DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu by letos rád vyhrál, pódium mu k radosti stačit nebude
Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier by letos s McLarenem rád zažil vítězství, ale jako cíl to svému týmu neklade - po prvním týdnu předsezónních testů ještě neví, jak na tom ve srovnání s konkurencí jsou. Jedno či dvě umístění na pódiu by ho ale každopádně neuspokojilo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf McLarenu by letos rád vyhrál, pódium mu k radosti stačit nebude
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
05.03.2018 11:55
Tak on McLaren nějaké cíle nepochybně má, určitě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Radon
12:53 06.03.2018 84.242.97.XXX
Jen vysvětluji, dle mého názoru, který nikomu necpu, proč to takhle dopadlo. Dále nikde nepíšu, že Alonso je skvělý jako Ty, ale že má blízko k Renaultu a tímpádem s nimi dobré vztahy, a proto SNAD lepší spolupráci. Nehledě k tomu agentovi Budkowskému. Jestli se tak jmenuje.
Samozřejmě nemůžu konkurovat motoráři jako Ty, ale prosím omluv i nás neznalé, pokud Tě můj názor urazil.
Samozřejmě nemůžu konkurovat motoráři jako Ty, ale prosím omluv i nás neznalé, pokud Tě můj názor urazil.
airwar1939
11:04 06.03.2018 176.74.141.XXX
Loni k ničemu, protože měli nekonkurenceschopný motor, letos mají motor s kterým by měli být schopni vyhrávat.
Situs
20:45 05.03.2018 85.70.164.XXX
No je to vlastně velmi zajímavá otázka, jaké letošní umístění McLarenu je cílem. Myslím že to bude dost individuální, ale cítím že sami v McLarenu si věří a předpokládají že špička pole nebude daleko. Doufám v to. Ono pokud vpředu opravdu bude Mercedes, Ferrari a RedBull a McLaren by od nich byl pro začátek dejme tomu půl sekundy, pak si myslím že by se mohly dít ještě pořádné a překvapivé věci No a nebo se nedostanou v Austrálii ani do Q3 a dopadneme všichni jejich příznivci velmi tvrdě na zem! Jsem natěšený a tak nějak nervozní zároveň, důležité chvíle nás čekaj.
airwar1939
20:19 05.03.2018 176.74.141.XXX
Nejlepší šasi měli loni McLaren a RedBull, pak teprve Ferrari, a až pak Mercedes.
uzivatel003243
19:24 05.03.2018 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel002995
19:11 05.03.2018 178.255.168.XXX
Takže na začátku souhlasíš s Iscarianem, pak zase ne, ikdyž tě omlouvá to, že nechápeš jak probíhá vývoj motoru a pak to zazdíš tím, že trvdíš že ten skvělý Alonso, kvůli kterému to začlo příští sezonu nebo za dvě uteče k Renaultu.
Nakonec tedy nechápu, komu se tedy vlastně blýská na lepší časy
Nakonec tedy nechápu, komu se tedy vlastně blýská na lepší časy
Radon
16:34 05.03.2018 84.242.97.XXX
V mnohém s Tebou souhlasím, ALE poté, co Honda nebyla ani schopná dodat další stupeň evoluce svého motoru, poté, co mnohdy ani kvaldu nedokončili bez výměny komponent motoru a čas byl nejvýš tak na rozhodnutí, tak museli jít hop nebo trop. Bohužel. Jinak by to, jak už bylo psáno, rozložilo tým a představ si, kdyby toto testování vypadalo podobně, jako ty předešlé. Navíc mají Alonsa - ten má k Renaultu hodně blízko a třeba se k nim chce vrátit... Navíc mají toho poláka z FIA, který hodně ví i o konkurenci, takže se snad blýská na lepčí časy...
Iscarian
15:49 05.03.2018 89.177.215.XXX
Nevím. Já mám z McLarenu takový pocit, že se v těch zásadních otázkách rozhodují cca 5 let špatně. McLaren odešel od Mercedesu k Hondě. Ano jistě nikdo nemohl tehdy vědět jak to dopadne, ale i tak... A teď, když je možná Honda z nejhoršího venku, tak odchází znovu... No uvidíme, už jen z toho důvodu jsem zvědavý jak si TR povede s motory Honda.
airwar1939
13:22 05.03.2018 176.74.141.XXX
No tak to je další věc, a to PR keci pro uspokojení sponzorů a potěšení široké fanouškovské veřejnosti.
uzivatel002995
13:19 05.03.2018 89.111.73.XXX
Tak jasně, cíl měli a nesplnili ho. Takže prostě neodvedli svou práci dobře, to se stane.
Je třeba si ale nelhat neustále do kapsy. Slyšíme jak vše jde podle představ a že není sebemenší problém. Že i první testy ukazují vše dle plánu a rychlost prej je. Takže čekám adekvátní cíle a ne, že si teď počkám na ostatní a budu si už dopředu připravovat cestu pro případný neúspěch.
Prostě musí vědět kde je šasí, kde bylo loni, kde je motor, kde byl loni. Prostě jsou to tým F1, musí vědět mnohem více na co měli loni se slušným motorem a kam tedy chtějí pokročit letos. Nemám nic proti tomu, když po pár závodech řeknou, že mění cíl pro sezonu. Že se jim šasi přes zimu moc nepovedlo a že adekvátní cíl je prostě jiný.
Je třeba si ale nelhat neustále do kapsy. Slyšíme jak vše jde podle představ a že není sebemenší problém. Že i první testy ukazují vše dle plánu a rychlost prej je. Takže čekám adekvátní cíle a ne, že si teď počkám na ostatní a budu si už dopředu připravovat cestu pro případný neúspěch.
Prostě musí vědět kde je šasí, kde bylo loni, kde je motor, kde byl loni. Prostě jsou to tým F1, musí vědět mnohem více na co měli loni se slušným motorem a kam tedy chtějí pokročit letos. Nemám nic proti tomu, když po pár závodech řeknou, že mění cíl pro sezonu. Že se jim šasi přes zimu moc nepovedlo a že adekvátní cíl je prostě jiný.
airwar1939
13:12 05.03.2018 176.74.141.XXX
Sázkové kanceláře vycházejí při prvním nastavení kurzu z určitých pravděpodobností, kurz postupně upravují dle vývoje vkládaných sázek.
Podle mě by v letošní sezoně měl mít potenciál bojovat o titul kdokoli z týmů Ferrari, McLaren, Mercedes, RedBull a Renault. Všechny zmíněné týmy by měli mít k dispozici konkurenceschopný motor, dostatečně schopný tým na stavbu a vývoj vítězného šasi a kvalitní jezdecké složení.
Podle mě by v letošní sezoně měl mít potenciál bojovat o titul kdokoli z týmů Ferrari, McLaren, Mercedes, RedBull a Renault. Všechny zmíněné týmy by měli mít k dispozici konkurenceschopný motor, dostatečně schopný tým na stavbu a vývoj vítězného šasi a kvalitní jezdecké složení.
airwar1939
13:00 05.03.2018 176.74.141.XXX
Jasně cíle si můžeš dát jaké chceš, ale jde o to jak realistické budou. Williams chtěl v roce 2015 bojovat z Mercedesem, při testech zjistil že na něj ztrácí 1,5 sekundy na kolo a bylo po boji.
airwar1939
12:54 05.03.2018 176.74.141.XXX
Kdo je mimo čí dosah, bych zatím rozhodně nehodnotil. Pokud motor Renaultu bude spolehlivý, a odstup ve výkonu v rozmezí dvou až tři desetin na kolo od Mercedesu a Ferrari, může porazit kdokoli kohokoli.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek