DISKUZE K ČLÁNKU "Špatný týden pro komisaře," hodnotí naštvaně Wolff rozhodnutí netrestat Verstappena
Incident z poslední části kvalifikace mezi Maxem Verstappenem a Valtteri Bottasem zaměstnal sportovní komisaře a jejich rozhodnutí mohlo změnit podobu startovního roštu. Nestalo se tak a tím pádem se opět mohly rozhořet debaty o jejich činnosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Špatný týden pro komisaře," hodnotí naštvaně Wolff rozhodnutí netrestat Verstappena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
18:55 29.10.2017 77.240.103.XXX
Souhlas.
Ale přesto si myslím, že kdyby se šéfové všech týmů spojili a tvrdě vyžadovali trestání KAŽDÉHO porušení pravidel, měli by velikou šanci uspět. Ale mně připadá, že tato situace šéfům vyhovuje, protože politikařením získají více. Nebo si to alespoň myslí.
Ale přesto si myslím, že kdyby se šéfové všech týmů spojili a tvrdě vyžadovali trestání KAŽDÉHO porušení pravidel, měli by velikou šanci uspět. Ale mně připadá, že tato situace šéfům vyhovuje, protože politikařením získají více. Nebo si to alespoň myslí.
airwar1939
18:44 29.10.2017 10.151.145.XXX
Od vyžadování dodržování pravidel jsou zde komisaři, až budou vždy dodržování pravidel vyžadovat, nezbude šéfům prostor na politikaření. Bohužel komisaři rozhodují dle toho jak se zrovna vyspí, a tak je prostor na politikaření.
odin
17:46 29.10.2017 77.240.103.XXX
Ale nejde o zastavení, ale o "uklizení se" z ideální stopy, když jel pomalu.
Já ho nechci zrovna za tohle nějak zvlášť kritizovat, protože si myslím, že i umění "nepřekážet a tím neovlivňovat" kvalifikace i závody, patří též k určitým kvalitám závodníka. A Maxík kvality opravdového závodníka zatím postrádá. Dokonce bych řekl, že ho Alonso v USA nepustil schválně, aby mu dal přivonět jeho způsobům chování na trati.
Já ho nechci zrovna za tohle nějak zvlášť kritizovat, protože si myslím, že i umění "nepřekážet a tím neovlivňovat" kvalifikace i závody, patří též k určitým kvalitám závodníka. A Maxík kvality opravdového závodníka zatím postrádá. Dokonce bych řekl, že ho Alonso v USA nepustil schválně, aby mu dal přivonět jeho způsobům chování na trati.
Petr Hloušek
17:16 29.10.2017 89.203.220.XXX
to by musel ale Max před 12 úplně zastavit, před 12 byl ještě docela daleko před Vallterim
Koukni na video z Valteriho auta:
https://www.youtube.com/watch?v=-M_IT3OTMRM
Koukni na video z Valteriho auta:
https://www.youtube.com/watch?v=-M_IT3OTMRM
odin
17:13 29.10.2017 77.240.103.XXX
Pleteš si dojmy s pojmy. Dvanáctá zatáčka byla pravotočivá a třináctka levotočivá. Takže max mohl jet pomalu do zatáčky 12 vpravo a Bottas by ho lehce předjel v ideální stopě vlevo, aniž by musel měnit směr své jízdy. A do třináctky by najížděl už před Maxem vpravo. To jen pro upřesnění.
Petr Hloušek
17:02 29.10.2017 89.203.220.XXX
pokud je podle tebe před levotočivou ostrou zatáčkou ideální stopa nalevo, tak je jakýkoliv pokud o diskuzi jen zbytečným plýtváním času, ty rozumbrado. Peace
odin
14:34 29.10.2017 77.240.103.XXX
Mám "rád" lidi, kteří přesně vědí, co by kdo řekl, udělal, KDYBY... Rozumbrady, jako ty .
Podle videa z Bottasova vozu ho jednoznačně ovlivnil. Jel pomalu v "ideální stopě" a Bottas se mu musel vyhýbat na vnitřek. Což způsobilo Bottasův špatný nájezd a probrždění do další zatáčky. Kdyby jel MV po vnitřku, Bottas by ho předjel už v zatáčce 12 a jeho nájezd do další zatáčky by ovlivněn nebyl. Minimálně by to nemohl svádět na Maxe, kterého by už měl za zády.
Podle videa z Bottasova vozu ho jednoznačně ovlivnil. Jel pomalu v "ideální stopě" a Bottas se mu musel vyhýbat na vnitřek. Což způsobilo Bottasův špatný nájezd a probrždění do další zatáčky. Kdyby jel MV po vnitřku, Bottas by ho předjel už v zatáčce 12 a jeho nájezd do další zatáčky by ovlivněn nebyl. Minimálně by to nemohl svádět na Maxe, kterého by už měl za zády.
Petr Hloušek
14:16 29.10.2017 89.203.220.XXX
kdyby jel na vnitřku, tak by Bottas zas brečel, že ovlivnil jeho nájezd do další zatáčky. Podle videa z Bottasova vozu ho vůbec neovlivnil, probrzdil před zatáčkou a svádí to na MV
odin
13:03 29.10.2017 77.240.103.XXX
Wolff si akorát přihřívá polívčičku. Když Maxovo řádění odnese někdo z jeho týmu, je pan Wolff ve střehu a tvrdě vyžaduje zadostiučunění. Když se to, ale jeho týmu netýká, spořádaně mlčí, nebo to svede na "závodění". Pravidla jsou jasná a musí být vynucováno jejich dodržování. U šéfů týmů to začíná... Jenomže ti politikaří. Tak se nedivme, že to v F1 s dodržováním prvidel vypadá tak, jak to vypadá.
Petr Hloušek
12:52 29.10.2017 89.203.220.XXX
Tak jestli tomuhle se říká incident, tak to ať radši tu F1 zabalej a jezdí to na PS
https://www.youtube.com/watch?v=-M_IT3OTMRM
https://www.youtube.com/watch?v=-M_IT3OTMRM
Pepan
11:51 29.10.2017 89.24.157.XXX
Když on dneska ten trend je přesně opačný a není to tak dávno, co se na jedné trati upravoval obrubník protože to pilotům moc drncalo, když přes něj jezdili. Přitom stačilo říct, aby přes něj nejezdili, že ten obrubník je proto, že vytyčuje trať.
Pepan
11:41 29.10.2017 89.24.157.XXX
Já pořád nechápu, proč se vytyčuje trať, když piloti jezdí mimo. Přitom recept na dodržování trati je tak jednoduchý - vyjedeš na obrubník trochu, začne Ti to drncat, vyjedeš více, bude Ti to drncat více a vyjedeš moc, očešeš si spodek vozu a máš po rychlém ježdění. Myslím si že by si piloti hodně rozmysleli to ježdění mimo trať.
badys
11:20 29.10.2017 46.13.68.XXX
Jasně , že rychlé kolo Bottase Verstapen ovlivnil - Bottasovi zkazil. Jestli má být potrestán nevím , ale těším se až bude situace opačná a Verstappenovi někdo takhle jeho rychlé kolo pokazí, co pak bude říkat.
A k dodržování tratě. No jestli je správné jezdit dvěmi koly po obrubíku a druhými dvěmi mimo trat, tak to také není správné a není fér. Rychlejší má být ten kdo nejlépe zvolí brzdný bod , kdo má citlivější noho , komu sedí auto lépe v zatáčce , a ne ten kdo zatáčku nejvíc řízne.
A k dodržování tratě. No jestli je správné jezdit dvěmi koly po obrubíku a druhými dvěmi mimo trat, tak to také není správné a není fér. Rychlejší má být ten kdo nejlépe zvolí brzdný bod , kdo má citlivější noho , komu sedí auto lépe v zatáčce , a ne ten kdo zatáčku nejvíc řízne.
airwar1939
10:42 29.10.2017 10.151.145.XXX
S Wolfem se nedá než souhlasit, před týdnem komisaři z Maxe udělali exemplární příklad, teď naopak při jasném přestupku zavřeli obě oči.
uzivatel002919
08:44 29.10.2017 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek