DISKUZE K ČLÁNKU Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech
Podle Jusukeho Hasegawy, který měl u Hondy na starosti projekt F1, pro ně bylo ukončení partnerství s McLarenem úlevou. A problém nespočíval v lidech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001639
12:09 13.12.2017 89.111.77.XXX
No McL se rozhodl na zaklade nejakych dat, ale jak byla ladena nikdo nevi a asi bude tezke je porovnavat. McL potreboval zmenu i kvuli sponzorum, aby mohl prodavat pribeh. No jestli se rozhodl spravne ukazou az budouci tri sezony.
Jinak v roce 2018 by mel mit Renault navrch, pise ze zacal drive s vyvojem, ma vice zkusenosti atd. Takze si pockejme na potvrzeni naseho vesteni
Jinak v roce 2018 by mel mit Renault navrch, pise ze zacal drive s vyvojem, ma vice zkusenosti atd. Takze si pockejme na potvrzeni naseho vesteni
uzivatel001639
11:58 13.12.2017 89.111.77.XXXNo po trech zavodech asi Helmut bude jeste v klidu. Myslim, ze se to zacne varit az okolo leta a jak rikas Helmut by mohl hodne naznacit, jak jde vykonostni vyvoj
uzivatel001639
11:55 13.12.2017 89.111.73.XXXPresne tak, bude porovnani, budou mit pristup k datum od ruznych vyrobcu uvnitr sveho tymu. Tady neni co resit, chce to jen cekat a porovnavat.
Jen cas ukaze a ne nase dohady a vesteni z koule
uzivatel001639
11:53 13.12.2017 89.111.73.XXX
Body nereknou nic o vyvoji motoru, resp. reknou ale ne dostatecne. Sasi TR se letos ke konci moc nevyvijelo, takze tady bych to neresil.
Pujde o to aby auto, motor byly spolehlive a rychlosti na rovinkach, v zatackach a dalsi data budou indicii, jak na tom motor skutecne je.
Rozhodne necekam zadny propadak, kor ne v roce 2019
Pujde o to aby auto, motor byly spolehlive a rychlosti na rovinkach, v zatackach a dalsi data budou indicii, jak na tom motor skutecne je.
Rozhodne necekam zadny propadak, kor ne v roce 2019
Limbi
11:30 13.12.2017 147.228.70.XXX
Jasně, ale neměli srovnání v reálném čase, bez těch "vyšperkovaných údajů" co automobilka poskytuje. Takhle uvidí okruh odokruhu a nastavení od nastavení jak na tom Honda proti Renaultu je. Akorát nastane problém pokud jak říkáš jim už Renault motory nedá. Aspoň pokud po 3 závodech uvidíme šipkaření Helmuta do zádele Renultu, tak pochopíme proč to dělá :D
Situs
11:24 13.12.2017 85.70.164.XXX
No podobně se přece rozhodl i McLaren, jen data od Renaultu měl od nich. McLaren ovšem nakonec na výběr měl, u RBullu pokud jim Renault ten motor již neposkytne tak možná jen uviděj že si pohorší, to bude teprve problém.
Ale třeba to Honda zvládne, to jen že jak vývoj šel předešlé 3 roky a jak Honda přijímá pomoc zvenčí je přinejmenším znepokojivé.
Ale třeba to Honda zvládne, to jen že jak vývoj šel předešlé 3 roky a jak Honda přijímá pomoc zvenčí je přinejmenším znepokojivé.
Limbi
11:21 13.12.2017 147.228.70.XXX
Řekl bych že pro RB bude podstatné to co uvií na datech. Díky tomu, že dokáží s TR spolupracovat mají jednodušší úlohu než McLaren. Napřímo uvidí přesný rozdíl výkonu motorů a také postup inovací v Honda vs Renault. Na základě toho se pak mohou rozhodnout jakou cestou půjdou. To je luxus, který McLaren neměl a RB díky tomu nemá co ztratit, může jen získat.
Situs
11:10 13.12.2017 85.70.164.XXX
To jak se budou posouvat právě ukáží ty body TR. Ono jestli TR nebude dosahovat na body tak RB se k Hondě moc připojit chtít nebude. A jestli se RBull opravdu šprajcne přičemž Renault už mu motory neposkytne, tak Hondě opět půjde o život. Mohlo by to být hodně nedůstojné představení, víme kam zašel RB když se pokusil zbavit Renaultu, jít ještě do horšího si u nich neumím představit, ale nebudeme strašit.
uzivatel001639
10:40 13.12.2017 89.111.77.XXX
Nejde o body TR, jde jen o to, kam se posunou pristi rok na jare, podzim, kam se posunou v roce 2019, jestli s nimi bude chtit jezdit RB atd. To pak budou body o necem jinem.
Jelikoz se drive privazeli pomalu na kazdy zavod nove specifikace motoru, tak u dnesnich hybridu se take muzeme dockat zasadnejsich vylepseni pres zimu, natoz do konce pristiho roku.
Takze bych vysledky, body, juniorky RB moc neresil a spise cekam co bude pristi rok na podzim.
Jelikoz se drive privazeli pomalu na kazdy zavod nove specifikace motoru, tak u dnesnich hybridu se take muzeme dockat zasadnejsich vylepseni pres zimu, natoz do konce pristiho roku.
Takze bych vysledky, body, juniorky RB moc neresil a spise cekam co bude pristi rok na podzim.
Situs
10:23 13.12.2017 85.70.164.XXX
Koncept nemění, tak by se dalo očekávat něco jako v roce 2016 kdy sice neměly konkurenceschopný výkon a spolehlivost, ale to nejhorší již bylo za nima a jejich práce se stabilizovala tak nějak v normálu. McLaren tehdy skončil 6 se 76 body. Ovšem u TR-Hondy raději nebudu tipovat, přece jen TR není McLaren a Hartley s Gaslym nejsou Alonso s Jensonem. Myslím si že proti Mer, RB, Ferrari, McLarenu, Renaultu, FI budou rádi za každej bod. A s čím přijde HAAS, Sauber a Williams to jest také otázka. Možná trochu překvapí, a možná i přivezou méně bodů než katastrofální McLaren-Honda ve svém prvním roce, uvidíme.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek