DISKUZE K ČLÁNKU Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO

Netřeba připomínat jeden letitý hit Osmý den scházel nám. Piloti F1 se ničeho takového bát nemuseli. Počasí na Circuit de Catalunya jim přálo, tak se mohli vydat do posledního testovacího dne, který jsme za vaší asistence průběžně sledovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 146, poslední 12.03.2018 11:21 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    McLaren mění motor ... takže problém očividně bude v těsnění a nikoliv v chlazení

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      A co když těsnění nevydrželo přehřátý motor? Jen střílím od boku, příčiny budou znát týmy a pochybuju, že to budou zveřejňovat.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        přehřátý motor po 5 kolech? jo včera po 120kolech třeba, ale dneska ráno? já myslím, že tohle je opravdu chyba McL a musí vylepšit těsnění, to je podle mě celej problém, to že se to opakuje druhej den ob den je jen ukázka, že tým na to ještě nedokázal zapracovat v tak krétkém čase, nadruhou stranu lepší je furt se tohle stát v testech než v závodě či Q, takže mají dva týdny na nápravu, chlazení by byl problém ve chvíli, kdy by motor prostě klekl, nebo odšla jedn z části motoru, ne další únik oleje ..

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.50.XXX
          Tak přý na vině je selhání turba, v tom případě je jasné selhná ze strany chlazení, i na to musí McL zapracovat, niceméně to nemění nic na tom, že dokážou dát bednu v Austrálii

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Na přehřátí nepotřebuješ hodiny provozu, zvlášť, když už auto vyjíždí se zahřátým motorem. Ale příčinu víme. Tvou víru ti vyvracet nechci, ale modlil bych se za zázrak. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            asi zapomínáš jaký Alo dělal zázraky viz třeba 2012 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No asi se neshodneme, jestli tenkrát předváděl něco přímo zázračného a asi zapomínáš, že je rok 2018. Alonso je už "starý dědek". Daleko od vrcholných let 2005-06. Ale osobně bych mu ještě nějaké vítězství přál. Určitě by si ho zasloužil. 03

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.50.XXX
                12 12 12 hodně si mě pobavil, ten starý dědek dokázal loni trápit s nejhoším motorem v Mexiku Hama 11 ale tak co čekat od někoho, kdo F1 nerozumí ...

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Mac_

            Mac_

            89.24.109.XXX
            Tak těsnění mohlo dostat záhul během včerejších dlouhých stintů a dnes ho stačilo jen dodělat...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Nemusíš se hned rozčilovat. Věk prostě nezastavíš a Alonso každopádně už je za zenitem. Což neznamená, že nemá zkušenosti a nedokáže tvrdě bránit pozici. Jaká je jeho výkonnost bohužel nevíme, protože máme srovnání pouze s nováčkem Vandoornem.
              Kdo z nás rozumí víc F1 je těžké posoudit. Například mi bylo jasné, že se Mclaren přes zimu na špici nedotáhne. To tu pár lidí odmítalo pochopit. A ty tomu, zdá se, nevěříš pořád. 03

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            89.111.77.XXX
            Bednu? Koukame na stejne testy? Mluvime o stejne serii? 16
            Na bednu jsou tu jini adepti ze trech tymu a kdyz se podivam poradne, tak McL vypada, ze bude mit plne ruce prace s Haasem, ktery je tak 0,5s pred McL.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Teď tady koukám na tu komedii. 11 Očividně problém těsnění, ne chlazení. Turbo v loji, jo tak teda chlazení, ale Alonso stejně vyhraje, to je jasné. Miku, zapíšeš si to ty nebo mám radši i já? 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tohle nemá ani cenu si zapisovat. Měl jsem si zapsat prosincové diskuse. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Já to radši moc nevytahuji. 07 Radši jen mezi řádky, protože se to docela vyplnilo a je to teď dost citlivé téma. 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No právě. V podstatě i naše korekce jejich snů se teď jeví jako optimismus ve prospěch Mclarenu. Jejich zrychlení o víc jak sekundu se změnilo tak na desetinu sekundy. Já čekal tak půl sekundy. Ale třeba se v Austrálii ještě vytáhnou. Ale vzhledem k tomu, jak se snažil Ala na konci za kažko cenu vytáhnout, moc optimismu to nevzbuzuje.
              A propad STR? Naopak vypadá líp jak na konci sezony. Tedy přechod k Hondě byl od RB velmi dobrý tah a podle mne další katastrofální rozhodnutí Mclarenu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Jestli Lewis nekecal, tak by vycházelo to, že Mercedes byl schopen jet někde kolem 1:15,5-1:16 a Red Bull velice podobně. V tomto světle to je pořád velký odstup. A nebudeme si nic namlouvat, všichni tam přivezou hromadu vylepšení. I když fabriky a Red Bull možná ne, ty na to kašlou, budou dělat frajery v loňském outfitu. 11
                Jinak já si na to taky vzpomněl, jak jsme ten McLaren stavěli do party s Renaultem a Force Indií.
                Jen taková třešínka na dortu je to, že Haas je údajně o 0,1s pomalejší než Ferrari v rukou Vettela. Arrivabene se šel osobně optat, kolik měli paliva. Z toho se vyvodila dedukce, že Ferrari opravdu ukázalo plný potenciál. Stejně jako McLaren.
                Adriane, makej! Nerad to říkám, ale ostatní tě v tom nechali. 05 Respektive doufám, že ve Viry pořád testují 25 hodin denně. Jestli Renault nebude schopen jet v stabilním režimu tak, jako v testech, bude před letní pauzou jasno. O čemž mají dost jasno i v AMUSu. Aktuálně to mají tak, že první Mercedes, cca vteřinu zpátky RB, pak cca 0,3-,0,5s zpátky Ferrari, 0,1s potom Haas a za nimi Renault nebo McLaren (vzhledem ke slabšímu druhému týdnu testů Renaultu - ale přisuzují to možnému testování stabilního závodního výkonu). Force India, Williams a Sauber úplně mimo a u TR nevědí. Tam je to o hodně proměnných a rozumím tomu, že u Hondy nikdo nechce nic věštit. Sám o tom také nemám jasno a úsudek si udělám v neděli 25. kolem osmé ranní. 12
                Paradox je skutečně to, že na tom ve finále minimálně STR hodně vydělá. V tom autě něco bude, protože Hartley je šílená lopata a jezdí s tím docela rychle. Loni ho trápil už Sauber, který měl celou sezónu víc problémů sám se sebou než se závoděním. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No já doufám, že to není pravda. jestli má Mercedes 1s náskok, jdu si koupit lepší kolo, abych měl o nedělích co dělat. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    To mi povídej. Ale podle mě to tak nebude. 04
                    Ferrari má delší rozvor, tudíž by byl zázrak, kdyby se jim povedlo na to odladit staré aero. Pokud to nepohnojí jako vloni Mercedes, tak by měli být v Austrálii také ve formě. A Red Bull podle mě půjde od začátku do rizika, že to kdyžtak ojedou se čtyřmi motory. Všichni jsou si vědomí toho, co nastane, pokud Lewise nechají pár závodů v klidu. Valteri poveze vodu a Lewis si pojede na klid a po pár závodech pak nebude k poražení. Loni na něj Vettel vyvinul tlak a první půlka sezóny byla hodně zajímavá. Ta druhá už byla hodně jednostranná. 07

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Souhlas. Uvidíme, snad to bude zajímavé. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        Je pravda, že tak jako tak se o vzrůšo postará McLaren a Toro Rosso. Respektive asi i Haas. Takže to může být ještě hodně zajímavé i tak. Ale už kvůli Tobě a Easymu bych byl rád, kdyby to jelo jak RB, tak Ferrari. A i ten McLaren, jinak tady s klukama celou sezónu nevydržíme. 12

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama