DISKUZE K ČLÁNKU Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO
Netřeba připomínat jeden letitý hit Osmý den scházel nám. Piloti F1 se ničeho takového bát nemuseli. Počasí na Circuit de Catalunya jim přálo, tak se mohli vydat do posledního testovacího dne, který jsme za vaší asistence průběžně sledovali.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Easy
11:21 12.03.2018 46.135.69.XXX
Toro Rosso je zatím příjemným překvapením, za tu odvahu jít do Hondy jim držím palce. V rámci redbullí rodiny považuji tuto stáj za "dospívající dceru" a ještě k tomu od loňské sezóny i hezkou s pěkným outfitem
Celkově doufám v letošním poli v těsnější rozdíly a to jak na špičce, tak i ve středu. Mercedes by to neměl mít snadné, protože koukat na předem rozdané karty v kvaldě a následně v závodě bych opravdu nechtěl.
Ještě malá poznámka - ve hře F1 2017 jsou ještě znělky s ikonickým logem. Co bude letos..
Celkově doufám v letošním poli v těsnější rozdíly a to jak na špičce, tak i ve středu. Mercedes by to neměl mít snadné, protože koukat na předem rozdané karty v kvaldě a následně v závodě bych opravdu nechtěl.
Ještě malá poznámka - ve hře F1 2017 jsou ještě znělky s ikonickým logem. Co bude letos..
jon
20:25 11.03.2018 194.228.59.XXX
Mě tehdy taky vadila ta rétorika RB, která málem vyvrcholila tím, že si Marko předobjevnal všechny díly The Flinstones na BluRay kvůli lepším detailům. Tehdy jsme s Mikem měli pár výměn názorů na to téma. Ale nyní už jsem k nim taky pozitivnější. Marko zavřel pysk a už se to dá. S Hornerem jsem nikdy až takový problém neměl, to je docela férový chlap.
Jinak Richter, to je na delší povídání a nebudeme tady kontaminovat již klidné vody pod tímto článkem.
P.S. Mail zaslán.
Jinak Richter, to je na delší povídání a nebudeme tady kontaminovat již klidné vody pod tímto článkem.
P.S. Mail zaslán.
odin
15:19 11.03.2018 77.240.103.XXX
Tak na PR máme stejný názor. Já dokonce jeden čas bytostně nesnášel RedBull díky jejich PR a štvaní proti Renaultu. Teď se můj vztah k nim pomaloučku dostává do normálu, jelikož Horner, a tu a tam i Marko vypustí hlášky se kterými se dá souhlasit. Tak už se tolik nevyhraňuji. Richtra můžeme probrat na srazu. Napiš mi jenom "pozdrav" na odin5@volny.cz, abych získal tvůj mail na který ti pošlu pár konkrétních informací. Neboj se nebudu ti přeposílat nesmysly ani jinak zneužívat kontakt. Maximálně ode mne dostaneš přání na vánoce a další pozvánku na sraz.
jon
14:35 11.03.2018 194.228.59.XXX
No vidíš. Já už úplně zapomněl, že na začátku té Hogrovi mánie byl ten můj dovětek k Tvému rýpanci.
Já už se v téhle diskuzi trochu ztrácím, je tady toho hodně v mnoha vláknech.
Ad McLarenisti, já McLarenu i Alonsovi také přeji, ať se vrátí dopředu. Jen mě prostě vadí ta forma PR, která kolem toho je. Já jsem ten typ člověka, co drží pysk a maká na sobě a pokorně se pochlubí úspěchem. Na chválení rána před večerem totiž vždy čeká spousta lidí, kteří mají velká očekávání a pak to dají dotyčnému sežrat, pokud se nezadaří.
Jenom k Richtrovi. Já toho ušáka znám osobně (ještě z dob, kdy měl jen web o F1) a měl jsem na něj svůj názor už v těch dobách. Tenkrát byl ovšem obklopen schopnými lidmi, kteří ten web uměli dělat na úrovni. Tu žumpu, kterou s Turkem dali dokupy, aby ji mohli prezentovat na Nově při přenosech, to vždy byla a je ostuda novinařiny o F1. Prostě jen tahák na prachy. O kvalitu tam nikdy nešlo, hlavně o přístupy. Hodili tam do placu pár cen a bylo postaráno.
Co se týká srazu, pokud to bude možná, určitě rád dorazím. Už mi to tady avizoval Mike, tak jsem rád, že mám pozvání přímo od Tebe. Termín je tedy někdy v květnu?
Já už se v téhle diskuzi trochu ztrácím, je tady toho hodně v mnoha vláknech.
Ad McLarenisti, já McLarenu i Alonsovi také přeji, ať se vrátí dopředu. Jen mě prostě vadí ta forma PR, která kolem toho je. Já jsem ten typ člověka, co drží pysk a maká na sobě a pokorně se pochlubí úspěchem. Na chválení rána před večerem totiž vždy čeká spousta lidí, kteří mají velká očekávání a pak to dají dotyčnému sežrat, pokud se nezadaří.
Jenom k Richtrovi. Já toho ušáka znám osobně (ještě z dob, kdy měl jen web o F1) a měl jsem na něj svůj názor už v těch dobách. Tenkrát byl ovšem obklopen schopnými lidmi, kteří ten web uměli dělat na úrovni. Tu žumpu, kterou s Turkem dali dokupy, aby ji mohli prezentovat na Nově při přenosech, to vždy byla a je ostuda novinařiny o F1. Prostě jen tahák na prachy. O kvalitu tam nikdy nešlo, hlavně o přístupy. Hodili tam do placu pár cen a bylo postaráno.
Co se týká srazu, pokud to bude možná, určitě rád dorazím. Už mi to tady avizoval Mike, tak jsem rád, že mám pozvání přímo od Tebe. Termín je tedy někdy v květnu?
jon
14:22 11.03.2018 194.228.59.XXX
Souhlas. Už delší dobu jsme v tomto za jedno.
Já měl tu poznámku jen z důvodu dovětku "ach ty tituly s Mercedesem a Hondou" ... Příspěvek byl smazán, tak je z mé reakce trochu nonsense. Ale na toto jsem reagoval tou Alfou Romeo.
Jinak je mi jasné, že Sauber letos pojede stále někde na chvostu. Bude dostávat o kolo méně, ale pořád bude hodně pozadu. Loni byli cca 3,5s za špičkou, letos to vidím kolem 2s. Ale ostatní se docvakli ke špičce, takže leda by někdo něco opravdu pohnojil. Čekal jsem, že někam k ním spadne Toro Rosso, ale jak se zdá, asi se bude spíš tahat s Williamsem a Force Indií.
Já měl tu poznámku jen z důvodu dovětku "ach ty tituly s Mercedesem a Hondou" ... Příspěvek byl smazán, tak je z mé reakce trochu nonsense. Ale na toto jsem reagoval tou Alfou Romeo.
Jinak je mi jasné, že Sauber letos pojede stále někde na chvostu. Bude dostávat o kolo méně, ale pořád bude hodně pozadu. Loni byli cca 3,5s za špičkou, letos to vidím kolem 2s. Ale ostatní se docvakli ke špičce, takže leda by někdo něco opravdu pohnojil. Čekal jsem, že někam k ním spadne Toro Rosso, ale jak se zdá, asi se bude spíš tahat s Williamsem a Force Indií.
Easy
11:28 11.03.2018 82.144.151.XXX
Tak je zřejmé, že samotný motor k úspěchu nestačí. U Sauberu výraznější posun vpřed nečekám, snad se už aspoň nebudou pohybovat na chvostu pole (někdo tam ale být logicky musí). McLaren měl šanci být továrním týmem a k tomu měl na dosah mít vlastní béčko v podobě krachujícího Caterhamu. O tým na roštu a dvě sedačky pro nadějné talenty více. Škoda. Stále se budu opakovat (a na konci loňské sezóny jsem za to schytával spoustu mínusů): bez tovární podpory je dnes velmi obtížné se na špici dostat, natož se na ní udržet. Řešení McLarenu s Renaultem nevidím do budoucna nijak extra perspektivní. Možná jako takovou náplast na mezidobí, než se do F1 (pokud vůbec) dostane nezávislý motorář.
odin
08:16 11.03.2018 77.240.103.XXX
Však já jsem toto vlákno odstartoval rýpnutím. Ty jsi to rýpnutí "povýšil" a HellHogr to nerozdýchal. Věř, že nikdo nepřeje McLarenu, potažmo Alonsovi, aby se vrátili do bojů o tituly víc, než já. A věřím, že se nás fandů jiných pilotů, případně stájí, zde najde mnohem více s podobným názorem. To jenom fanklub McLarenistů je netrpělivý a reagují podrážděně.
Co se týče exRichterovy žumpy, tak si myslím, že je to v redaktorech. Čím kvalitnější informace-články, tím kvalitnější čtenáři a diskuze. Na bulvár se chytá pouze duševní a morální lůza. Nechceš přijet na sraz? Probrali bychom tam mnohem více témat.
Co se týče exRichterovy žumpy, tak si myslím, že je to v redaktorech. Čím kvalitnější informace-články, tím kvalitnější čtenáři a diskuze. Na bulvár se chytá pouze duševní a morální lůza. Nechceš přijet na sraz? Probrali bychom tam mnohem více témat.
jon
00:42 11.03.2018 194.228.59.XXX
Je pravda, že tak jako tak se o vzrůšo postará McLaren a Toro Rosso. Respektive asi i Haas. Takže to může být ještě hodně zajímavé i tak. Ale už kvůli Tobě a Easymu bych byl rád, kdyby to jelo jak RB, tak Ferrari. A i ten McLaren, jinak tady s klukama celou sezónu nevydržíme.
jon
00:38 11.03.2018 194.228.59.XXX
Já si rád přečtu každý názor. Tohle naštěstí není ex-Richterova žumpa, takže až na výjimky se tady dá kvalitně podiskutovat se spoustou lidí. Jen občas někdo ujede a toho si pak dám do "ignorace". Přesně jak říkáš, dám mínus a jdu dál. Já to +- tady beru spíš jako karmu. To už někdo musí napsat totální volovinu, abych mu ho dal za názor, který mi je proti srsti, ale není to nic závadného. Sám často mám rýpavou, tak pustím nějaký vtípek, který někoho zvedne. Ale takový jsem normálně, takže to není nic ve zlém. Ale chápu, že to pak někoho štípne.
odin
20:10 10.03.2018 77.240.103.XXX
JJ někdy člověk napíše (ve vzteku), co ani nechtěl a za čím si vlastně ani nestojí. Tomu moc dobře rozumím...
Já to mám naopak. Zařazuji si lidi, kteří (podle mne) za něco stojí a na jejichž názorech "něco je". Hlupáci mne nezajímají a většinou s nimi nediskutuji. Dám mínus a mám to vyřešené. I když někdy se zapomenu a pak mne tu cenzor maže.
Já to mám naopak. Zařazuji si lidi, kteří (podle mne) za něco stojí a na jejichž názorech "něco je". Hlupáci mne nezajímají a většinou s nimi nediskutuji. Dám mínus a mám to vyřešené. I když někdy se zapomenu a pak mne tu cenzor maže.
jon
20:06 10.03.2018 194.228.59.XXX
To mi povídej. Ale podle mě to tak nebude.
Ferrari má delší rozvor, tudíž by byl zázrak, kdyby se jim povedlo na to odladit staré aero. Pokud to nepohnojí jako vloni Mercedes, tak by měli být v Austrálii také ve formě. A Red Bull podle mě půjde od začátku do rizika, že to kdyžtak ojedou se čtyřmi motory. Všichni jsou si vědomí toho, co nastane, pokud Lewise nechají pár závodů v klidu. Valteri poveze vodu a Lewis si pojede na klid a po pár závodech pak nebude k poražení. Loni na něj Vettel vyvinul tlak a první půlka sezóny byla hodně zajímavá. Ta druhá už byla hodně jednostranná.
Ferrari má delší rozvor, tudíž by byl zázrak, kdyby se jim povedlo na to odladit staré aero. Pokud to nepohnojí jako vloni Mercedes, tak by měli být v Austrálii také ve formě. A Red Bull podle mě půjde od začátku do rizika, že to kdyžtak ojedou se čtyřmi motory. Všichni jsou si vědomí toho, co nastane, pokud Lewise nechají pár závodů v klidu. Valteri poveze vodu a Lewis si pojede na klid a po pár závodech pak nebude k poražení. Loni na něj Vettel vyvinul tlak a první půlka sezóny byla hodně zajímavá. Ta druhá už byla hodně jednostranná.
jon
19:59 10.03.2018 194.228.59.XXX
Já si to po sobě dnes také přečetl a je to děs. Naštěstí jsem ten typ člověka, co mu ujde pára a vychladne. Takže jsem si posléze udržel majestát a reagoval už normálně.
Tomu řazení diskutérů rozumím, také si někdy škatulkuji. Ale většinou jen takové ty kardinální hlupáky, se kterými není řeč. Já mám rád v životě barevnost, takže jsem rád, že je tu spousta fajnových lidí a spousty názorů. Diskuze pak je o to zajímavější.
Tomu řazení diskutérů rozumím, také si někdy škatulkuji. Ale většinou jen takové ty kardinální hlupáky, se kterými není řeč. Já mám rád v životě barevnost, takže jsem rád, že je tu spousta fajnových lidí a spousty názorů. Diskuze pak je o to zajímavější.
jon
19:33 10.03.2018 194.228.59.XXX
Znám z té doby pár závodů, na které mě odkázali kluci z motokár a které jsou na internetu dostupné. Ale je jich opravdu minimum. Když už někde něco je, tak je to většinou závod spjatý s nějakou tragédií, což není zrovna to, na co chci koukat ...
Takže si to určitě rád vyslechnu. Byla to parádní doba. Různá technická řešení, piloti rebelové, relativně časté lidské chyby, kvalifikace nutná hlavně kvůli propustnosti dráhy, ...
Takže si to určitě rád vyslechnu. Byla to parádní doba. Různá technická řešení, piloti rebelové, relativně časté lidské chyby, kvalifikace nutná hlavně kvůli propustnosti dráhy, ...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek