DISKUZE K ČLÁNKU

Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní

Honda se letošní pohonnou jednotku ponechá i pro sezónu 2018 jako záložní, pokud by se objevily potíže s její novou specifikací. Spolupráci s externími odborníky vítá a v příštím roce ji hodlá ještě rozšířit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 02.01.2018 20:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Milanek (Hlasovali 4 lidé) 31.12.2017 21:57
Dobrý je, jak vzniká napětí u těch co Hondě… »
» Mac_ (Hlasovali 3 lidé) 31.12.2017 14:29
Já čtu mezi řádky ještě něco navíc, myslím že to… »
» Roco (Hlasovali 3 lidé) 01.01.2018 18:50
Je videt, ze Honda dosahla velkych uspechu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takové Hondí PRko.Oni byli rádi, že ta poslední specifikace a nemyslím slibovanou verzi 4.0 začala fungovat a byla spolehlivá.Od té doby neuběhlo moc času a nevěřím že vymysleli něco zazračného.To ani nejde. Myslím že to bude řehole, aby letos to Honda posunula tam, kam potřebuje RB. Kluci s TR budou letos hodně velký Beta-testeři. Pokud to pomůže zásadně posunout motor, tak proč ne....jenže moc otazniků. 03

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Přesvědčivě to teda ze strany Hondy nezní. Jinak pro Hondu je spolupráce s externisty zdá se ve vývoji těchto motorů klíčová, čím více a rychleji získají zkušenosti tím lépe, tam věřím že se ze spolupráce s McLarenem hodně poučili a už snad chápou mnohem více že dneska to jinak nejde! Co si budem nalhávat, kde by byl motor Ferrari bez AVL? Teprve teď pokud vím spolupráce dotyčných skončila, tam věřím by pomoc byla hodně rychle znát.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.77.XXX
    Není důležité co bylo, jaký výkon kdo měl, ale co bude a jak se bude dařit vývoj motoru a spolehlivost v sezoně. Pro Toro Rosso to znamená, že má jistotu, že bude v prvním závodě jezdit, což McL neměl. Toro Rosso se tak asi může v pohodě a klidu věnovat vývoji šasí, protože se od něj asi čeká pouze vývoj pohonné jednotky.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    Po pravdě vůbec nevím, co si o tom myslet. Ta úvaha, že by nová specifikace mohla být v první části sezony horší, než loňský motor vypadá na první pohled naprosto katastrofálně.
    Na druhou stranu ale v posledních 3 letech vždy měla Honda absolutně sebejistá prohlášení, a katastrofa se vždy ukázala až v testech. A v tomhle světle je schopnost uvažování o chybách, neúspěších a záložních řešeních prostě posun dopředu.
    Start sezony s loňským motorem by pro TR byl určitě katastrofou, nicméně změna postoje Hondy, naznačující i změnu myšlení by konečně mohly být tím světlem na konci tunelu, které Hondě v předchozích 3 letech chybělo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milanek

      Milanek

      213.226.251.XXX
      Mě se to jeví tak, že v podstatě postupovali velmi agresivně -
      1. rok byla divoká koncepce - která se ale nepodařila
      A celé to komplikovali pravidla, která neumožňovali velké změny
      ... a pak už se to vleklo - nyní tvrději, že jdou konzervativní cestou - jako soupeři ...
      Ale nejspíš se pokoušeji cosi vykouzlit
      - Jinak by se to dalo vysvětlit jedině tím, že jen shánějí KnowHow pro komerční divizi ... což se zdá přetažené
      ... Prostě se jim zatím nedařilo, ale jejich ambice neni vyrobit nějaký jakš takš motor ... a to je bezva
      Ten Mclaren fakt dost riskl, že od nich utělkl, protože prostá logika velí ... sázet ještě na černou abych tak řekl :) - jednou padnout musí
      (Redbull má výhodu, že má ToroRoso - ... a zjevně nyní jde o to, udělat pilu pro Redbull - pokusit se o to a nikoli až tak o okamžitý pokrok a pozici Torarossa ... jde o pokrok v pulce sezóny - A ToroRosso má napomoci - nikoli až tak profitovat

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Roco

    Roco

    178.255.168.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Roco

      Roco

      178.255.168.XXX
      Je videt, ze Honda dosahla velkych uspechu, velkych vykonu a ze je jen otazka casu, kdy Honda bude opet na vrcholu. Z dat je videt, ze Honda neni daleko od Renaultu a to ikdyz nestihla predstavit ani slibovane posledni specifikace. Je otazka, jedtli je vubec nadadit po rozchodu chtela a da se predpokladat, ze slibovana specifikace 4.0 je asi na urovni Renaultu. Talze nakonec muze klidne po zimnim vyvoji dostat TR to same co by dostalo od Renaultu. Je videt, ze Honda Renault dotahuje a v roce 2019 si asi RB s Hondou polepsi, protoze ta bude pred Renaultem. Cekaji nas zajimave sezony. Snad McL neudelal opet chybu. To posoudime na konci pristiho roku.
      Jinak Nemci maji jiste verohodna data, urcite to nebude jen nejake jednostrane info. Ze na datech neco bude naznacuje i prohlaseni Mercedesu, ktery chtel McL dodavat motory. Pravdepodobne vidi na datech, ze velka ztrata neni jen vinou Hondy, ale i sasi McL, talze se jich nebali. McL by s motory Mercedes byl pravdepodobne na urovni RB, takze by neohrozoval v boji o titul. Snad tedy McL s motory Renault porazi aspon FI.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Kde bereš tu jistotu, že Němci mají věrohodná data?! S těma číslama se dá asi souhlasit, kdyby šlo o kvalifikační mód, protože v závodním módu Renault na Mercedes rozhodně neztracel 42 ps. Každopádně i ze strany AMuS je to částečně spekulace. Mclaren by nepoustel Hondu kvůli 30 koním...

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Pokud jeli v režimu, aby motory vydržely, tak ta ztráta Renaultu souhlasí. Ale v tom samém režimu rozhodně nesouhlasí ztráta Hondy na Renault, v tom máš recht. Viděl bych to spíš tak, že stejnou ztrátu, jako měl letos Renault na Mercedes měla i Honda na Renault.
          Tak jako tak, Hondu čeká opravdu hodně práce. Přeci jen Mercedes ani Ferrari tam náhle nenajdou 100 koní a Renault je přeci jen daleko blíž. Po příští sezóně by se mohl dostat na dostřel, stejně jako se dostalo Ferrari. Honda je v tomhle ještě rok pozadu ...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Roco

            Roco

            178.255.168.XXX
            No kdybych si mel vybrat komu verit vice, jestli Adimu, Jonovi nebo AMuSu, tak si asi vyberu tan AMuS 03

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              A asi děláš dobře. Jen tedy potom má McLaren šasí o dost horší než Red Bull. Protože se ztrátou 20-ti koní dostali od Red Bullu stejný obklad, jak Red Bull od stáje, která měla údajně horší šasí a výhodu 50-ti koní. 04
              Jestli je to tedy pravdivé srovnání výkonů, tak příští rok jede McLaren nadále proti Sauberu a Haasu. Což asi nikdo nečekáme, že? 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Roco

          Roco

          178.255.168.XXX
          Myslis, ze McL mel na vyber na konci roku? McL musel jednat, pokud chtel zmenit dodavatele. Tohle jsou data z konci sezony, kdy McL uz nemel na vyber. No pokud by se s temi daty dalo souhlasit, kdyby slo o kvalifikacni mod jak rikas, tak ta ztrata McL na RB je tedy dost velka. To by pro McL nebylo dobre. Nemyslim si, ze jde ale o kvalifikacni mod. Rekl bych, ze jde o bezny zavodni mod, kdy maji motory podobnou spolehlivost. Jak rikal sam Renault, tak v zavodech na konci roku, kdy jim to jelo byly s motory dost problemy, takze tehdy mohly mit jejich motory o nejaky konik vice, ale jeli cely zavod v kvalifikacim modu na coz ten motor proste nebyl staveny. V konzervativnim modu, v kterem se jelo na konci roku i u Hondy byl vykon asi takovy, jaky pisi v AMuSu, tomu by odpovidali i posledni dva zavody.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Roco

      Roco

      178.255.168.XXX
      Google:
      Die stärksten Motoren der Formel 1-Geschichte Mercedes mit 949 PS

      Nejedna se o odkaz, tak je to snad OK dle pravidel.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Jestli fakt vyjedou s rok starou Hondou, tak to potěš koště. 12 Z Torro Rosso se díky Hondě stane takový sranda tým a budou dostávat kolo snad od všech. Teda za předpokladu že vůbec dojedou do cíle. 03

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Asi jako dvojnásobný sranda jezdec, který byl v Hondě šťastný a nadšený.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Milanek

        Milanek

        213.226.251.XXX
        Dobrý je, jak vzniká napětí u těch co Hondě nepřejou - třebas jen proto, že přejí Mclarenu :)
        Ale my co jí přejeme si myslíme, si myslíme, že tohle je druhotné, neb celkově jde o to aby Honda byla fakt dobrá a řekněme do poloviny sezóny 2018 už lepší než Renault ... což se může stát .... Joj 01

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          já přeju jak Hondě, tak McL. pro F1 a pro nás jako fanoušky je dobré, aby fungovaly co nejlépe jak motory Renault ( McL, tovární tým a letos i RB ), tak i Honda ( letos TR a příští rok ...... ? ). chápal bych, kdyby Honda nedávala na konci sezony McL úplně všechno nejnovější, ale na druhou stranu zase potřebovali testovat. těžko říct....

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Aby nakonec jezdci z Torro Rosso nejezdili s motory ze sezóny 2016. 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Správné rozhodnutí.
    Času je málo a určitě je lepší vyjet se starším motorem, ale dojíždět, než vše lámat přes koleno a stát s poruchami.
    Jen doufejmě, že teď když Honda nepřekopává celý motor, ale pouze vylepšuje nebude takovým propadákem jako letos na jaře.

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    to ta spolupráce s TR pěkně začíná. už si dělají alibi, kdyby se to nepovedlo. to bych od Japonců fakt nečekal. asi po předchozích letech docela vystřízlivěli... 05

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama