DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley
Toro Rosso podle pilota Brendona Hartleyho mění po úspěšných předsezónních testech s Hondou své ambice pro nadcházející závodní sezónu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
HellHogr
08:57 13.03.2018 89.24.50.XXX
Já myslím, že Austrálie by mohla být pro nás relativně dobrá, čeho se více obávám je taková Čína nebo Bahrajn, o Soči nemluvím už vůbec ... je otázka jakým směrem letošní McL33 půjde, jestli to budou hnát na velký přítlak jako RB a doufat v okruhy typu Austrálie, Barcelona, Monako a něják přežít zbytek a nebo dělat kompromisy
Situs
21:20 12.03.2018 85.70.164.XXX
No to možná, ale dle grafů vývoje ztráty na PP byla pro nás Austrálie nejhorším okruhem, srovnatelným možná tak akorát s Baku. Osobně jsem to přičítal především nepřipraveností Hondy a nedostatečně odjetým km v testech. Ale netvrdím že tomu opět tak, ale ve vzduchu to trochu je. Po Austrálii jsme se prostě vždy slušně zlepšovali.
HellHogr
20:02 12.03.2018 89.24.50.XXX
Já vám nevím, ale tyhle prohlášení jsou podle mě moc brzo .. AUstrálie něco řekne - ale ne úplně, je to městský okruh .. a jen sezony 2012, 2013 to dokládají, že výsledky jako takové od tam nemusí znamenat zbytek sezony a 2014 vlastně taky, další věc je, jak STR může vědět jak na tom bude Haas, McL a Renault? já myslím, že všichni tři udělali velký pokrok a zejména McLaren s Rneaultem se utrhnou na boj o 4 místo ..
Radon
13:45 12.03.2018 84.242.97.XXX
Tu letošní dlouhou sezonu podle mého na tři motory, dvě úložiště a bůhví co jiného, odjedou pouze mercedesy a jejich odběratelé. Renda už to avizoval, Ferrari se dostane s motory na hranu a použije nový navíc a Honda může hlavně pozitivně překvapit a hlavně nemá, co ztratit. Prostě bude nasazovat evoluce třeba rychleji a s penaltou, nicméně rozvážně a s vidinou lepšího výsledku. Anebo ne..
Pikaso
12:17 12.03.2018 77.104.216.XXX
Psalo se o spotřebě jako celku dost. Ale kompletně u všech s tím, že takové časy v závodě rozhodně nebudou, protože by je ani nedojeli. Pořád to, ale nic neříká o vlastní spotřebě H. Pokud budou muset spotřebu snižovat všichni, pořád tam zůstává ten rozdíl. No uvidíme.
Mike17
12:09 12.03.2018 185.149.130.XXX
Jo, o spotřebě se psalo hodně. Ale kdyby to byl tak velký problém, byl by vidět rozdíl mezi kvalifikací a závodem. Když se podíváš na poslední závody, výsledky v závodě odpovídají těm kvalifikačním (spíš bych řekl, že ty závodní jsou mírně lepší). Prostě mají limit, který musí splnit a podle toho upraví mapu a jedou závod.
Může se to projevit, ale nějak zásadní změna se očekávat asi nedá.
Může se to projevit, ale nějak zásadní změna se očekávat asi nedá.
Pikaso
11:39 12.03.2018 77.104.216.XXX
Tak si dovolím takové malé shrnutí a upřesnění. H je sice v F1 4 roky, ale s touto specifikací PHJ pojedou teprve druhou sezonu. Díky nesmyslnému uložení turba mezi válce vlastně ztratili dva roky. Co se tedy spolehlivosti týče je vývoj stejný jako v prvních dvou letech. První rok hrůza druhý rok dobrý. Výkon řešit nebudu, ten byl naprd pořád. To, že letos odjedou dobré testy se dalo čekat. Vychytali mouchy na současné specifikaci a tak prostě jezdili.
Podle mě to, ale neznamená, že budou bojovat o body. Daleko největším problémem, který ještě nezazněl byl ve spotřebě paliva. Tuto informaci jsem ještě nikde nenalezl. Je dost možné, že třeba budou bojovat o Q3, ale co závod, kdy budou muset jet na půl plynu a budou jenom koukat jak je všichni ne předjíždí, ale objíždí. No otázek je stále moc, navíc ještě snížení limitu na palivo během závodu. Jsem zvědav jak se s tím u H popasovali. Osobně budu hodně překvapenej pokud v "normální" (bez velkých výpadků konkurence) závodě dojedou na bodech. no prostě 13 dní a...............
Podle mě to, ale neznamená, že budou bojovat o body. Daleko největším problémem, který ještě nezazněl byl ve spotřebě paliva. Tuto informaci jsem ještě nikde nenalezl. Je dost možné, že třeba budou bojovat o Q3, ale co závod, kdy budou muset jet na půl plynu a budou jenom koukat jak je všichni ne předjíždí, ale objíždí. No otázek je stále moc, navíc ještě snížení limitu na palivo během závodu. Jsem zvědav jak se s tím u H popasovali. Osobně budu hodně překvapenej pokud v "normální" (bez velkých výpadků konkurence) závodě dojedou na bodech. no prostě 13 dní a...............
jako
11:09 12.03.2018 185.51.248.XXX
No tady trosku lzes,nebot puvodni prohlasovani Hondy nebyl zadny rok nebo dva,ale meli prijit okamzite uspechy... Ovsem hned po prvnich testech vsichni vedeli jak to vypada.. Na konec je tohle ctvrty rok kdy maji konecne aspon spolehlivy motor. Kdyby nekde prohlasili nebo rekli McLarenu ze to bude trvat rok ,dva(tri a ted konecne ctvrty rok) nez jim dodaji spolehlivy motor i kdyz s nejnizsim vykonem,tak by do toho McLaren nesel...Ale proste oba subjekty meli velke oci a porad se ohlizeli na minulost ,kdy jim to klapalo. Ja sice osobne chtel aby to McLaren vydrzel a prekousl ty tri roky a byl stale s Hondou .Ale co ,rozhodli se takto. Nemuzou cekat ze v sedmiletem motorovem obdobi bude jejich motor konkurence schopny jen posledni dva ,tri roky.
Mike17
10:31 12.03.2018 185.149.130.XXX
Já mám jen info ze zdejšího serveru, na víc nemám čas. Ale jestli je pravda, co píše Jurgenb, pak jsou na tom stejně. Změna motorů u testování 3 různých specifikací rozhodně dává smysl a druhý týden asi už jezdili jen s jednou z nich. A je celkem jedno, jestli měli motor jeden nebo dva. Za jeden den testů odjeli 2 délku závodních víkendů. Bez poruch. Takže spolehlivost bude aspoň rozumná.
uzivatel003302
10:21 12.03.2018 86.49.169.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek