DISKUZE K ČLÁNKU

Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.01.2018 13:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» El_Senor (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 08:46
Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 12:30
Pokud si dobře pamatuji, tak s vyšším výkonem,… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 12:58
Přesně tak. 01 Píšeme přesně o tom samém 2… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Já jsem z některých článků vyrozuměl, že ta vrcholná nespolehlivost ke konci sezony byla způsobena (mimo jiné) tím, že René nevyrobil dost náhradních dílů (jednotek) a proto se používaly díly, které měly "prošlou životnost". To se pak nelze divit, že se takhle ztrapní... Taky je to jejich chyba, ale snad se poučí a když motor příští sezonu "klekne", tak bude ND dostatek. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Je nutno na spolehlivosti zamakat. Co je pozitivní, tak výkon tam je. A dále se mi líbí sebereflexe, bez ní to nrjde! Takže hoši makat a stahovat Mercedes. Ferrari už defakto máme :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Stejně ti zde řeknou, že když tam dají výkon, tak motor vždycky schoří....mistní pravdaři. 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Pravdař Abiteboul jo. 18
        "Později v sezóně jsme si při odemykání nových výkonnostních módů trochu zahrávali s ohněm, což mělo dopad i na spolehlivost,..."
        Zdroj: [odkaz na stránku]

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Čemu nerozumíš na slově trochu? Reaguj na to co pišu, jsi už jak schizofrenik.Ty nové modifikace motoru už byli značně lepší a nehořely.(ale o tom nenapišeš ani čárku, nehodí se že) Ty vše řešíš plošně a co je od Renaultu tak hoří.Kolovrátek..

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Rozumím tomu, co je trochu. Trochu si zahrávali a trochu se jim to podělávalo. Ty nové specifikace se nasazovali mezi Singapurem a Mexikem. Ještě v Mexiku to byl jeden ohýnek za druhým a v Brazílii dva. Nebo jsi myslel novou specifikací to, že v Brazílii a Abu Dhabi museli jet někteří s repasovanými díly?
            Reaguju do puntíku na to co píšeš. Kdybys četl, co píšu já, neplácal bys nesmysly o plošné kritice Renaultu. Protože jeho zlepšení i lepší spolehlivost a výkon proti Hondě v rámci sezony (hodnoceno celkově za celou sezonu) jsem přiznal několikrát.
            Takže v opakování nesmyslů ti konkurovat nebudu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Mám na mysli motor R.E.17G, vylepšený o spalovací motor.Pravda problém s ERS tato secifikace neřešila, ale jednoznačně vykonější byla.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Výkonnější jednoznačně byla. Když se nastavil správný mód. Ale při něm byla evidentně i poruchová. Nebo to vylepšení bylo až po Mexiku? 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Pokud si dobře pamatuji, tak s vyšším výkonem, přišla i jedna nová specifikace, každý tým dostal jednu.A s tou přeci problém nebyl.Ano v jednom závodě to mapovaní přehnali a to díky nadmořské výšce, ale výkon tam dostali.Pak, protože byl problém s ND, výkon zase značně (pro jistotu) stáhli.Věřím, že pokud to uchladí, tak tam jsou.Nakonec proo to i zkoušeli na živo, aby věděli, jak to funguje.Nakonec Rb byl spokojený. TR zase logicky řvalo.Ona je taky otázka, zda nemohlo TR použít konzervativní mód, tipl bych si že ano, ale třeba nechtěli.Potřebovali body, šlo o hodně peněz že.Vůbec bych to neviděl tak jednostranně.Ano chyby se stali, jenže po bitvě je každý generál a že to zcela jsitě může pomoci další rok, je nabíledni.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.73.XXX
    No a co z toho vlastne plyne pro McL?
    Renault si dela co chce, v zajmu svych potreb. TR mohlo dostavat konzervativni mod, ale nedostalo, ikdyz by ho potrebovalo, protoze melo velke problemy. Co pouceni, je z toho nejake? Odpoved je ze neni. I u pristiho motoru se situace s potrebou vetsiho chlazeni muze objevit a McL znam svym agresivnim pojetim sasi muze zaplakat jako TR, mozna i vice.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      To by bylo řečí kdyby STR dostalo konzervativní mód 18 Podle mě je pochopitelné že motor vyvíjí tovární tým především dle svých potřeb, to že to Renaultu uplně na konci nevyšlo je věc druhá. Ovšem nemyslím si že by RedBull či McLaren byly proti kdyby pro lepší motor se musely i trochu přizpůsobovat. Kdyby u nich končili tak by se jim do toho už asi také nechtělo, ale to proto že dál již spolupracovat a vrážet do toho many je méně produktivní tak či onak.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        89.111.77.XXX
        Nikdo by si toho konzervativniho modu nevsiml. Vykonovy posun stejne nebyl u TR zadny a na konci roku akorat diky tomu prisli o 6. misto. Takze misto toho aby jim Renault pomohl, tak jim vlastne uskodil (Nebyl to nahodou zamer). Akorat se medich propirala velka nespolehlivost motoru Renault. Takze proste spatny postup k zakaznikovi.
        Je videt, ze pece o zakaznika je spatna a akorat se potvrdilo to o cem se mluvilo. McL prejde z tovarni podpory do druhorade zazaknicke. Je jasne, ze Renault si vse dela pro svuj tovarni tym a proti tomu nelze nic namitat.
        Ve vysledku jde jen o 3 roky, na dele to nevidim. Jsem zvedav kdy odejde Mercedes a pak uz RB a McL budou moci v klidu bojovat o titul s jejich motory. Ze by rok 2021???

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Vztahy mezi RB a Renaultem jsou imho pod bodem mrazu, "nespolupracují". RB s Renaultem skončí, proto Renault akceptoval příchod Mclarenu,Věří že tam nastane posun a že budou spolupracovat na mnohem užší bázi než s RB, který si jde svoji cestou.Vztahy jsou špatné , nefunguje to....a nepomáhají si.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Takže je to tak. Prostě to zkusili hop nebo trop. S Mikem a El Senorem o tom mluvíme přes dva měsíce a po Silvestru to přiznal i Abiteboul. Pevně doufám, že také dostane nálepku Renault hatera. 04

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Teď se trochu ztrácím, to že Renault navýšil výkon a odnesla to spolehlivost není a nebylo tajemství, to se přece vědělo ne? Akorát to že při navýšení výkonu Renault potřeboval lepší chlazení beru jako novinku, včetně toho že STR se to tolik nepovedlo, což vysvětluje že právě oni měly největší problémy.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jurgenb

        jurgenb

        109.105.39.XXX
        Jenže on to může být docela problém, když ti na konci šampionátu sdělí, že ti přidají pár koní, ale ty musíš změnit systém chlazení.
        Celý rok jeli nějak a najednou musí změnit chlazení? To často s sebou nese i zásahy do šasi, na což na konci sezony asi není moc prostoru ani času. Všichni se už totiž napůl věnují šasi na příští rok (nota bene když přecházejí k jinému motoráři). Takže zde bych STR vůbec nevinil z toho, že to ne zcela zvládli.
        Potom je opravdu otázkou, zda jim REN nemohl dát nějaký jiný mód mapování, který by šasi STR bylo schopno chladit, nebo zda to byl úmysl ze strany REN? To bych zabíhal až do nepodložených spekulací. Jisté ovšem je, že tato "neschopnost" rychle se přizpůsobit ze strany STR se továrnímu Renaultu velice šikla, neboť ve výsledku znamenala zisk pořadí právě na úkor STR (a milionků z toho vyplývajících též).
        Nebudu zde říkat svůj názor, nechám to otevřené Vaši diskuzi
        13

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Chápu že měnit systém chlazení byl pro STR největší problém a už se v tom třeba ani neměly v úmyslu vrtat, na druhou stranu pro Renault bylo důležitější nějak si svůj novej motor ověřit v praxi. Nemyslím si že by potencionální problémy STR byl pro Renault prioritní.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jurgenb

            jurgenb

            109.105.39.XXX
            A na co mají testy na stolici? Tam přece museli poznat při simulacích, kolik "bodů" chlazení bude potřeba. A tento údaj měli dát předem (!!) vědět i týmům, aby na to dokázaly nějak reagovat.
            To je jako bys dal do Fiata 125p (starého s motorem vpředu) motor z Volhy a divil se, že to prostě neumí uchladit.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama