DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu by letos rád vyhrál, pódium mu k radosti stačit nebude

Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier by letos s McLarenem rád zažil vítězství, ale jako cíl to svému týmu neklade - po prvním týdnu předsezónních testů ještě neví, jak na tom ve srovnání s konkurencí jsou. Jedno či dvě umístění na pódiu by ho ale každopádně neuspokojilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf McLarenu by letos rád vyhrál, pódium mu k radosti stačit nebude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 06.03.2018 12:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2018 11:55
Tak on McLaren nějaké cíle nepochybně má, určitě… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2018 12:48
minimálně mercedes je mimo jejich dosah a myslím… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 05.03.2018 10:16
Optimismus neztratil ani po prvních testech, a to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No je to vlastně velmi zajímavá otázka, jaké letošní umístění McLarenu je cílem. Myslím že to bude dost individuální, ale cítím že sami v McLarenu si věří a předpokládají že špička pole nebude daleko. Doufám v to. Ono pokud vpředu opravdu bude Mercedes, Ferrari a RedBull a McLaren by od nich byl pro začátek dejme tomu půl sekundy, pak si myslím že by se mohly dít ještě pořádné a překvapivé věci 11 No a nebo se nedostanou v Austrálii ani do Q3 a dopadneme všichni jejich příznivci velmi tvrdě na zem! Jsem natěšený a tak nějak nervozní zároveň, důležité chvíle nás čekaj.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když vezmeme v úvahu jaké vozy měly loni týmy Mercedes s Ferrrari a že v zimě určitě nespali, tak bych v bedny raději moc nedoufal.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Iscarian

    Iscarian

    89.177.215.XXX
    Nevím. Já mám z McLarenu takový pocit, že se v těch zásadních otázkách rozhodují cca 5 let špatně. McLaren odešel od Mercedesu k Hondě. Ano jistě nikdo nemohl tehdy vědět jak to dopadne, ale i tak... A teď, když je možná Honda z nejhoršího venku, tak odchází znovu... No uvidíme, už jen z toho důvodu jsem zvědavý jak si TR povede s motory Honda.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      V mnohém s Tebou souhlasím, ALE poté, co Honda nebyla ani schopná dodat další stupeň evoluce svého motoru, poté, co mnohdy ani kvaldu nedokončili bez výměny komponent motoru a čas byl nejvýš tak na rozhodnutí, tak museli jít hop nebo trop. Bohužel. Jinak by to, jak už bylo psáno, rozložilo tým a představ si, kdyby toto testování vypadalo podobně, jako ty předešlé. Navíc mají Alonsa - ten má k Renaultu hodně blízko a třeba se k nim chce vrátit... Navíc mají toho poláka z FIA, který hodně ví i o konkurenci, takže se snad blýská na lepčí časy... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Takže na začátku souhlasíš s Iscarianem, pak zase ne, ikdyž tě omlouvá to, že nechápeš jak probíhá vývoj motoru a pak to zazdíš tím, že trvdíš že ten skvělý Alonso, kvůli kterému to začlo příští sezonu nebo za dvě uteče k Renaultu.
        Nakonec tedy nechápu, komu se tedy vlastně blýská na lepší časy 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Radon

          Radon

          84.242.97.XXX
          Jen vysvětluji, dle mého názoru, který nikomu necpu, proč to takhle dopadlo. Dále nikde nepíšu, že Alonso je skvělý jako Ty, ale že má blízko k Renaultu a tímpádem s nimi dobré vztahy, a proto SNAD lepší spolupráci. Nehledě k tomu agentovi Budkowskému. Jestli se tak jmenuje.
          Samozřejmě nemůžu konkurovat motoráři jako Ty, ale prosím omluv i nás neznalé, pokud Tě můj názor urazil. 19

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Optimismus neztratil ani po prvních testech, a to rozhodně není špatná zpráva. Počkejme si na ten výchozí bod pro McLaren-Renault, blíží se 03

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Tak proč by nebyl? Ztráta času kvůli "blbé" matce kola nebo svorce výfuku sice zamrzí, ale není to žádná fatalita či zásadní problém v koncepci - o kterých se během testů dozvídal v předchozích letech

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Mohl by mít obavy z toho co předvedli někteří ostatní, oni z testů poznají více než my, no zatím mi přijde z jeho slov že je to otevřené.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          minimálně mercedes je mimo jejich dosah a myslím si, že to bude i red bull a ferrari

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Kdo je mimo čí dosah, bych zatím rozhodně nehodnotil. Pokud motor Renaultu bude spolehlivý, a odstup ve výkonu v rozmezí dvou až tři desetin na kolo od Mercedesu a Ferrari, může porazit kdokoli kohokoli.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            To že Mercedes, RedBull a Ferrari bude mimo jejich dosah je pravděpodobné a u většiny se to tak taky čeká, ostatně sázkové kanceláře to maj také tak, no občas se ukáže pro někoho i překvapení 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Sázkové kanceláře vycházejí při prvním nastavení kurzu z určitých pravděpodobností, kurz postupně upravují dle vývoje vkládaných sázek.

              Podle mě by v letošní sezoně měl mít potenciál bojovat o titul kdokoli z týmů Ferrari, McLaren, Mercedes, RedBull a Renault. Všechny zmíněné týmy by měli mít k dispozici konkurenceschopný motor, dostatečně schopný tým na stavbu a vývoj vítězného šasi a kvalitní jezdecké složení.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      No nevím, jestli ho ztratil nebo ne, ale nějak nerozumím těm jejich cílům. Nejdříve mluví o tom, že chce vítězit a ne jednou a pak řeší, že chce bojovat s Renaultem a RB. RB chápu, ale Renault moc ne, protože ten na vítězství nemá.
      Největší pecka je, že už sezona začala a EB nemá ještě cíle pro letošní sezonu. Od kdy se stanovují cíle dle konkurence a vlastní pozice v testech. Tomu říkám tah na branku.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama