DISKUZE K ČLÁNKU Alonso odstoupil kvůli závadě MGU-H, v Mexiku ho čeká trest. Hondu problémy moc mrzí

Honda zjistila závadu, která vyřadila Fernanda Alonsa ze slibně rozjeté Velké ceny Spojených států. Z dalších problémů se svou pohonnou jednotkou je velmi zklamána, před dalším závodem v Mexiku slibuje protiopatření. Španěl se tam ale penalizaci nevyhne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso odstoupil kvůli závadě MGU-H, v Mexiku ho čeká trest. Hondu problémy moc mrzí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 25.10.2017 11:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 23.10.2017 10:38
Piloti Hondy jsou průměrně na 8. komponentách, u… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 11:20
Trochu uber. Letos 10 koní dělá nejméně v Monaku … »
» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 11:39
S druhym odstavcem naprosty souhlas, na to jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
Přesně tak. Začala vyvíjet o cca rok a půl později a na motor Mercedesu z roku 2015 se dostali tak možná výkonem. A to ještě s mizernou spolehlivostí a při spotřebě paliva, která je úplně mimo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Mě zamrzel Alonso i Ricci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
nemělo a nefungovalo to. I brawn se tak vyjadřil, jaký byl posun když tam dali Mercedes....."they essentially shoved a MB engine and the car became competitive, and went like a bat out of hell"
Zde piše zase o šásku:
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vždyť Renaultu chybí +- 20 koní v race módu.To je cajk.
Desetiletí sem nepleť, tyhle motory se dělají chvilku, Honda začala déle, ale takové problémy co má ona, neměl nikdo.Tohle je potřeba měřit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Nikdo nemohl chtit po vstupu Hondy do F1 zazraky, takze 3 roky ani nahodou, kor kdyz musela vyvijet dalsi motor znovu. Zazraky se muzou chtit po Renaultu, protoze je tu uz desetileti. A dejou se zazraky u Renaultu? Nedeji, je o rok pred Hondou, coz je z meho pohledu stejne smutne. Vyvoj dnesniho motoru chce dlouholete zkusensoti a vyvoj. To ma Renault ne Honda.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To samé se dá napsat o Renaultu. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Co nestihala? Vykon to melo a rikalo se ze ty problemy byly sasim na kterem se pracovalo. Sasi byl velky problem a je i dnes pro vetsinu staji.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Paráda, jsem velký fanoušek Mclarenu a už i já si zasloužím mít nervy až se bude bojovat o bednu, 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ne, ten je ve vývoji až pro příští rok. Nějaký kvalifikační mód mají, ale není tak agresivní jako u Ferrari nebo u Mercedesu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A co kvalifikační mód, ten vylepšili v rámci RE17D?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Za 3 roky by to většina firem poladila.Hondě to nejde, chyba je že nemá odborniky. V zasadě už kdysi, když jezdila s V8, tak už nestíhala a hořelo to skoro ob závod.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Joj, Honda se nepředvedla za poslední 3 roky , rozhodně ne jen na konci této sezóny.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
To je pekne, kdyz jeste prihodi nejake koniky tak neni pochyb o tom, ze by s RB mohli bojovat o pricky nejvyssi. Ale zase hodnotime dle letsoniho vykonu konkurence, ktera jiste nespi. Osobne si myslim, ze Mercedes jede na spolehlivost, ze ma ty koniky v zaloze. Jedine doufat, ze Mercedesem prevalcuji sasim, ktere se nezda uplne nej. Pokud se sasi McL povede, verim, ze sasi Mercedesu muze byt az 4. nej po Ferrari a RB.
Honda zacina, pristi rok nevypada na konkurenci pro Renault, jedine ze by se stal nejaky zazrak a na neco zasadniho prisli.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Asi se nema cenu dohadovat. Honda se na konci sezony moc nepredvedla. Cekal jsem vice, minimalne spolehlivost jiz vychytanou. Nestalo se, bohuzel. Je to stejne zklamani, mozna o chlup vetsi nez v roce 2015, kdy to bylo uplne bez zkusenosti, takze se dalo neco prejit
Jsem zvedav na vykonovy posun Renaultu do konce sezony. Max vcera slusny zavod, kvladu uz ale slabsi. Spolehlivost Renaultu pres vsechny tymi nebyla nejlepsi.
Prejit na Renault u McL je treba hodnotit jako spravne rozhodnuti, minimalne pro pristi rok. Dalsi leta uz spise muzeme doufat, verit, ale Hondy budouci vysledky nejsou nicim mozne podlozit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ta RE17d, kterou nasadili v Austinu, přinesla cca 0,2 s, takže celkem dobrý upgrade. Honda žel další výměna motoru a penalizace v Mexiku.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
O tom, ze ma Honda vetsi problem nez Renault nepochybuji ja ani nikdo jiny. Je to vcelku jednoduche. Kdyz Honda poladi zapalovani, tak naroste vyrazneji vykon a klesne spotreba. Proste vyvoj chce cas a Honda ho nema

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Jak pises, zrovna vcerejsi zavod Renault take nejak extra nepresvedcil. Nebyt tech MGU-H, tak by letsoni sezona byla celkem v klidu. Je skoda, ze zacli v roce 15 se spatnym konceptem, nebo spise nevhodnym pro dalsi rozvijeni. Dnes je toto rozhodnuti pripravilo o McL a jejich vysledky vypadaji dost tragicky

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ok dobře uberu, ale i tak jsou to světelná léta a i se spotřebou má Honda větší problém než Renault, takže ona je jedna věc kolik ztrací výkonově když se to změří v maxomu a kolik pak v race módu, kdy kvůli spotřebě , účinnosti,ztrácí i více, protože nemohou kvůli spotřebě ten výkon používat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Renault je lepsi dnes, ale co zitra, co pristi sezonu co prespristi sezonu? Bude ten posun Renaultu stacit. Za me je u Renaultu stale hodne otazek, sice mene nez u Hondy, ale stale o dost vice jak u Mercedesu. McL-Mercedes by byl asi TOP tym, o tom nnei pochyb 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama