DISKUZE K ČLÁNKU F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

Mezinárodní automobilová federace dokončuje plány pro rok 2019 na zavedení minimální hmotnosti pro jezdce, aby ti těžší nebyli zbytečně penalizováni. Dojde také k menším úpravám karosérie kvůli lepší viditelnosti sponzorů na monopostech v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 24.01.2018 08:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Poky (Hlasoval 1 člověk) 22.01.2018 12:16
Já tuhle myšlenku měl v hlavě už spoustu let a… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 22.01.2018 12:29
Jo, pro někoho jako já to třeba také nic neřeší,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.71.XXX
    Zajímalo by mě, jakým způsobem se ta "nominální" hmotnost zjišťuje, když i během dne se mění v nějakém rozsahu. V kterém okamžiku se hmotnost měří, aby bylo dopočítáno to závaží?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    86.49.72.XXX
    Min. hmotnost pilotů. Fajn, to asi dává smysl a je zbytečné ty chlapy trápit.

    Min. hmotnost monopostů. To si už dělají prdel, ne? Co to zlepší? Nesnižuje to výzvy? Za chvíli budou těžší než osobní auta s klimatizací a kabinou (byť malá a trošičku slabší :) ).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dorovnávání váhy jezdce do 80kg je správná věc, pokud nechceme soutěž žokejů, bohužel to má za následek další navýšení, už tak velké celkové minimální váhy.
    Co se týče zjednodušení aerodynamiky pro sponzory, je mi to celkem fuk, když se domluví proč ne, hrozit u tohoto rovnou takto vetem, no asi jde o opravdu velkou věc přes kterou nejede u Ferrari vlak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Já tuhle myšlenku měl v hlavě už spoustu let a divím se , že na to přišli až teďka. Já osobně kalkuloval s váhou 85kg. Ono 80 kg se sedačkou moc možností pro větší jezdce taky nedává. Ale ti menší aspoň budou moct mít normální postavu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jo, pro někoho jako já to třeba také nic neřeší, já mám skoro 2 metry a o váze ani nemluvě 18 V každém případě teď se tam vejde "férověji" mnohem větší skupina jezdců. Aby třeba 70kg chlap při 180 cm se snažil ještě vermomocí stlačit váhu dolu je hloupé a taky nevím co jim tak trvalo.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    37.188.162.XXX
    Melo by byt pravidlo, kdy jezdes s zavazim pouze pro jezde by celkem melo vazit napr 85kg.
    Minimalni hmotnost vozu bych klidne snizil na 600kg at se ukazou, kdo je nejlepsi (za predpokladu, ze jsou nektere materialy zakazane)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Každé zjednodušení aera , ale i motoru je pro F1 a závodění jenom dobře.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    Takovou ohromnou starost o sponzory mají, že kvůli nim upraví aero, ale nejlepší reklamní plochu - ploutev - zruší. To mi trošku neštymuje 03. Jsem na vzhled letošních monopostů vážně hodně zvědav.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama