DISKUZE K ČLÁNKU Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Technický ředitel Toro Rosso James Key přiznává, že přechod od Renaultu k Hondě není kvůli odlišnému rozvržení a rozměrům obou pohonných tak jednoduchý. Tým se během zimy snaží především o to, aby úprava šasi neměla negativní dopad na jejich aerodynamiku. Kromě toho také řeší změnu převodovky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 20.12.2017 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 15.12.2017 11:12
V případě, že by v tom byl nevýhodnější Renault,… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 15.12.2017 16:51
Může v těch zklamáních pokračovat. »
» uzivatel002995 (Hlasoval 1 člověk) 15.12.2017 10:20
Bylo by vcelku zajimave, kdyby se k celkovemu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jestli to mělo být na mne, tak fakt nemám. Když něco podělám, zákazník se ozve a já se omlouvám. Že by zákazník poslouchal a dělal, co si já přeju, to se mi fakt ještě nestalo. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Myslím, že určo máš zákazníky jako jsem já. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však to se od ní očekává. Je na dně a může se z něj tak akorát odrazit. Níž to nejde. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Může v těch zklamáních pokračovat.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Miku, počkej. 12 On je nějaký prokazatelný způsob, jak se dají ty náhradní díly sehnat? 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Na druhou stranu, po tříleté historii McLaren/Honda, čím může Honda zklamat? 12 Doteď byla vždy nejhorší, takže ta může pouze překvapit. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Chtěl bych mít zákazníky, jako jsi ty. 12 Vážně. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Přesně tak Miku :) Poslouchat se musí 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak tak 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Až při velkém zklamání pustěj nějaké negativum 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je jasné že když už něco pustěj tak to bude pozitivní pro jejich současného nového dodavatele, tak to v F1 chodí. Až při zklamání pustěj nějaké negativum 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V případě, že by v tom byl nevýhodnější Renault, tak se to říct nesmí. To by bylo hanobení partnera a nedostali by žádné náhradní díly. 12

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Je otázka, zda a co si mohou dovolit říct.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
TR by se o tom už mohlo pěkně rozmluvit, to od nové éry PU tohle zažívá rok co rok 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Bylo by zajímavé slyšet, přechod ke kterému motoru je problematičtější. McLaren totiž přesně to samé zažíval před třemi roky a vlastně to zažívá znova, protože jde k Renaultu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Vzhledem k výkonové výhodě Renaultu bychom od McLarenu slyšeli jen superlativa. Ale souhlas, že by to bylo určitě zajímavé. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Bylo by vcelku zajimave, kdyby se k celkovemu rozvrzeni, velikosti kompletni jednotky pro zastavbu do sasi vyjadrili oba odberatele, jak McL, tak TR a to k obouma jednotkam, tzn. Renault a Honda.
Ktera z jednotek ma dle nich spise nejake vyhody, ktera spise nevyhody atd. Ktera je proste pro zastavbu dle nich vhodnejsi, ktera jim vyhovovala vice.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama