratříčka RBR.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.69.XXX
Tak jako tak jim budu fandit. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.69.XXX
STR 01 (a to i ta naše 12)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Tak si dovolím takové malé shrnutí a upřesnění. H je sice v F1 4 roky, ale s touto specifikací PHJ pojedou teprve druhou sezonu. Díky nesmyslnému uložení turba mezi válce vlastně ztratili dva roky. Co se tedy spolehlivosti týče je vývoj stejný jako v prvních dvou letech. První rok hrůza druhý rok dobrý. Výkon řešit nebudu, ten byl naprd pořád. To, že letos odjedou dobré testy se dalo čekat. Vychytali mouchy na současné specifikaci a tak prostě jezdili.
Podle mě to, ale neznamená, že budou bojovat o body. Daleko největším problémem, který ještě nezazněl byl ve spotřebě paliva. Tuto informaci jsem ještě nikde nenalezl. Je dost možné, že třeba budou bojovat o Q3, ale co závod, kdy budou muset jet na půl plynu a budou jenom koukat jak je všichni ne předjíždí, ale objíždí. No otázek je stále moc, navíc ještě snížení limitu na palivo během závodu. Jsem zvědav jak se s tím u H popasovali. Osobně budu hodně překvapenej pokud v "normální" (bez velkých výpadků konkurence) závodě dojedou na bodech. no prostě 13 dní a...............

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

185.51.248.XXX
No tady trosku lzes,nebot puvodni prohlasovani Hondy nebyl zadny rok nebo dva,ale meli prijit okamzite uspechy... Ovsem hned po prvnich testech vsichni vedeli jak to vypada.. Na konec je tohle ctvrty rok kdy maji konecne aspon spolehlivy motor. Kdyby nekde prohlasili nebo rekli McLarenu ze to bude trvat rok ,dva(tri a ted konecne ctvrty rok) nez jim dodaji spolehlivy motor i kdyz s nejnizsim vykonem,tak by do toho McLaren nesel...Ale proste oba subjekty meli velke oci a porad se ohlizeli na minulost ,kdy jim to klapalo. Ja sice osobne chtel aby to McLaren vydrzel a prekousl ty tri roky a byl stale s Hondou .Ale co ,rozhodli se takto. Nemuzou cekat ze v sedmiletem motorovem obdobi bude jejich motor konkurence schopny jen posledni dva ,tri roky.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak přece jen se chybička našla. Ale i tak je to nadějné.
Díky za info. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Přímo od Hondy [odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já mám jen info ze zdejšího serveru, na víc nemám čas. Ale jestli je pravda, co píše Jurgenb, pak jsou na tom stejně. Změna motorů u testování 3 různých specifikací rozhodně dává smysl a druhý týden asi už jezdili jen s jednou z nich. A je celkem jedno, jestli měli motor jeden nebo dva. Za jeden den testů odjeli 2 délku závodních víkendů. Bez poruch. Takže spolehlivost bude aspoň rozumná. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

86.49.169.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama