DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley

Toro Rosso podle pilota Brendona Hartleyho mění po úspěšných předsezónních testech s Hondou své ambice pro nadcházející závodní sezónu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 16.03.2018 17:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 12.03.2018 08:51
Toro Rosso i Hondě přeji úspěch. Myslím že si… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2018 09:58
Mně přijde logické, že vyzkoušeli motorů víc a… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2018 11:39
Tak si dovolím takové malé shrnutí a upřesnění. H… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Já vám nevím, ale tyhle prohlášení jsou podle mě moc brzo .. AUstrálie něco řekne - ale ne úplně, je to městský okruh .. a jen sezony 2012, 2013 to dokládají, že výsledky jako takové od tam nemusí znamenat zbytek sezony a 2014 vlastně taky, další věc je, jak STR může vědět jak na tom bude Haas, McL a Renault? já myslím, že všichni tři udělali velký pokrok a zejména McLaren s Rneaultem se utrhnou na boj o 4 místo .. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Pravdou taky je že McLaren poslední 3 roky má Austrálii jako jednu z nejhorších tratí pro relativní srovnání konkurenceschopnosti. Jestli to nebylo převážně Hondou tak nás to čeká zas.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        nesmysl, loni po katastrofální zimně se McL s Hondou dostali do Q2 a Alo jel dlouho na bodech (bodu), 2016 nebýt Guta a velké nehody, by byl ALo 8, letoš to nebude moc slavné, asi jen 7 místo 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No to možná, ale dle grafů vývoje ztráty na PP byla pro nás Austrálie nejhorším okruhem, srovnatelným možná tak akorát s Baku. Osobně jsem to přičítal především nepřipraveností Hondy a nedostatečně odjetým km v testech. Ale netvrdím že tomu opět tak, ale ve vzduchu to trochu je. Po Austrálii jsme se prostě vždy slušně zlepšovali.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            Já myslím, že Austrálie by mohla být pro nás relativně dobrá, čeho se více obávám je taková Čína nebo Bahrajn, o Soči nemluvím už vůbec ... je otázka jakým směrem letošní McL33 půjde, jestli to budou hnát na velký přítlak jako RB a doufat v okruhy typu Austrálie, Barcelona, Monako a něják přežít zbytek a nebo dělat kompromisy

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Tu letošní dlouhou sezonu podle mého na tři motory, dvě úložiště a bůhví co jiného, odjedou pouze mercedesy a jejich odběratelé. Renda už to avizoval, Ferrari se dostane s motory na hranu a použije nový navíc a Honda může hlavně pozitivně překvapit a hlavně nemá, co ztratit. Prostě bude nasazovat evoluce třeba rychleji a s penaltou, nicméně rozvážně a s vidinou lepšího výsledku. Anebo ne.. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Tak si dovolím takové malé shrnutí a upřesnění. H je sice v F1 4 roky, ale s touto specifikací PHJ pojedou teprve druhou sezonu. Díky nesmyslnému uložení turba mezi válce vlastně ztratili dva roky. Co se tedy spolehlivosti týče je vývoj stejný jako v prvních dvou letech. První rok hrůza druhý rok dobrý. Výkon řešit nebudu, ten byl naprd pořád. To, že letos odjedou dobré testy se dalo čekat. Vychytali mouchy na současné specifikaci a tak prostě jezdili.
    Podle mě to, ale neznamená, že budou bojovat o body. Daleko největším problémem, který ještě nezazněl byl ve spotřebě paliva. Tuto informaci jsem ještě nikde nenalezl. Je dost možné, že třeba budou bojovat o Q3, ale co závod, kdy budou muset jet na půl plynu a budou jenom koukat jak je všichni ne předjíždí, ale objíždí. No otázek je stále moc, navíc ještě snížení limitu na palivo během závodu. Jsem zvědav jak se s tím u H popasovali. Osobně budu hodně překvapenej pokud v "normální" (bez velkých výpadků konkurence) závodě dojedou na bodech. no prostě 13 dní a...............

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.69.XXX
      Tak jako tak jim budu fandit. 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jo, o spotřebě se psalo hodně. Ale kdyby to byl tak velký problém, byl by vidět rozdíl mezi kvalifikací a závodem. Když se podíváš na poslední závody, výsledky v závodě odpovídají těm kvalifikačním (spíš bych řekl, že ty závodní jsou mírně lepší). Prostě mají limit, který musí splnit a podle toho upraví mapu a jedou závod.
      Může se to projevit, ale nějak zásadní změna se očekávat asi nedá. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Psalo se o spotřebě jako celku dost. Ale kompletně u všech s tím, že takové časy v závodě rozhodně nebudou, protože by je ani nedojeli. Pořád to, ale nic neříká o vlastní spotřebě H. Pokud budou muset spotřebu snižovat všichni, pořád tam zůstává ten rozdíl. No uvidíme.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Pokud STR dokáže hned v Austrálii proniknout do Q3 a v závodě zaslouženě bodovat, tak to bude opravdu megaúspěch. No a pokud by k tomu i Barcelonu (tam se bude rozhodovat RB) zvládli s tím samým motorem s kterým začnou v Austrálii tak i mě spadne brada. No počkejme si, netipoval jsem to a i po jejich dobře vypadajících testech se zdráhám věřit že by to tak mělo být, bojovat rovnou s HAASem, McLarenem a továrním Renaultem o body? To by bylo prostě neskutečné.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    V testoch použili štyri pohonné jednotky, z toho tri v prvom týždni ! A nikomu nič nepovedali. Len sa vypisovali tweety spoľahlivosti. Čistý farizeji ! 10

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Mně přijde logické, že vyzkoušeli motorů víc a použité rozebrali, aby zjistili, jak na tom jsou. Důležité je, že neměli jediný problém.
      Máš informace, kolik použili motorů ostatní? Nebo si naivně myslíš, že všichni ostatní jezdili celou dobu s jedním?

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Co jsem četl tak na tom posledním motoru se na konci přece jen objevila nějaká anomálie.
        Jinak McLaren třeba jezdil v druhých testech po tom středečním selhání stále se stejným turbem a to se nakonec postaralo o selhání v pátek, což pak Renault uznal za chybný krok a měli ho rovnou vyměnit, špatný úsudek.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Já mám jen info ze zdejšího serveru, na víc nemám čas. Ale jestli je pravda, co píše Jurgenb, pak jsou na tom stejně. Změna motorů u testování 3 různých specifikací rozhodně dává smysl a druhý týden asi už jezdili jen s jednou z nich. A je celkem jedno, jestli měli motor jeden nebo dva. Za jeden den testů odjeli 2 délku závodních víkendů. Bez poruch. Takže spolehlivost bude aspoň rozumná. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama