DISKUZE K ČLÁNKU

Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.01.2018 13:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» El_Senor (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 08:46
Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 12:30
Pokud si dobře pamatuji, tak s vyšším výkonem,… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 12:58
Přesně tak. 01 Píšeme přesně o tom samém 2… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Skončili daleko za tím na co měli. Protože od Silverstone měli 4. Nejlepší balík v poli. 6. Místo v PK je pro mě osobně zklamání.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.143.XXX
          Umístění mezi týmy:

          Velká Británie 4.
          Maďarsko 8.-10.
          Belgie 4.
          Itálie 6.-10.
          Singapur 5.
          Malajsie 7.-10.
          Japonsko 7.-10.
          USA 5.
          Mexiko 8.-10.
          Brazílie 7.
          Abu Dabi 5.

          Pokud měli 4. nejlepší balík v poli, tak jsou to neuvěřitelní patlalové. Dokázali jeho možnosti využít jenom 2x za celou druhou půlku sezóny. Realita je taková, že jejich balík byl někde na úrovni 5.-6. místa (mezi týmy) a i to jenom díky tomu, že Toro Rosso nechalo sezónu plavat.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.77.XXX
    Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na ukor spolehlivosti. Jenze bez vykonosti by sice byla spolehlivost, ale zase by nebyly body. Cyril muze byt rad, ze se jim povedl posledni zavod a neskoncili tak na 7. pozici.
    Cyril zbytecne keca o nejakych bodech, ktere nema nicim podlozene. Spise by se mel zamerit na to, aby letosni sezonu jezdili uz vyrazne lepe a skoncili tam kde by meli byt jako tovarni Tym. Tovarni tym byl v roce 2017 rad, ze porazil slabe Toro Rosso a neskoncil tak jako posledni s motory Renault. To mi prijde na tovarni tym trochu ostudne. Tady je ceka jeste hodne prace nez se vubec vyskrabou nahoru, natoz na titul.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Souhlas. Zajímavé, že Abiteboul mluví o tom samém, kvůli čemu tady jsme skoro psanci. 04

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama