DISKUZE K ČLÁNKU

Šéf F1 reaguje na výhrůžky Ferrari

Výkonný ředitel Formule 1 Chase Carey v reakci na hrozbu o odchodu Ferrari z F1 tvrdí, že tuto sérií rozhodně nechce proměnit v NASCAR.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf F1 reaguje na výhrůžky Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 11.11.2017 19:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 11.11.2017 01:01
A kde jsou ty nové stáje? Pokud vím, tak… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 10.11.2017 09:43
Na jednu stranu maji recht, na druhou stranu… »
» DBBS (Hlasovali 3 lidé) 10.11.2017 13:31
Osobně by mi odchod Ferrari vůbec nevadil. Že … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.60.XXX
    Kdo na to nemá kačky, tak ať jezdí třeba závody segwayů nebo koloběžek.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.60.XXX
    Co zkoušíte? Pokud skončí Ferrari, tak můžou F1 rovnou zabalit, protože se k nim přidá Mercedes, Limonády a i další. O tom žádná!

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • DBBS

    DBBS

    185.94.5.XXX
    Osobně by mi odchod Ferrari vůbec nevadil. Že mají historii ? No a co ? Pokud to umožní vstup novým stájím a další možnosti, ať si klidně jdou kam se jim zlíbí. Přece nemůže existovat ve férovém sportu možnost, že někdo má právo veta a lepší peníze než ostatní za stejnou práci.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      A kde jsou ty nové stáje? Pokud vím, tak existence Ferrari v F1 vstupu nových stájí nepřekáží. Problém je v tom, že pravidla jsou nejednotná, náklady na možné vítězství jsou tak obrovské, že kromě několika vyvolených to nikomu není dopřáno. Jenže tak to bylo v F1 vždycky a nějaké umělé rovnostářství nikomu neprospěje. Pokud odejde Ferrari, může to znamenat i odchod dalších, protože vítězit nad nounejm týmy těm velkým stačit nemusí a taková reklama se může míjet účinkem.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX


        "Prezident Ferrari Sergio Marchionne si minulý týden postěžoval na plánované změny v motorech, vyšší míru standardizace a narovnávání příjmů v F1."
        Ano, existence Ferrari ve vstupu jiným stájím nepřekáží, ale nikdo nebude vstupovat do F1 už napočátku s deklarovaným statutem "komparsu". Tak že mi to připadá, že spíše Ferrari vadí nové stáje a možnost větší konkurence.
        Pepane, problém jsi pojmenoval celkem výstižně. A když ho mocní chtějí alespoň z části řešit, tak obhajuješ status quo? Jasně, že se změny těm několika "vyvoleným" líbit nebudou. Znamenají částečnou ztrátu jejich výhod a tím i ztrátu náskoku, který mají už na počátku. A o žádné nounejm týmy, nad kterými by ti velcí vítězili, se jednat nemusí. To si laskavě uvědom. Mercedes také není žádný nounejm tým a je v F1, ve srovnání s Ferrari,chvilku. Kde máš vyloučeno, že díky rovnějším podmínkám, do F1 nepříjdou velké automobilky, typu Mercedes?
        F1 se potýká s nezájmem (zatím především uvnitř), který pomalu přerůstá v nezájem i divácký, tedy vnější. A když to konečně vedení chce řešit, tak narazí i u nás fanoušků na nepochopení?
        Já mám podobný názor, jako DBBS. Pravidla by měla být rovná pro všechny a podřídit by se jim také měli všichni. Kdo s tím má problém, ať jde. Ono totiž vytvořit konkurenční sérii v případě Ferrari, je stejně náročné a s nejistým výsledkem, jako postavit vlastní motor v případě RedBullů. Klidně bych to risknul a nenechal se vydírat velkými týmy.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.156.121.XXX
    Sport, nečekané výsledky, napínavé a vyrovnané souboje. To chceme asi všichni. Jen je otázka jakými prostředky k tomu dojít.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Otázkou je jak moc to chtěj prosadit, jak moc risknou jít proti Ferrari, a jak moc risknou jejich případný odchod. A Mercedes se jistě také bude stavět na zadní. Zatím vypadaj odhodlaně, ale taky je možné že to vybalili všechno hned aby z toho v dohledné době prosadili alespoň něco, taky to může být taktika jak prosadit něco oč jim jde teď nejvíce.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Na jednu stranu maji recht, na druhou stranu nelze poprit, ze kazdy dobry napad od sebe tymy okamzite kopiruji, takze rudi opet to pokrytectvi. Zvlaste oni, kteri v poslednich dekadach sami neprisli prakticky s nicim skutecne zajimavym ve vyvoji a pouze se inspiruji u konkurecne by si meli vymyslet nejake jine argumenty, nez o NASCAR.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fangio a Moss - ti dva byli na téměř stejné úrovni...

Malé rozjímání před finále a zamyšlení nad Hamiltonem

Pascal Wehrlein u Sauberu pokračovat nebude, jeho poslední nadějí je Williams

Sauber v Abú Zabí oznámí své piloty pro rok 2018, vrátí se s ním do hry i Alfa Romeo?

Pohonná jednotka, na kterou docházejí díly

Renault přiznává "hořkost" situace, kdy musí obětovat výkonnost v zájmu spolehlivosti

Sergej Sirotkin při posledních sezónních testech v Silverstone, první den

Na scénu vstupuje Sirotkin. Ruský pilot by měl v Abú Zabí testovat s Kubicou pro Williams

Kevin Magnussen se o názory okolí příliš nestará

Zlý muž? Tomu se v našem týmu smějeme, říká Magnussen

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

reklama