DISKUZE K ČLÁNKU Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů
Šéf Red Bullu Christian Horner doufá, že se Renault při řešení problémů se spolehlivostí nebude muset prohrabávat zásobou svých starých dílů. Na nedostatek těch nových si už v Brazílii ostře stěžovalo Toro Rosso.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001890
(Hlasovali 3 lidé)
21.11.2017 10:58
Je to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ..… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000887
14:23 25.11.2017 90.179.103.XXX
Nicméně McL je spokojený, tak to ta asi hrozné nebude.
Mike17
17:14 22.11.2017 185.149.130.XXX
Pobavils. Renault jim šlape na paty (ztráta na RB):
Monako: 1,132s
Maďarsko: 0,671s
Singapur: 1,199s
Tovární tým, co do toho valí podobný prachy a chce se dostat na špici, motor má minimálně stejný (horší sám sobě asi dávat nebude ) a ztrácí v průměru skoro 1s na kolo. A tobě z toho vychází, že má RB průměrný šasi.
Jasně a v první půlce měli max 3-4 nejlepší šasi. S motorem, u kterého sám výrobce uznával ztrátu desítek koní, ztratili v Monaku na nejlepšího 0,318s a na silnější Mercedes 0,273s, ale šasi měli horší. O Ferrari se můžeme v první polovině bavit, ale kdo dál? Sauber?
To tedy nechci ani hodnotit šasi Mclarenu, když se zhruba dvojnásobnou ztrátou koní na Renault ztratili dalších 1,162s, tedy víc jak 4x tolik. To je tak na srovnání s tím Sauberem ne?
Ty tvoje fakty kulhají na obě nohy a nemají ani jednu berličku v podobě nějakých časů, či přesných čísel. Pouze odhady tebou vycucaných údajů.
Na titul by neměli ani kdyby měli šasi jako mají teď (tedy o třídu lepší než ostatní). Podívej se ma počet dnf. Se 7-mi nedojetími a pár penalizacemi na startu nemůžeš získat titul, ani kdybys všechno ostatní vyhrál. A na vítězství musí mít při deficitu výkonu o dost lepší káru, než všichni ostatní. Fakt bavíš.
Monako: 1,132s
Maďarsko: 0,671s
Singapur: 1,199s
Tovární tým, co do toho valí podobný prachy a chce se dostat na špici, motor má minimálně stejný (horší sám sobě asi dávat nebude ) a ztrácí v průměru skoro 1s na kolo. A tobě z toho vychází, že má RB průměrný šasi.
Jasně a v první půlce měli max 3-4 nejlepší šasi. S motorem, u kterého sám výrobce uznával ztrátu desítek koní, ztratili v Monaku na nejlepšího 0,318s a na silnější Mercedes 0,273s, ale šasi měli horší. O Ferrari se můžeme v první polovině bavit, ale kdo dál? Sauber?
To tedy nechci ani hodnotit šasi Mclarenu, když se zhruba dvojnásobnou ztrátou koní na Renault ztratili dalších 1,162s, tedy víc jak 4x tolik. To je tak na srovnání s tím Sauberem ne?
Ty tvoje fakty kulhají na obě nohy a nemají ani jednu berličku v podobě nějakých časů, či přesných čísel. Pouze odhady tebou vycucaných údajů.
Na titul by neměli ani kdyby měli šasi jako mají teď (tedy o třídu lepší než ostatní). Podívej se ma počet dnf. Se 7-mi nedojetími a pár penalizacemi na startu nemůžeš získat titul, ani kdybys všechno ostatní vyhrál. A na vítězství musí mít při deficitu výkonu o dost lepší káru, než všichni ostatní. Fakt bavíš.
Adi
15:55 22.11.2017 81.19.11.XXX
Chlape ty vůbec nevíš...podívej se na rozestupy v kvalifikaci RB vs Renault... To jejich šasi bylo tak "luxusní", že jim na paty šlapal poloviční tým, který je v F1 2. Sezónu. Waw, to je výkon šasi RB. Kdybys měl čísla pohromadě, zjistil bys, že progres PJ Renault byl v této sezóně cca 2 desetiny. Progres šasi RB tak 1s minimálně. Takže extra pro tebe ještě jednou a naposledy. Kdyby letos měl RB dobré šasi již od začátku sezóny, mohli bojovat o titul. Jenže neměli, jako již bývá pravidlem, jejich šasi bylo do GP Canady maximálně Top 3-4. To je prostě fakt.
Mike17
14:44 22.11.2017 185.149.130.XXX
V posledních půlce sezony máš pravdu. Renault udělal pokrok ve výkonu. To jsem tu uznal, ikdyž byl evidentně za cenu spolehlivosti a RB na šasi zapracoval taky slušně.
A teď se podívej do předchozích roků a první půlky sezony. A mluv!!!!!
Pomůžu s první půlkou letoška, ztráta RB na Mercedes:
Singapur: ne ztráta, ale náskok 0,323
Maďarsko: ztráta 0,267s
Monako: 0,273s
Monza: 1,148s
Silverstone: 1,53s
Kanada: 0,944s
a tvoje Baku: 1,286s
Baku? Děláš si pr..., nebo sis u Hamiltona a Vettela ničeho zvláštního nevšiml? Kvalifikace mluví jasně. když se na to budeš aspoň trochu dívat, tak zcela jasně uvidíš, že na těch technických tratí měli ztrátu v průměru o 1s na kolo menší, než na těch, kde potřebuješ hlavně výkon. Proboha jak to?????? Vždyť mají tak tragické šasi, tak jim ty technické přece nemůžou sedět!!!!!
S tím šrotem pod kapotou můžou v Monacu vyhrát o půl kola hodně těžko. Ale na rozdíl od ostatních tratí tam nehráli druhou ligu. A Teď se podívej na ten tvůj Mclaren:
Monaco: 1,435s
Maďarsko: 1,273s
Singapur: 1,688s
Až se bude Mclaren se slušným motorem schopný přiblížit aspoň bedně, bude RB o parník před všemi.
Tak co? Jak se čísla líbí? Budeme rozebírat i čísla minulých sezon? Díval jsem se, budou podobná. Co demagogie? Máš pravdu, to už se u tebe ani nedá nazvat. Cucáš si z prstu jen nesmysly a nemáš na to jediný číselný argument.
A teď se podívej do předchozích roků a první půlky sezony. A mluv!!!!!
Pomůžu s první půlkou letoška, ztráta RB na Mercedes:
Singapur: ne ztráta, ale náskok 0,323
Maďarsko: ztráta 0,267s
Monako: 0,273s
Monza: 1,148s
Silverstone: 1,53s
Kanada: 0,944s
a tvoje Baku: 1,286s
Baku? Děláš si pr..., nebo sis u Hamiltona a Vettela ničeho zvláštního nevšiml? Kvalifikace mluví jasně. když se na to budeš aspoň trochu dívat, tak zcela jasně uvidíš, že na těch technických tratí měli ztrátu v průměru o 1s na kolo menší, než na těch, kde potřebuješ hlavně výkon. Proboha jak to?????? Vždyť mají tak tragické šasi, tak jim ty technické přece nemůžou sedět!!!!!
S tím šrotem pod kapotou můžou v Monacu vyhrát o půl kola hodně těžko. Ale na rozdíl od ostatních tratí tam nehráli druhou ligu. A Teď se podívej na ten tvůj Mclaren:
Monaco: 1,435s
Maďarsko: 1,273s
Singapur: 1,688s
Až se bude Mclaren se slušným motorem schopný přiblížit aspoň bedně, bude RB o parník před všemi.
Tak co? Jak se čísla líbí? Budeme rozebírat i čísla minulých sezon? Díval jsem se, budou podobná. Co demagogie? Máš pravdu, to už se u tebe ani nedá nazvat. Cucáš si z prstu jen nesmysly a nemáš na to jediný číselný argument.
Adi
12:07 22.11.2017 81.19.11.XXX
Odpovídal jsem ti na to několikrát. Jak je možné, že RB vyhrál v Malajsii, v Baku? Stíhací jízda Ves v USA, úspěšná obrana Ric v Rakousku! Skvělá stíhačka v Silverstone. Výhra v Mexiku. Takže jen letos RB vyhrál na tratích, kde jsou nejdelší rovinky v kalendáři a všechny tyto tratě jsou motorové. Kdyby měli tak úžasné šasi jak tvrdíš, tak v Maďarsku, Monacu a v Singapuru dají všem půl kola. Pokud vím, tak ani na jednom okruhu letos nevyhráli. Jak je to tedy možné? Kdo je demagog?!
Mike17
10:46 22.11.2017 185.149.130.XXX
Za ty těch argumentů předvádíš.
Do teď jsi mi ani jednou neodpověděl na otázku, proč je RB výrazně lepší na okruzích s malými nároky na výkon a výrazně horší tam, kde je výkon potřeba hodně. Jestli mají výborný motor a špatné šasi, musí to být přece naopak. Jednoduchá otázka a žádná odpověď. Přitom ta odpověď je také velmi jednoduchá. Ale to se pak ozve jen ticho.
Pokud někdo kydá špínu, jsi to ty na RB.
Ale s poslední větou plně souhlasím.
Do teď jsi mi ani jednou neodpověděl na otázku, proč je RB výrazně lepší na okruzích s malými nároky na výkon a výrazně horší tam, kde je výkon potřeba hodně. Jestli mají výborný motor a špatné šasi, musí to být přece naopak. Jednoduchá otázka a žádná odpověď. Přitom ta odpověď je také velmi jednoduchá. Ale to se pak ozve jen ticho.
Pokud někdo kydá špínu, jsi to ty na RB.
Ale s poslední větou plně souhlasím.
Mike17
10:43 22.11.2017 185.149.130.XXX
Umístění RB znám. Navzdory slabému motoru (to není moje demagogie, to tvrdí sám Renault, tedy pokud nedělají demagogii sami proti sobě ). A protože sám Renault potvrdil mnohokrát, že jejich motoru výkon chybí, tak za úspěchy asi RB těžko může vděčit motoru. Je to naprosto jednoduchá logika. Takže pokud jde o demagogii, měl by ses zamyslet nad tím, jak je možné, že RB nějaké úspěchy dosáhl a jestli jejich šasi je tak průměrné, když s evidentně slabým motorem jezdil aspoň na bednu.
Ferrari? Každý ví, že v předchozích letech měli motor také daleko za Mercedesem. Tedy odpověď je snadná. Motor podobný, šasi horší. Výsledek je, že až na jednu sezonu byli ještě za RB. Není to záhada.
Jestli nemáš rád lidi, kteří šíří polopravdy, asi nemáš rád moc sebe. Neustále tu točíš o slabém šasi RB a na trati je zřetelně vidět, že tam kde není tolik důležitý výkon, RB je výrazně lepší. Každý s elementárním smyslem pro logiku z toho dojde k výsledku, že šasi mají lepší než motor. Jinak by tomu bylo naopak.
Pokud jde o idioty. Můžeš si o lidech z F1 News myslet co chceš. Tu myšlenku jsem nevytvořil já, převzal jsem ji ze zdejších článků.
Ferrari? Každý ví, že v předchozích letech měli motor také daleko za Mercedesem. Tedy odpověď je snadná. Motor podobný, šasi horší. Výsledek je, že až na jednu sezonu byli ještě za RB. Není to záhada.
Jestli nemáš rád lidi, kteří šíří polopravdy, asi nemáš rád moc sebe. Neustále tu točíš o slabém šasi RB a na trati je zřetelně vidět, že tam kde není tolik důležitý výkon, RB je výrazně lepší. Každý s elementárním smyslem pro logiku z toho dojde k výsledku, že šasi mají lepší než motor. Jinak by tomu bylo naopak.
Pokud jde o idioty. Můžeš si o lidech z F1 News myslet co chceš. Tu myšlenku jsem nevytvořil já, převzal jsem ji ze zdejších článků.
Adi
07:42 22.11.2017 212.96.178.XXX
Nech ho, ten má dneska předčasný vánoce. Podívej se na jeho příspěvky... Argumenty nula, jen tleská jak malé dítě dalším nesmyslům, který Helmut vyplodil. Něco jako uznání férového přístupu Renaultu od něj vůbec nečekej. Jen kyda špínu. Všichni kdo do toho trochu vidí počínaje Petrem ti potvrdí, že Mclaren má přístup k datům a že si Renaultem dost pomůže. Já v to doufám a věřím, že uvidíme skvělý souboj Renault vs Mclaren.
Adi
07:36 22.11.2017 212.96.178.XXX
Jj, přesně takhle to je a teď si představ, že toto je jen začátek. Počkej v příští sezoně se plánuje výroba PJ pro RB výhradně v Rumunsku a výhradně z dílů z let 2014 a 2015... Víš, když se někdo chová tak prasacky jako RB group, nic lepšího si ani nezaslouží. ;)
Adi
07:30 22.11.2017 212.96.178.XXX
Krásná snuska nesmyslů. Umístění RB v PK v r. 2014: 2 místo a 2. Nejlepší šasi v průměru, 2015: 3. Místo v PK hlavně důsledkem špatného šasi v 1. Pol sezóny. 2016 2. Místo v PK hlavně díky zlepšení motoru. 2017 3. Místo v PK hlavně díky špatnému šasi v 1. Pol sezóny. Od Monaca 2016 mají motor v okně pro pravidelné bedny a od letošní sezóny mají motor na boj o titul. Takže v hybrid éře ani Renault, ani RB neodvedli vždy super práci. Jen u RB se stále opakuje problém se šasi min v první 1/3 sezóny. Snad jen v r. 2014 měli TOP 2 šasi. Mimochodem demagogu, Ferrari v hybrid éře nemá lepší výsledky než RB. Čim to bude chytráku? Bude to tím, že motor Ferrari v celé hybrid éře byl maximálně o fous lepší než Renault, nebo na tom byli stejně. RB si svoji nejlepší šanci na titul letos zazdil svým šasi, pze motor byl v okně pro vítězství již od Austrálie. Ty nemáš rád Renault, ok. Ha zas nemusím lidi jako ty, kteří roky dokola šíří polopravdy, nepravdy a neznají sebektitiku. Helmut ať se z točení dílů třeba podělá! Pokud vím, tak za poslední 3 závody měli u obou aut 1 poruchu a např. od Asijské části mělo Ferrari s PJ více problémů než RB. Dále je zvláštní, že se při tom točení dílů vysypou defakto jen v TR...už mě nebaví číst to svinstvo, že to Renault dělá TR schválně. To může napadnout jen idiota nebo Tomyše...
Situs
13:04 21.11.2017 85.70.164.XXX
Dokud nezačne tovární Renault vyhrávat závody nad Mercedesem a Ferrari tak tuto debatu opravdu vidím jako bezpředmětnou. Za takového stavu krom osobních vendet nevidím důvod proč by měly odběratelům házet klacky pod nohy. Především pokud od odběratelů krom peněz za své služby budou dostávat i dobrou marketinkovou odezvu.
Mike17
12:58 21.11.2017 185.149.130.XXX
Specifikace mají možná stejné, ale zdá se, že nedostatkem dílů na rozdíl od zákazníků netrpí.
Ale vezmu to jinak. Proč odešel Mclaren od Mercedesu? Evidentně největší jejich chyba, za poslední roky. Ty si vážně myslíš, že se k nim bude Renault chovat líp, jak Mercedes? Čím si vysvětluješ, že všechny týmy s Mercedesem (včetně tvého špičkového Mclarenu), ztrácejí na továrnu v průměru víc jak 1s na kolo? Továrny si prostě ohlídají, aby jim titul nevyfoukl odběratel.
Ale vezmu to jinak. Proč odešel Mclaren od Mercedesu? Evidentně největší jejich chyba, za poslední roky. Ty si vážně myslíš, že se k nim bude Renault chovat líp, jak Mercedes? Čím si vysvětluješ, že všechny týmy s Mercedesem (včetně tvého špičkového Mclarenu), ztrácejí na továrnu v průměru víc jak 1s na kolo? Továrny si prostě ohlídají, aby jim titul nevyfoukl odběratel.
Situs
12:37 21.11.2017 85.70.164.XXX
Osobně jsem si spíše všiml že ke všem měli stejnej přístup a když měli upgrade, rozdělovali ho stejným metrem, ostatní jsou jen nepodložené spekulace. Poukazovat na neférovost Renaultu tak považuji za neadekvátní reakci, nebo sám Renault má pro sebe v záloze 2 nové motory?
Mike17
12:25 21.11.2017 185.149.130.XXX
Jo, možná že v nějakém období měl RB špatně vyřešené chlazení a mohl mít kvůli tomu nějakou poruchu. Ale pokud mají problémy všechny týmy s tímto motorem, tak to asi nebude problém RB.
Pokud jde o výkon, tam není co řešit. RB prokazuje dlouhodobě, že šasi má na špičkové úrovni (možná, že ne vždy nejlepší, ale jedno z nejlepších ano). Důkaz je na tratích i na ostatních stájích s tímto motorem. A největším důkazem je to, že to potvrzuje i sám Renault. Co chceš víc?
A stejně tak můžu říct, že vina není jen na Hondě. Je to prostě jak přes kopírák. Na jedné straně je pro vás viník Honda, na druhé RB. A vůbec vám ten nesoulad nevadí.
Pokud jde o výkon, tam není co řešit. RB prokazuje dlouhodobě, že šasi má na špičkové úrovni (možná, že ne vždy nejlepší, ale jedno z nejlepších ano). Důkaz je na tratích i na ostatních stájích s tímto motorem. A největším důkazem je to, že to potvrzuje i sám Renault. Co chceš víc?
A stejně tak můžu říct, že vina není jen na Hondě. Je to prostě jak přes kopírák. Na jedné straně je pro vás viník Honda, na druhé RB. A vůbec vám ten nesoulad nevadí.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek