DISKUZE K ČLÁNKU Šéf F1 reaguje na výhrůžky Ferrari

Výkonný ředitel Formule 1 Chase Carey v reakci na hrozbu o odchodu Ferrari z F1 tvrdí, že tuto sérií rozhodně nechce proměnit v NASCAR.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf F1 reaguje na výhrůžky Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 11.11.2017 19:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 11.11.2017 01:01
A kde jsou ty nové stáje? Pokud vím, tak… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 10.11.2017 09:43
Na jednu stranu maji recht, na druhou stranu… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 10.11.2017 10:44
Sport, nečekané výsledky, napínavé a vyrovnané… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Josef Pepa S.

Josef Pepa S.

91.187.60.XXX
Kdo na to nemá kačky, tak ať jezdí třeba závody segwayů nebo koloběžek.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Josef Pepa S.

Josef Pepa S.

91.187.60.XXX
Co zkoušíte? Pokud skončí Ferrari, tak můžou F1 rovnou zabalit, protože se k nim přidá Mercedes, Limonády a i další. O tom žádná!

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX


"Prezident Ferrari Sergio Marchionne si minulý týden postěžoval na plánované změny v motorech, vyšší míru standardizace a narovnávání příjmů v F1."
Ano, existence Ferrari ve vstupu jiným stájím nepřekáží, ale nikdo nebude vstupovat do F1 už napočátku s deklarovaným statutem "komparsu". Tak že mi to připadá, že spíše Ferrari vadí nové stáje a možnost větší konkurence.
Pepane, problém jsi pojmenoval celkem výstižně. A když ho mocní chtějí alespoň z části řešit, tak obhajuješ status quo? Jasně, že se změny těm několika "vyvoleným" líbit nebudou. Znamenají částečnou ztrátu jejich výhod a tím i ztrátu náskoku, který mají už na počátku. A o žádné nounejm týmy, nad kterými by ti velcí vítězili, se jednat nemusí. To si laskavě uvědom. Mercedes také není žádný nounejm tým a je v F1, ve srovnání s Ferrari,chvilku. Kde máš vyloučeno, že díky rovnějším podmínkám, do F1 nepříjdou velké automobilky, typu Mercedes?
F1 se potýká s nezájmem (zatím především uvnitř), který pomalu přerůstá v nezájem i divácký, tedy vnější. A když to konečně vedení chce řešit, tak narazí i u nás fanoušků na nepochopení?
Já mám podobný názor, jako DBBS. Pravidla by měla být rovná pro všechny a podřídit by se jim také měli všichni. Kdo s tím má problém, ať jde. Ono totiž vytvořit konkurenční sérii v případě Ferrari, je stejně náročné a s nejistým výsledkem, jako postavit vlastní motor v případě RedBullů. Klidně bych to risknul a nenechal se vydírat velkými týmy.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
A kde jsou ty nové stáje? Pokud vím, tak existence Ferrari v F1 vstupu nových stájí nepřekáží. Problém je v tom, že pravidla jsou nejednotná, náklady na možné vítězství jsou tak obrovské, že kromě několika vyvolených to nikomu není dopřáno. Jenže tak to bylo v F1 vždycky a nějaké umělé rovnostářství nikomu neprospěje. Pokud odejde Ferrari, může to znamenat i odchod dalších, protože vítězit nad nounejm týmy těm velkým stačit nemusí a taková reklama se může míjet účinkem.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
DBBS

DBBS

185.94.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.156.121.XXX
Sport, nečekané výsledky, napínavé a vyrovnané souboje. To chceme asi všichni. Jen je otázka jakými prostředky k tomu dojít.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Otázkou je jak moc to chtěj prosadit, jak moc risknou jít proti Ferrari, a jak moc risknou jejich případný odchod. A Mercedes se jistě také bude stavět na zadní. Zatím vypadaj odhodlaně, ale taky je možné že to vybalili všechno hned aby z toho v dohledné době prosadili alespoň něco, taky to může být taktika jak prosadit něco oč jim jde teď nejvíce.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Na jednu stranu maji recht, na druhou stranu nelze poprit, ze kazdy dobry napad od sebe tymy okamzite kopiruji, takze rudi opet to pokrytectvi. Zvlaste oni, kteri v poslednich dekadach sami neprisli prakticky s nicim skutecne zajimavym ve vyvoji a pouze se inspiruji u konkurecne by si meli vymyslet nejake jine argumenty, nez o NASCAR.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama