DISKUZE K ČLÁNKU Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů

Šéf Red Bullu Christian Horner doufá, že se Renault při řešení problémů se spolehlivostí nebude muset prohrabávat zásobou svých starých dílů. Na nedostatek těch nových si už v Brazílii ostře stěžovalo Toro Rosso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 25.11.2017 14:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2017 10:34
Špičkové služby Renaultu Tak si klidně přijdu do… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2017 10:58
Je to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ..… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2017 12:04
A ty se kritice pořád divíš? Už přes sezonou 2013… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000887

uzivatel000887

90.179.103.XXX
Nicméně McL je spokojený, tak to ta asi hrozné nebude. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pobavils. Renault jim šlape na paty (ztráta na RB):
Monako: 1,132s
Maďarsko: 0,671s
Singapur: 1,199s
Tovární tým, co do toho valí podobný prachy a chce se dostat na špici, motor má minimálně stejný (horší sám sobě asi dávat nebude 12) a ztrácí v průměru skoro 1s na kolo. A tobě z toho vychází, že má RB průměrný šasi. 12 12 12
Jasně a v první půlce měli max 3-4 nejlepší šasi. S motorem, u kterého sám výrobce uznával ztrátu desítek koní, ztratili v Monaku na nejlepšího 0,318s a na silnější Mercedes 0,273s, ale šasi měli horší. O Ferrari se můžeme v první polovině bavit, ale kdo dál? Sauber? 12
To tedy nechci ani hodnotit šasi Mclarenu, když se zhruba dvojnásobnou ztrátou koní na Renault ztratili dalších 1,162s, tedy víc jak 4x tolik. To je tak na srovnání s tím Sauberem ne? 12
Ty tvoje fakty kulhají na obě nohy a nemají ani jednu berličku v podobě nějakých časů, či přesných čísel. Pouze odhady tebou vycucaných údajů. 03
Na titul by neměli ani kdyby měli šasi jako mají teď (tedy o třídu lepší než ostatní). Podívej se ma počet dnf. Se 7-mi nedojetími a pár penalizacemi na startu nemůžeš získat titul, ani kdybys všechno ostatní vyhrál. A na vítězství musí mít při deficitu výkonu o dost lepší káru, než všichni ostatní. Fakt bavíš. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Chlape ty vůbec nevíš...podívej se na rozestupy v kvalifikaci RB vs Renault... To jejich šasi bylo tak "luxusní", že jim na paty šlapal poloviční tým, který je v F1 2. Sezónu. Waw, to je výkon šasi RB. Kdybys měl čísla pohromadě, zjistil bys, že progres PJ Renault byl v této sezóně cca 2 desetiny. Progres šasi RB tak 1s minimálně. Takže extra pro tebe ještě jednou a naposledy. Kdyby letos měl RB dobré šasi již od začátku sezóny, mohli bojovat o titul. Jenže neměli, jako již bývá pravidlem, jejich šasi bylo do GP Canady maximálně Top 3-4. To je prostě fakt.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V posledních půlce sezony máš pravdu. Renault udělal pokrok ve výkonu. To jsem tu uznal, ikdyž byl evidentně za cenu spolehlivosti a RB na šasi zapracoval taky slušně.
A teď se podívej do předchozích roků a první půlky sezony. A mluv!!!!!
Pomůžu s první půlkou letoška, ztráta RB na Mercedes:
Singapur: ne ztráta, ale náskok 0,323
Maďarsko: ztráta 0,267s
Monako: 0,273s

Monza: 1,148s
Silverstone: 1,53s
Kanada: 0,944s
a tvoje Baku: 1,286s

Baku? Děláš si pr..., nebo sis u Hamiltona a Vettela ničeho zvláštního nevšiml? Kvalifikace mluví jasně. když se na to budeš aspoň trochu dívat, tak zcela jasně uvidíš, že na těch technických tratí měli ztrátu v průměru o 1s na kolo menší, než na těch, kde potřebuješ hlavně výkon. Proboha jak to?????? Vždyť mají tak tragické šasi, tak jim ty technické přece nemůžou sedět!!!!!
S tím šrotem pod kapotou můžou v Monacu vyhrát o půl kola hodně těžko. Ale na rozdíl od ostatních tratí tam nehráli druhou ligu. A Teď se podívej na ten tvůj Mclaren:
Monaco: 1,435s
Maďarsko: 1,273s
Singapur: 1,688s
Až se bude Mclaren se slušným motorem schopný přiblížit aspoň bedně, bude RB o parník před všemi.

Tak co? Jak se čísla líbí? Budeme rozebírat i čísla minulých sezon? Díval jsem se, budou podobná. Co demagogie? Máš pravdu, to už se u tebe ani nedá nazvat. Cucáš si z prstu jen nesmysly a nemáš na to jediný číselný argument. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Odpovídal jsem ti na to několikrát. Jak je možné, že RB vyhrál v Malajsii, v Baku? Stíhací jízda Ves v USA, úspěšná obrana Ric v Rakousku! Skvělá stíhačka v Silverstone. Výhra v Mexiku. Takže jen letos RB vyhrál na tratích, kde jsou nejdelší rovinky v kalendáři a všechny tyto tratě jsou motorové. Kdyby měli tak úžasné šasi jak tvrdíš, tak v Maďarsku, Monacu a v Singapuru dají všem půl kola. Pokud vím, tak ani na jednom okruhu letos nevyhráli. Jak je to tedy možné? Kdo je demagog?!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Za ty těch argumentů předvádíš. 12
Do teď jsi mi ani jednou neodpověděl na otázku, proč je RB výrazně lepší na okruzích s malými nároky na výkon a výrazně horší tam, kde je výkon potřeba hodně. Jestli mají výborný motor a špatné šasi, musí to být přece naopak. Jednoduchá otázka a žádná odpověď. Přitom ta odpověď je také velmi jednoduchá. Ale to se pak ozve jen ticho. 12
Pokud někdo kydá špínu, jsi to ty na RB. 03
Ale s poslední větou plně souhlasím. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Umístění RB znám. Navzdory slabému motoru (to není moje demagogie, to tvrdí sám Renault, tedy pokud nedělají demagogii sami proti sobě 12). A protože sám Renault potvrdil mnohokrát, že jejich motoru výkon chybí, tak za úspěchy asi RB těžko může vděčit motoru. Je to naprosto jednoduchá logika. Takže pokud jde o demagogii, měl by ses zamyslet nad tím, jak je možné, že RB nějaké úspěchy dosáhl a jestli jejich šasi je tak průměrné, když s evidentně slabým motorem jezdil aspoň na bednu.
Ferrari? Každý ví, že v předchozích letech měli motor také daleko za Mercedesem. Tedy odpověď je snadná. Motor podobný, šasi horší. Výsledek je, že až na jednu sezonu byli ještě za RB. Není to záhada. 03
Jestli nemáš rád lidi, kteří šíří polopravdy, asi nemáš rád moc sebe. Neustále tu točíš o slabém šasi RB a na trati je zřetelně vidět, že tam kde není tolik důležitý výkon, RB je výrazně lepší. Každý s elementárním smyslem pro logiku z toho dojde k výsledku, že šasi mají lepší než motor. Jinak by tomu bylo naopak. 03
Pokud jde o idioty. Můžeš si o lidech z F1 News myslet co chceš. Tu myšlenku jsem nevytvořil já, převzal jsem ji ze zdejších článků. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
O tom nepochybuji. Hamba zákazníkům, co chtějí za své peníze slibovaný produkt. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Nech ho, ten má dneska předčasný vánoce. Podívej se na jeho příspěvky... Argumenty nula, jen tleská jak malé dítě dalším nesmyslům, který Helmut vyplodil. Něco jako uznání férového přístupu Renaultu od něj vůbec nečekej. Jen kyda špínu. Všichni kdo do toho trochu vidí počínaje Petrem ti potvrdí, že Mclaren má přístup k datům a že si Renaultem dost pomůže. Já v to doufám a věřím, že uvidíme skvělý souboj Renault vs Mclaren. 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Jj, přesně takhle to je a teď si představ, že toto je jen začátek. Počkej v příští sezoně se plánuje výroba PJ pro RB výhradně v Rumunsku a výhradně z dílů z let 2014 a 2015... Víš, když se někdo chová tak prasacky jako RB group, nic lepšího si ani nezaslouží. ;)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Krásná snuska nesmyslů. Umístění RB v PK v r. 2014: 2 místo a 2. Nejlepší šasi v průměru, 2015: 3. Místo v PK hlavně důsledkem špatného šasi v 1. Pol sezóny. 2016 2. Místo v PK hlavně díky zlepšení motoru. 2017 3. Místo v PK hlavně díky špatnému šasi v 1. Pol sezóny. Od Monaca 2016 mají motor v okně pro pravidelné bedny a od letošní sezóny mají motor na boj o titul. Takže v hybrid éře ani Renault, ani RB neodvedli vždy super práci. Jen u RB se stále opakuje problém se šasi min v první 1/3 sezóny. Snad jen v r. 2014 měli TOP 2 šasi. Mimochodem demagogu, Ferrari v hybrid éře nemá lepší výsledky než RB. Čim to bude chytráku? Bude to tím, že motor Ferrari v celé hybrid éře byl maximálně o fous lepší než Renault, nebo na tom byli stejně. RB si svoji nejlepší šanci na titul letos zazdil svým šasi, pze motor byl v okně pro vítězství již od Austrálie. Ty nemáš rád Renault, ok. Ha zas nemusím lidi jako ty, kteří roky dokola šíří polopravdy, nepravdy a neznají sebektitiku. Helmut ať se z točení dílů třeba podělá! Pokud vím, tak za poslední 3 závody měli u obou aut 1 poruchu a např. od Asijské části mělo Ferrari s PJ více problémů než RB. Dále je zvláštní, že se při tom točení dílů vysypou defakto jen v TR...už mě nebaví číst to svinstvo, že to Renault dělá TR schválně. To může napadnout jen idiota nebo Tomyše...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Renault je v pohodě.
Toro Rosso od nich odchází, Red Bullu dodává motory TAG Heuer a v příštím roce bude dodávat motory pouze Mekáči, který je na nulové výsledky zvyklý. 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
To už ale hodně spekuluješ! 12 Prostě to polepí, dají povel ke zmáčknutí "RACE MODE" na volantu, do tří kol v tom zachrastí, evidence shoří a je po problému. 14 Renault tohle umí špičkově. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V podstatě souhlasím. Jen dobrou odezvu lze čekat za dobré zboží. Že Mclaren nedává dobrou marketingovou odezvu Hondě také nikoho nepohoršuje. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Dokud nezačne tovární Renault vyhrávat závody nad Mercedesem a Ferrari tak tuto debatu opravdu vidím jako bezpředmětnou. Za takového stavu krom osobních vendet nevidím důvod proč by měly odběratelům házet klacky pod nohy. Především pokud od odběratelů krom peněz za své služby budou dostávat i dobrou marketinkovou odezvu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Specifikace mají možná stejné, ale zdá se, že nedostatkem dílů na rozdíl od zákazníků netrpí.
Ale vezmu to jinak. Proč odešel Mclaren od Mercedesu? Evidentně největší jejich chyba, za poslední roky. Ty si vážně myslíš, že se k nim bude Renault chovat líp, jak Mercedes? Čím si vysvětluješ, že všechny týmy s Mercedesem (včetně tvého špičkového Mclarenu), ztrácejí na továrnu v průměru víc jak 1s na kolo? Továrny si prostě ohlídají, aby jim titul nevyfoukl odběratel. 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Osobně jsem si spíše všiml že ke všem měli stejnej přístup a když měli upgrade, rozdělovali ho stejným metrem, ostatní jsou jen nepodložené spekulace. Poukazovat na neférovost Renaultu tak považuji za neadekvátní reakci, nebo sám Renault má pro sebe v záloze 2 nové motory?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To jistě ano. To je vidět už na STR. Jestli u továrního týmu vylepší auto, bude dostávat RB součástky z roku 2013. 12
Mclaren rok novější. 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, možná že v nějakém období měl RB špatně vyřešené chlazení a mohl mít kvůli tomu nějakou poruchu. Ale pokud mají problémy všechny týmy s tímto motorem, tak to asi nebude problém RB.
Pokud jde o výkon, tam není co řešit. RB prokazuje dlouhodobě, že šasi má na špičkové úrovni (možná, že ne vždy nejlepší, ale jedno z nejlepších ano). Důkaz je na tratích i na ostatních stájích s tímto motorem. A největším důkazem je to, že to potvrzuje i sám Renault. Co chceš víc?
A stejně tak můžu říct, že vina není jen na Hondě. Je to prostě jak přes kopírák. Na jedné straně je pro vás viník Honda, na druhé RB. A vůbec vám ten nesoulad nevadí. 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama