DISKUZE K ČLÁNKU "Špatný týden pro komisaře," hodnotí naštvaně Wolff rozhodnutí netrestat Verstappena

Incident z poslední části kvalifikace mezi Maxem Verstappenem a Valtteri Bottasem zaměstnal sportovní komisaře a jejich rozhodnutí mohlo změnit podobu startovního roštu. Nestalo se tak a tím pádem se opět mohly rozhořet debaty o jejich činnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Špatný týden pro komisaře," hodnotí naštvaně Wolff rozhodnutí netrestat Verstappena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 29.10.2017 19:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 29.10.2017 11:05
Ono by bylo dobré, kdyby ho nedobíhala, ale… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 29.10.2017 07:39
Souhlasím s Bottasem. Max ovlivnil jeho rychlé… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 29.10.2017 10:42
S Wolfem se nedá než souhlasit, před týdnem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Vidím tam jasné zdržení Bottase, protože Max měl jet po vnitřní straně pravotočivé zatáčky a hned za ní přibrzdit aby jej Bottas mohl minout.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
To šéfové nikdy neudělají, protože by se to mohlo v budoucnu obrátit proti nim. Tvrdé potrestání by měla vyžadovat FIA, ale co chceme po těch senilních stařících.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Souhlas.
Ale přesto si myslím, že kdyby se šéfové všech týmů spojili a tvrdě vyžadovali trestání KAŽDÉHO porušení pravidel, měli by velikou šanci uspět. Ale mně připadá, že tato situace šéfům vyhovuje, protože politikařením získají více. Nebo si to alespoň myslí. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

10.151.145.XXX
Od vyžadování dodržování pravidel jsou zde komisaři, až budou vždy dodržování pravidel vyžadovat, nezbude šéfům prostor na politikaření. Bohužel komisaři rozhodují dle toho jak se zrovna vyspí, a tak je prostor na politikaření.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale nejde o zastavení, ale o "uklizení se" z ideální stopy, když jel pomalu.
Já ho nechci zrovna za tohle nějak zvlášť kritizovat, protože si myslím, že i umění "nepřekážet a tím neovlivňovat" kvalifikace i závody, patří též k určitým kvalitám závodníka. A Maxík kvality opravdového závodníka zatím postrádá. Dokonce bych řekl, že ho Alonso v USA nepustil schválně, aby mu dal přivonět jeho způsobům chování na trati.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

89.203.220.XXX
to by musel ale Max před 12 úplně zastavit, před 12 byl ještě docela daleko před Vallterim
Koukni na video z Valteriho auta:
https://www.youtube.com/watch?v=-M_IT3OTMRM

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Pleteš si dojmy s pojmy. Dvanáctá zatáčka byla pravotočivá a třináctka levotočivá. Takže max mohl jet pomalu do zatáčky 12 vpravo a Bottas by ho lehce předjel v ideální stopě vlevo, aniž by musel měnit směr své jízdy. A do třináctky by najížděl už před Maxem vpravo. To jen pro upřesnění. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

89.203.220.XXX
pokud je podle tebe před levotočivou ostrou zatáčkou ideální stopa nalevo, tak je jakýkoliv pokud o diskuzi jen zbytečným plýtváním času, ty rozumbrado. Peace

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Mám "rád" lidi, kteří přesně vědí, co by kdo řekl, udělal, KDYBY... Rozumbrady, jako ty .
Podle videa z Bottasova vozu ho jednoznačně ovlivnil. Jel pomalu v "ideální stopě" a Bottas se mu musel vyhýbat na vnitřek. Což způsobilo Bottasův špatný nájezd a probrždění do další zatáčky. Kdyby jel MV po vnitřku, Bottas by ho předjel už v zatáčce 12 a jeho nájezd do další zatáčky by ovlivněn nebyl. Minimálně by to nemohl svádět na Maxe, kterého by už měl za zády.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

89.203.220.XXX
kdyby jel na vnitřku, tak by Bottas zas brečel, že ovlivnil jeho nájezd do další zatáčky. Podle videa z Bottasova vozu ho vůbec neovlivnil, probrzdil před zatáčkou a svádí to na MV

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Wolff si akorát přihřívá polívčičku. Když Maxovo řádění odnese někdo z jeho týmu, je pan Wolff ve střehu a tvrdě vyžaduje zadostiučunění. Když se to, ale jeho týmu netýká, spořádaně mlčí, nebo to svede na "závodění". Pravidla jsou jasná a musí být vynucováno jejich dodržování. U šéfů týmů to začíná... Jenomže ti politikaří. Tak se nedivme, že to v F1 s dodržováním prvidel vypadá tak, jak to vypadá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

89.203.220.XXX
Tak jestli tomuhle se říká incident, tak to ať radši tu F1 zabalej a jezdí to na PS 20
https://www.youtube.com/watch?v=-M_IT3OTMRM

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Když on dneska ten trend je přesně opačný a není to tak dávno, co se na jedné trati upravoval obrubník protože to pilotům moc drncalo, když přes něj jezdili. Přitom stačilo říct, aby přes něj nejezdili, že ten obrubník je proto, že vytyčuje trať.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
a místo toho oni přemýšlejí o nějakých elektronických systémech na základě kterých chtějí pak penalizovat ? Proč jednoduše , když to jde složitě?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Já pořád nechápu, proč se vytyčuje trať, když piloti jezdí mimo. Přitom recept na dodržování trati je tak jednoduchý - vyjedeš na obrubník trochu, začne Ti to drncat, vyjedeš více, bude Ti to drncat více a vyjedeš moc, očešeš si spodek vozu a máš po rychlém ježdění. Myslím si že by si piloti hodně rozmysleli to ježdění mimo trať.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
Jasně , že rychlé kolo Bottase Verstapen ovlivnil - Bottasovi zkazil. Jestli má být potrestán nevím , ale těším se až bude situace opačná a Verstappenovi někdo takhle jeho rychlé kolo pokazí, co pak bude říkat.
A k dodržování tratě. No jestli je správné jezdit dvěmi koly po obrubíku a druhými dvěmi mimo trat, tak to také není správné a není fér. Rychlejší má být ten kdo nejlépe zvolí brzdný bod , kdo má citlivější noho , komu sedí auto lépe v zatáčce , a ne ten kdo zatáčku nejvíc řízne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ono by bylo dobré, kdyby ho nedobíhala, ale pořádně převálcovala..

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
já myslím, že právě v minulém závodě ho už jeho historie začala dobíhat

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

10.151.145.XXX
S Wolfem se nedá než souhlasit, před týdnem komisaři z Maxe udělali exemplární příklad, teď naopak při jasném přestupku zavřeli obě oči. 02

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002919

uzivatel002919

185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama