DISKUZE K ČLÁNKU

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Technický ředitel Toro Rosso James Key přiznává, že přechod od Renaultu k Hondě není kvůli odlišnému rozvržení a rozměrům obou pohonných tak jednoduchý. Tým se během zimy snaží především o to, aby úprava šasi neměla negativní dopad na jejich aerodynamiku. Kromě toho také řeší změnu převodovky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 20.12.2017 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 15.12.2017 11:12
V případě, že by v tom byl nevýhodnější Renault,… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 15.12.2017 16:51
Může v těch zklamáních pokračovat. »
» Roco (Hlasoval 1 člověk) 15.12.2017 10:20
Bylo by vcelku zajimave, kdyby se k celkovemu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Myslím, že určo máš zákazníky jako jsem já. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jestli to mělo být na mne, tak fakt nemám. Když něco podělám, zákazník se ozve a já se omlouvám. Že by zákazník poslouchal a dělal, co si já přeju, to se mi fakt ještě nestalo. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Bylo by zajímavé slyšet, přechod ke kterému motoru je problematičtější. McLaren totiž přesně to samé zažíval před třemi roky a vlastně to zažívá znova, protože jde k Renaultu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Roco

    Roco

    89.111.73.XXX
    Bylo by vcelku zajimave, kdyby se k celkovemu rozvrzeni, velikosti kompletni jednotky pro zastavbu do sasi vyjadrili oba odberatele, jak McL, tak TR a to k obouma jednotkam, tzn. Renault a Honda.
    Ktera z jednotek ma dle nich spise nejake vyhody, ktera spise nevyhody atd. Ktera je proste pro zastavbu dle nich vhodnejsi, ktera jim vyhovovala vice.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Vzhledem k výkonové výhodě Renaultu bychom od McLarenu slyšeli jen superlativa. Ale souhlas, že by to bylo určitě zajímavé. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      V případě, že by v tom byl nevýhodnější Renault, tak se to říct nesmí. To by bylo hanobení partnera a nedostali by žádné náhradní díly. 12

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama