DISKUZE K ČLÁNKU Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů
Šéf Red Bullu Christian Horner doufá, že se Renault při řešení problémů se spolehlivostí nebude muset prohrabávat zásobou svých starých dílů. Na nedostatek těch nových si už v Brazílii ostře stěžovalo Toro Rosso.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001890
(Hlasovali 3 lidé)
21.11.2017 10:58
Je to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ..… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
12:04 21.11.2017 185.149.130.XXX
A ty se kritice pořád divíš? Už přes sezonou 2013 slibovali konkurenceschopné motory. Během první sezony slibovali, že deficit výkonu a spolehlivost brzy vyřeší. Je konec roku 2017 a výkonově jsou slušně blízko jen tehdy, pokud nastaví motor na "náhodný dojezd". 4 roky keců a tým který kdysi vybojoval 4 tituly v řadě, teď jezdí tužku jen kvůli motoru. Ty bys dělal co? Zatleskal? Poděkoval? Za co? Za tu mastnou cenu předraženého šmejdu?
Je jasný, že Renault celou dobu držel h.bu (byl rezervovaný). Co má říkat? Mají pravdu? Vždyť je to tak evidentní, že to popírat ani nemůžou. Max korigovat: "neztrácíme 60-80k, ale jen 60k".
Jo, já se Mclarenu divím. Chápal bych průměrný tým typu Williams, protože posun k lepšímu to je. Ale tým s ambicemi na titul? Ani omylem. Renault, pokud zvedne tým na boj o bedny, nedopustí konkurenci, jako už teď brzdí STR. Ale je fakt, že v příštím roce to dělat nebudou muset. Výkonově jsou pozadu i v tom "náhodném módu". Na boj o titul může Mclaren směle zapomenout. Ta 1,5s ztráty na kolo není jen o motoru. Tak moc, zase Honda neztrácí.
Je jasný, že Renault celou dobu držel h.bu (byl rezervovaný). Co má říkat? Mají pravdu? Vždyť je to tak evidentní, že to popírat ani nemůžou. Max korigovat: "neztrácíme 60-80k, ale jen 60k".
Jo, já se Mclarenu divím. Chápal bych průměrný tým typu Williams, protože posun k lepšímu to je. Ale tým s ambicemi na titul? Ani omylem. Renault, pokud zvedne tým na boj o bedny, nedopustí konkurenci, jako už teď brzdí STR. Ale je fakt, že v příštím roce to dělat nebudou muset. Výkonově jsou pozadu i v tom "náhodném módu". Na boj o titul může Mclaren směle zapomenout. Ta 1,5s ztráty na kolo není jen o motoru. Tak moc, zase Honda neztrácí.
Pepan
11:40 21.11.2017 89.24.157.XXX
Když jsem spolupráci Renaultu s Red Bullem sledoval, tak ze strany Red Bullu to bylo někdy jako výplach žaludku, zatímco Renault byl vždycky rezervovaný. Akorát občas pustili zprávičku že třeba Red Bull začal vyvíjet nový vůz až po skončení sezóny a tudíž nebylo dost času na odzkoušení chlazení a dalších funkcí. Pokud je Renault skutečně taková plečka, nechápu McLaren, že opouští Hondu, které tady jistí lidé předpovídají zářnou budoucnost a odchází právě k Renaultu, Já si fakt myslím že jistý podíl viny na problémech mají u Red Bullu, akorát u Renaultu nejsou takové plačky a neventilují moc problémy navenek.
uzivatel001890
10:58 21.11.2017 213.226.251.XXX
Je to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ... Renaulti ...
... to je prostě neuvěřitelné ... už je tedy jasné, proč jeli tak malej výkon v Brazílii Redbully ... a moc jim to ani nevadilo, protože se bojeji dráždit Frantíky kvůli příští sezóně... To jsou věci to je další vylepšení image té legendární Uzine nationále folk qualite ... No nic prostě sranda
Ale historicky Renault má odjeto dost... a i úspěchy ... I Prost je sedlal ... Alfonso, .. ale Image mi nějak neni jasná ... Kdo rozumí image Renaultu?
(Tedy on to vlastně vykecal Horner ... tak to je tedy špatný pro další rok - budou rádi za 3 jakost :))) ... "Máte tam nějakou nepovedenou klikovku? ... tak sem sní - to je motor pro limonádovníky pro ně je to až moc dobrý ... ;)
... to je prostě neuvěřitelné ... už je tedy jasné, proč jeli tak malej výkon v Brazílii Redbully ... a moc jim to ani nevadilo, protože se bojeji dráždit Frantíky kvůli příští sezóně... To jsou věci to je další vylepšení image té legendární Uzine nationále folk qualite ... No nic prostě sranda
Ale historicky Renault má odjeto dost... a i úspěchy ... I Prost je sedlal ... Alfonso, .. ale Image mi nějak neni jasná ... Kdo rozumí image Renaultu?
(Tedy on to vlastně vykecal Horner ... tak to je tedy špatný pro další rok - budou rádi za 3 jakost :))) ... "Máte tam nějakou nepovedenou klikovku? ... tak sem sní - to je motor pro limonádovníky pro ně je to až moc dobrý ... ;)
Mike17
10:38 21.11.2017 185.149.130.XXX
Mne by zajímalo, jestli bys byl blahem bez sebe, kdyby s tebou takhle vydrbali v běžném serivsu. "Nevadí, že jste mi dali staré součástky a že to asi nevydrží. Nevadí mi cena jako za nové. Jste skvělí a příště přijdu s radostí znovu."
Jsi fakt úžasný. Já bych na ně zavolal ČOIku a víckrát by mne tam neviděli. Asi jsem moc cíťa na kvalitní služby.
Jsi fakt úžasný. Já bych na ně zavolal ČOIku a víckrát by mne tam neviděli. Asi jsem moc cíťa na kvalitní služby.
Mike17
10:34 21.11.2017 185.149.130.XXX
Špičkové služby Renaultu
Tak si klidně přijdu do značkového servisu a oni mi řeknou: "Nové díly se nám nechce vyrobit, namontujeme vám něco z vrakáče, když budete jezdit do 2000 otáček a nebudete moc šlapat na plyn, tak by vám to mohlo chvíli vydržet. A když ne, tak to prostě odstavte v garáži a choďte se na to dívat. Stejně máme poloviční výkon než ostatní, až na jednu značku, tedy vás to nemusí tak mrzet. Tady máte fakturu na cenu nových součástek. Hlavně nezapomeňte všude chválit, jak máme špičkový produkt. Do konce sezony budeme na špici se spolehlivostí i výkonem. Jen vám zatím neřekneme, do konce které sezony."
Tak si klidně přijdu do značkového servisu a oni mi řeknou: "Nové díly se nám nechce vyrobit, namontujeme vám něco z vrakáče, když budete jezdit do 2000 otáček a nebudete moc šlapat na plyn, tak by vám to mohlo chvíli vydržet. A když ne, tak to prostě odstavte v garáži a choďte se na to dívat. Stejně máme poloviční výkon než ostatní, až na jednu značku, tedy vás to nemusí tak mrzet. Tady máte fakturu na cenu nových součástek. Hlavně nezapomeňte všude chválit, jak máme špičkový produkt. Do konce sezony budeme na špici se spolehlivostí i výkonem. Jen vám zatím neřekneme, do konce které sezony."
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
Charles LECLERC - 2. Trénink (17:00 - 18:00)
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek