DISKUZE K ČLÁNKU Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní
Honda se letošní pohonnou jednotku ponechá i pro sezónu 2018 jako záložní, pokud by se objevily potíže s její novou specifikací. Spolupráci s externími odborníky vítá a v příštím roce ji hodlá ještě rozšířit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
-
uzivatel002995
18:50 01.01.2018 178.255.168.XXXJe videt, ze Honda dosahla velkych uspechu, velkych vykonu a ze je jen otazka casu, kdy Honda bude opet na vrcholu. Z dat je videt, ze Honda neni daleko od Renaultu a to ikdyz nestihla predstavit ani slibovane posledni specifikace. Je otazka, jedtli je vubec nadadit po rozchodu chtela a da se predpokladat, ze slibovana specifikace 4.0 je asi na urovni Renaultu. Talze nakonec muze klidne po zimnim vyvoji dostat TR to same co by dostalo od Renaultu. Je videt, ze Honda Renault dotahuje a v roce 2019 si asi RB s Hondou polepsi, protoze ta bude pred Renaultem. Cekaji nas zajimave sezony. Snad McL neudelal opet chybu. To posoudime na konci pristiho roku.
Jinak Nemci maji jiste verohodna data, urcite to nebude jen nejake jednostrane info. Ze na datech neco bude naznacuje i prohlaseni Mercedesu, ktery chtel McL dodavat motory. Pravdepodobne vidi na datech, ze velka ztrata neni jen vinou Hondy, ale i sasi McL, talze se jich nebali. McL by s motory Mercedes byl pravdepodobne na urovni RB, takze by neohrozoval v boji o titul. Snad tedy McL s motory Renault porazi aspon FI.-
Adi
21:34 01.01.2018 212.96.178.XXXKde bereš tu jistotu, že Němci mají věrohodná data?! S těma číslama se dá asi souhlasit, kdyby šlo o kvalifikační mód, protože v závodním módu Renault na Mercedes rozhodně neztracel 42 ps. Každopádně i ze strany AMuS je to částečně spekulace. Mclaren by nepoustel Hondu kvůli 30 koním...-
jon
21:54 01.01.2018 194.228.59.XXXPokud jeli v režimu, aby motory vydržely, tak ta ztráta Renaultu souhlasí. Ale v tom samém režimu rozhodně nesouhlasí ztráta Hondy na Renault, v tom máš recht. Viděl bych to spíš tak, že stejnou ztrátu, jako měl letos Renault na Mercedes měla i Honda na Renault.
Tak jako tak, Hondu čeká opravdu hodně práce. Přeci jen Mercedes ani Ferrari tam náhle nenajdou 100 koní a Renault je přeci jen daleko blíž. Po příští sezóně by se mohl dostat na dostřel, stejně jako se dostalo Ferrari. Honda je v tomhle ještě rok pozadu ...-
uzivatel002995
22:58 01.01.2018 178.255.168.XXXNo kdybych si mel vybrat komu verit vice, jestli Adimu, Jonovi nebo AMuSu, tak si asi vyberu tan AMuS
-
-
uzivatel002995
23:08 01.01.2018 178.255.168.XXXMyslis, ze McL mel na vyber na konci roku? McL musel jednat, pokud chtel zmenit dodavatele. Tohle jsou data z konci sezony, kdy McL uz nemel na vyber. No pokud by se s temi daty dalo souhlasit, kdyby slo o kvalifikacni mod jak rikas, tak ta ztrata McL na RB je tedy dost velka. To by pro McL nebylo dobre. Nemyslim si, ze jde ale o kvalifikacni mod. Rekl bych, ze jde o bezny zavodni mod, kdy maji motory podobnou spolehlivost. Jak rikal sam Renault, tak v zavodech na konci roku, kdy jim to jelo byly s motory dost problemy, takze tehdy mohly mit jejich motory o nejaky konik vice, ale jeli cely zavod v kvalifikacim modu na coz ten motor proste nebyl staveny. V konzervativnim modu, v kterem se jelo na konci roku i u Hondy byl vykon asi takovy, jaky pisi v AMuSu, tomu by odpovidali i posledni dva zavody.-
jon
00:33 02.01.2018 194.228.59.XXXA asi děláš dobře. Jen tedy potom má McLaren šasí o dost horší než Red Bull. Protože se ztrátou 20-ti koní dostali od Red Bullu stejný obklad, jak Red Bull od stáje, která měla údajně horší šasí a výhodu 50-ti koní.
Jestli je to tedy pravdivé srovnání výkonů, tak příští rok jede McLaren nadále proti Sauberu a Haasu. Což asi nikdo nečekáme, že?
-
-
-
-