DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní
Mercedes je podle svého šéfa pro vývoj pohonných jednotek Andyho Cowella blízko prolomení hranice výkonu 1000 koní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
21:32 19.12.2017 194.228.59.XXX
Říkám kolem těch let. V rámci délky působení Renaultu v F1 je to spíš jako omyl ve statistice, ale já nemám problém uznat, že si v těch dvou letech Renault titul zasloužil. Bohužel, nic víc nikdy Renault jako konstruktér nedokázal.
K tomu BMW. Spíš bych šoupal nohama já, být na Tvém místě. Tvůj oblíbený argument je, že Renault převzal tým, který jel bídu. A tady se nám nabízí naprosto luxusní srovnání. Rok 2014, Lotus byl 8. v PK (stejně jako Sauber v roce 2005 ). A už nám je jasné, kam to míří, viď? Nebudu tu zmiňovat počet pódií, které od té doby BMW dobylo. Zmíním jen třešinku na dortu. V roce 2008 dokázali udělat double a Robert Kubica vyhrál v BMW závod!!!! To byla veliká sláva, viděl jsi tehdy ten závod? Totální diktát, úplně jako předvedl Hulk v Emirátech, kdy urval naprosto famózní 6. místo.
Jen k tomu, jak víš zmiňuješ ty roky. Rok 2004 vyhrálo Ferrari, Renault se musel sklonit i před soukromým BAR. 90-tá léta? Kdy, kde, kdo? Hlavně do toho nemontuj McLaren (podobně jako teď Red Bull). Ještě nezapomeň zmínit ten unikátní triumf ze Singapuru 2008.
K tomu BMW. Spíš bych šoupal nohama já, být na Tvém místě. Tvůj oblíbený argument je, že Renault převzal tým, který jel bídu. A tady se nám nabízí naprosto luxusní srovnání. Rok 2014, Lotus byl 8. v PK (stejně jako Sauber v roce 2005 ). A už nám je jasné, kam to míří, viď? Nebudu tu zmiňovat počet pódií, které od té doby BMW dobylo. Zmíním jen třešinku na dortu. V roce 2008 dokázali udělat double a Robert Kubica vyhrál v BMW závod!!!! To byla veliká sláva, viděl jsi tehdy ten závod? Totální diktát, úplně jako předvedl Hulk v Emirátech, kdy urval naprosto famózní 6. místo.
Jen k tomu, jak víš zmiňuješ ty roky. Rok 2004 vyhrálo Ferrari, Renault se musel sklonit i před soukromým BAR. 90-tá léta? Kdy, kde, kdo? Hlavně do toho nemontuj McLaren (podobně jako teď Red Bull). Ještě nezapomeň zmínit ten unikátní triumf ze Singapuru 2008.
S-fan
10:59 19.12.2017 212.111.22.XXX
Adi tu napsal dobrý blaf. BMW se za 3 roky stalo jednoznačně 3. nejlepší stájí hned za dominantním McLarenem a Ferrari. Motorově byla absolutní špička v každé době při jakýchkoli pravidlech a on tu napíše že Japonci, Italové a Francouzi zvládají závodění líp než Němci.
airwar1939
08:11 19.12.2017 176.74.128.XXX
U Mercedesu jsme hodně zvědavý na příští sezonu, protože letos většina věcí hrála proti nim, především pravidla na nové vozy, nutnost odstranit na poslední chvíli způsob zavěšení, který měli zjevně dovedený k dokonalosti, či né zrovna vhodně zvolené základní proporce vozu. Pokud se z vlastních chyb poučí, měli by přes zimu udělat výrazný pokrok kupředu. A v neposlední řadě jim bude nahrávat i pravidlo 3ks PU na sezonu.V tom budou především týmy s motory Renault hodně zaostávat.
jon
01:39 19.12.2017 194.228.59.XXX
Ostatní se stejnými motory jako továrna se mohou porovnávat jen u Renaultu. Tedy minimálně Red Bull určitě dostával stejnou techniku jako tovární stáj. U Mercedesu ani Ferrari si v tomhle nedělám iluze. Hodně sice dělá i palivo, ale dřívější upgrady a speciální mapy budou ještě další velký skok.
McLaren měl to nej od Hondy. Byť to není taková pecka, ale mělo to veškerý možný tovární potenciál. V kombinaci s jejich šasí to umělo udělat výsledek. Ale musíme také vzít v potaz Alonsa za volantem. Přeci jen, ve vší úctě, by Massa nebo Kastrol na body s takovým balíkem asi nedosáhli.
McLaren měl to nej od Hondy. Byť to není taková pecka, ale mělo to veškerý možný tovární potenciál. V kombinaci s jejich šasí to umělo udělat výsledek. Ale musíme také vzít v potaz Alonsa za volantem. Přeci jen, ve vší úctě, by Massa nebo Kastrol na body s takovým balíkem asi nedosáhli.
Adi
21:53 18.12.2017 212.96.178.XXX
To je celkem kratkozraky pohled. Italové, Japonci i Francouzi již v Motorsportu opravdu nesčetněkrát dokázali, že závodění zvládají lépe než Němci. Nyní je na výsluní Mercedes, BMW nebylo na výsluní nikdy. Není vůbec důvod myslet si, že by to motorari z Mnichova zvládli lépe bez ti že Sakury. Pokud vím, tak poslední účinkování BMW v F1 opravdu za moc nestalo. Btw Mercedes v té době byl ještě větší bída a i přes značnou převahu šasi Mclarenu nedokázali vyhrát šampionát díky nespolehlivosti motoru. Je jasné, že Mercedes je nyní na výsluní a vrací se mu obrovské investice do programu F1 a svůj úspěch si zaslouží, to bez debat. Avšak stejně tak je jasné, že nic netrvá věčně a já věřím, že tým Renault bude do 2-3 let nejpozději schopen být nejlepší a porazit Mercedes.
jon
19:45 18.12.2017 194.228.59.XXX
Je pravda, že výrobci znají téměř přesně výkony konkurence a Mercedes to má přečtené z pozice lídra. Když se podíváme na letošek, tak Lewise kromě Vettela obírali o body i jiní, ale většinou to pokryl tak, že Vettel dojel za ním a pouze na něj méně získával.
Jediné překvapení by tedy mohlo nastat, že by se Ferrari nebo Renaultu povedl nějaký zázrak a motorově dotáhli Mercedes se spolehlivostí při výkonu, kdy by byli v malém okně. Potom by se asi děli věci.
Jediné překvapení by tedy mohlo nastat, že by se Ferrari nebo Renaultu povedl nějaký zázrak a motorově dotáhli Mercedes se spolehlivostí při výkonu, kdy by byli v malém okně. Potom by se asi děli věci.
jon
19:35 18.12.2017 194.228.59.XXX
Čoveče, obávám se, že BMW sice zvládlo obstojně vlétnout do DTM, ale tohle by bylo asi moc. Přeci jen je Mercedes trochu jinde se zázemím a financemi. A když se kolem toho opatrně motá i koncern VW, tak to asi nebude úplně sranda. A to ve vší úctě má VW trochu jiné kapacity a možnosti.
BMW je určitě stále jedna z největších kapacit a průkopníků atmosferických motorů. Ale tahle moderní turba jsou úplně jiná píseň a myslím, že pro ně samé budiž dostatečné varování v podobě Hondy ...
BMW je určitě stále jedna z největších kapacit a průkopníků atmosferických motorů. Ale tahle moderní turba jsou úplně jiná píseň a myslím, že pro ně samé budiž dostatečné varování v podobě Hondy ...
Situs
14:26 18.12.2017 85.70.164.XXX
Ferrari s motorem odvedl v dotahování velmi dobrou práci a nejsou od Mercedesu daleko. Ovšem na příští rok jim věřím trochu méně než RBullu právě kvůli šasi, protože s dalším potenciálem jejich šasi si nejsem jist. Ale to už jsou takové moje osobní rozumbrady k pivu, to by bylo na dlouho
GRAHAM
14:19 18.12.2017 77.236.218.XXX
No vždyť ano, Mercedes bude mít asi nejlepší motor, o tom žádná, ale díky tomu co popisuji, je může porazit 2 Mclaren, 2 x Redbull, 2 x Ferrari, nebudou vědět na koho se soustředit.Doufám v to.....a že nevydrží motory, no čert to vem. Hlavně když to bude zajímavé.Ano třeba za to zaplatí, vyměnou motoru, ale Mercedes ztratí body.
uzivatel001639
14:18 18.12.2017 178.255.168.XXX
No ja si myslim, ze to co predvede renault na strane motoru, tedy jestli predvede neco co za to stoji, tak to pokreje Mercedes sasim a naskok motoru Mercedes je mimo dlasi rok, dva vyvoje.
Jako realista McL na zacatku sezony pasuji na jasnou 4. pokud pujde vse dobre, protoze McL minule roky zrovna take nepredvadel zadne zazraky, rok 15,16. Pokud tedy budou muset menit kvuli motoru zadek vozu, tak by to klidne nemuselo od ostatnich dopadnou zrovna spickove a proto nevidim moc sanci na boj s RB.
Ted se vezmeme co se stane, kdyz FI udela po letosku dobre sasi, tak je tu hned boj o 4. misto
Verim tedy zatim jedine Ferrari a to z pohledu vykonu i spolehlivosti. Jde jen o to, jestli to bude jen jiste druhe misto nebo boj o titul.
Takze se opravdu tesim na testy, az se ukaze kdo pres zimu nejvice blafoval o pokrocich a kam se Mercdes opravdu vysvihne s casem
Jako realista McL na zacatku sezony pasuji na jasnou 4. pokud pujde vse dobre, protoze McL minule roky zrovna take nepredvadel zadne zazraky, rok 15,16. Pokud tedy budou muset menit kvuli motoru zadek vozu, tak by to klidne nemuselo od ostatnich dopadnou zrovna spickove a proto nevidim moc sanci na boj s RB.
Ted se vezmeme co se stane, kdyz FI udela po letosku dobre sasi, tak je tu hned boj o 4. misto
Verim tedy zatim jedine Ferrari a to z pohledu vykonu i spolehlivosti. Jde jen o to, jestli to bude jen jiste druhe misto nebo boj o titul.
Takze se opravdu tesim na testy, az se ukaze kdo pres zimu nejvice blafoval o pokrocich a kam se Mercdes opravdu vysvihne s casem
S-fan
14:14 18.12.2017 212.111.22.XXX
No a ? Honda už 2 nebo 3 roky dostala a jediné kam se propracovala byla nejmenší výkonost a největší nespolehlivost. Honda měla času víc než dost, měli rok na přípravu navíc a mohli porovnávat data a testovat třeba každý den. Neudělali vůbec nic a každý posun co udělali byl krok vzad. Je to odepsaná značka. Naopak když BMW dělalo motor pro F1 byla to absolutní špička bez ohledu na pravidla, proto si myslím že jako jediné by mohlo soupeřit s mercedesem. Bohužel se to nedozvíme, protože se rozhodli věnovat Formuli E.
uzivatel001639
14:10 18.12.2017 178.255.168.XXX
Dale pak Szafnauer dodava
"Co Hondě v současnosti chybí, to jsou zkušenosti a znalosti toho, co motor F1 potřebuje. Hasegawa byl v F1 už dříve, byl to ale kontrolní inženýr. Nejsem si jistý, že všichni mají hluboké inženýrské znalosti. V předchozí éře jich měli spoustu. Pokud tyto znalosti nemáte na začátku, zabere nějaký čas, než je získáte. Honda je na cestě k tomu, aby je získala. Musíte jí dát čas. Jsem si jistý, že to nakonec dokáže. Jsou to chytří inženýři a mají bohaté znalosti. Potřebují jen víc zkušeností, a to se právě teď děje – získávají je.“
Z tohoto duvodu pochybuji, ze jde neco hned a ze kdokoli by jen tak vstoupil do F1 a dokazal zazraky. BMW by jiste nedokazalo zazraky, podivejme se jak jde Mercedesu vykon stsle nahoru. Vyvoj je otazka casu a znalosti.
No jestli nekdo predezene Mercedes tak to bude tak za 2, 3 roky. Drive ne, Mercedes stalw ve vyvoji dela velke pokroky
"Co Hondě v současnosti chybí, to jsou zkušenosti a znalosti toho, co motor F1 potřebuje. Hasegawa byl v F1 už dříve, byl to ale kontrolní inženýr. Nejsem si jistý, že všichni mají hluboké inženýrské znalosti. V předchozí éře jich měli spoustu. Pokud tyto znalosti nemáte na začátku, zabere nějaký čas, než je získáte. Honda je na cestě k tomu, aby je získala. Musíte jí dát čas. Jsem si jistý, že to nakonec dokáže. Jsou to chytří inženýři a mají bohaté znalosti. Potřebují jen víc zkušeností, a to se právě teď děje – získávají je.“
Z tohoto duvodu pochybuji, ze jde neco hned a ze kdokoli by jen tak vstoupil do F1 a dokazal zazraky. BMW by jiste nedokazalo zazraky, podivejme se jak jde Mercedesu vykon stsle nahoru. Vyvoj je otazka casu a znalosti.
No jestli nekdo predezene Mercedes tak to bude tak za 2, 3 roky. Drive ne, Mercedes stalw ve vyvoji dela velke pokroky
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek