DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu by letos rád vyhrál, pódium mu k radosti stačit nebude

Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier by letos s McLarenem rád zažil vítězství, ale jako cíl to svému týmu neklade - po prvním týdnu předsezónních testů ještě neví, jak na tom ve srovnání s konkurencí jsou. Jedno či dvě umístění na pódiu by ho ale každopádně neuspokojilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf McLarenu by letos rád vyhrál, pódium mu k radosti stačit nebude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 06.03.2018 12:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2018 11:55
Tak on McLaren nějaké cíle nepochybně má, určitě… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2018 12:48
minimálně mercedes je mimo jejich dosah a myslím… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 05.03.2018 10:16
Optimismus neztratil ani po prvních testech, a to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No je to vlastně velmi zajímavá otázka, jaké letošní umístění McLarenu je cílem. Myslím že to bude dost individuální, ale cítím že sami v McLarenu si věří a předpokládají že špička pole nebude daleko. Doufám v to. Ono pokud vpředu opravdu bude Mercedes, Ferrari a RedBull a McLaren by od nich byl pro začátek dejme tomu půl sekundy, pak si myslím že by se mohly dít ještě pořádné a překvapivé věci 11 No a nebo se nedostanou v Austrálii ani do Q3 a dopadneme všichni jejich příznivci velmi tvrdě na zem! Jsem natěšený a tak nějak nervozní zároveň, důležité chvíle nás čekaj.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když vezmeme v úvahu jaké vozy měly loni týmy Mercedes s Ferrrari a že v zimě určitě nespali, tak bych v bedny raději moc nedoufal.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Iscarian

    Iscarian

    89.177.215.XXX
    Nevím. Já mám z McLarenu takový pocit, že se v těch zásadních otázkách rozhodují cca 5 let špatně. McLaren odešel od Mercedesu k Hondě. Ano jistě nikdo nemohl tehdy vědět jak to dopadne, ale i tak... A teď, když je možná Honda z nejhoršího venku, tak odchází znovu... No uvidíme, už jen z toho důvodu jsem zvědavý jak si TR povede s motory Honda.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      V mnohém s Tebou souhlasím, ALE poté, co Honda nebyla ani schopná dodat další stupeň evoluce svého motoru, poté, co mnohdy ani kvaldu nedokončili bez výměny komponent motoru a čas byl nejvýš tak na rozhodnutí, tak museli jít hop nebo trop. Bohužel. Jinak by to, jak už bylo psáno, rozložilo tým a představ si, kdyby toto testování vypadalo podobně, jako ty předešlé. Navíc mají Alonsa - ten má k Renaultu hodně blízko a třeba se k nim chce vrátit... Navíc mají toho poláka z FIA, který hodně ví i o konkurenci, takže se snad blýská na lepčí časy... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Takže na začátku souhlasíš s Iscarianem, pak zase ne, ikdyž tě omlouvá to, že nechápeš jak probíhá vývoj motoru a pak to zazdíš tím, že trvdíš že ten skvělý Alonso, kvůli kterému to začlo příští sezonu nebo za dvě uteče k Renaultu.
        Nakonec tedy nechápu, komu se tedy vlastně blýská na lepší časy 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Radon

          Radon

          84.242.97.XXX
          Jen vysvětluji, dle mého názoru, který nikomu necpu, proč to takhle dopadlo. Dále nikde nepíšu, že Alonso je skvělý jako Ty, ale že má blízko k Renaultu a tímpádem s nimi dobré vztahy, a proto SNAD lepší spolupráci. Nehledě k tomu agentovi Budkowskému. Jestli se tak jmenuje.
          Samozřejmě nemůžu konkurovat motoráři jako Ty, ale prosím omluv i nás neznalé, pokud Tě můj názor urazil. 19

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Optimismus neztratil ani po prvních testech, a to rozhodně není špatná zpráva. Počkejme si na ten výchozí bod pro McLaren-Renault, blíží se 03

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Tak proč by nebyl? Ztráta času kvůli "blbé" matce kola nebo svorce výfuku sice zamrzí, ale není to žádná fatalita či zásadní problém v koncepci - o kterých se během testů dozvídal v předchozích letech

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Mohl by mít obavy z toho co předvedli někteří ostatní, oni z testů poznají více než my, no zatím mi přijde z jeho slov že je to otevřené.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          minimálně mercedes je mimo jejich dosah a myslím si, že to bude i red bull a ferrari

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Kdo je mimo čí dosah, bych zatím rozhodně nehodnotil. Pokud motor Renaultu bude spolehlivý, a odstup ve výkonu v rozmezí dvou až tři desetin na kolo od Mercedesu a Ferrari, může porazit kdokoli kohokoli.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            To že Mercedes, RedBull a Ferrari bude mimo jejich dosah je pravděpodobné a u většiny se to tak taky čeká, ostatně sázkové kanceláře to maj také tak, no občas se ukáže pro někoho i překvapení 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Sázkové kanceláře vycházejí při prvním nastavení kurzu z určitých pravděpodobností, kurz postupně upravují dle vývoje vkládaných sázek.

              Podle mě by v letošní sezoně měl mít potenciál bojovat o titul kdokoli z týmů Ferrari, McLaren, Mercedes, RedBull a Renault. Všechny zmíněné týmy by měli mít k dispozici konkurenceschopný motor, dostatečně schopný tým na stavbu a vývoj vítězného šasi a kvalitní jezdecké složení.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      No nevím, jestli ho ztratil nebo ne, ale nějak nerozumím těm jejich cílům. Nejdříve mluví o tom, že chce vítězit a ne jednou a pak řeší, že chce bojovat s Renaultem a RB. RB chápu, ale Renault moc ne, protože ten na vítězství nemá.
      Největší pecka je, že už sezona začala a EB nemá ještě cíle pro letošní sezonu. Od kdy se stanovují cíle dle konkurence a vlastní pozice v testech. Tomu říkám tah na branku.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama