DISKUZE K ČLÁNKU Alonso odstoupil kvůli závadě MGU-H, v Mexiku ho čeká trest. Hondu problémy moc mrzí

Honda zjistila závadu, která vyřadila Fernanda Alonsa ze slibně rozjeté Velké ceny Spojených států. Z dalších problémů se svou pohonnou jednotkou je velmi zklamána, před dalším závodem v Mexiku slibuje protiopatření. Španěl se tam ale penalizaci nevyhne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso odstoupil kvůli závadě MGU-H, v Mexiku ho čeká trest. Hondu problémy moc mrzí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 25.10.2017 11:04 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Pri pohľade na tohoto ročné problémy tímu McLaren musí byť v Toro Rosso "silno pozitívna" nálada k budúcemu roku. A som zvedavý čo budú robiť v Red Bule keď im Renault vypovedá zmluvu a budú musieť používať motor Honda. Lebo ako rátam tak rátam rozdiel v motoroch je cca 1s na kolo !

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      1s tezko soudit, to se ukaze az pristi rok a RB snad az 2019, coz je zase jeden rok navic, takze cas to pro RB nejaky je. No TR musi byt trochu vydesene o tom neni pochyb.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No je to více jak 1 sekunda, tak 1,6 až 2 spíše, dle okruhu a taky Honda potřebuje 4 x více motorů na sezónu. 11 Už se celej třesu jak to vyladí.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Budou na tom jako teď. Půlka motorů Renault měla problém a z toho 2 museli odsoupit. Tedy pro STR žádná velká změna. 03

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Piloti Hondy jsou průměrně na 8. komponentách, u Renaultu 4,5. Ale kdo chce psa bít...

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          1,6 az 2s, si si spletl vyrobce a jeste si tomu Mercedesu prihodil tak 50 koni navic ne? 12
          Neblbni, tady je rec o Renaultu, ktery ma/mel tak 40-50 naskok 03To by melo delat tak 0,5s, budme velkorysy a rekneme ze to bude tech 1s 12
          Jsem zvedav, jak se ukaze ta nova specifikace Reanultu, jak s ni dopadnou v dalsich zavodech, ale dle kvaldy a max rachlosti to byla podobna pecka a pokrok jako u Hondy 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        212.24.138.XXX
        a tak vzhledem k tomu, jak včera dopadli Rici a Hulk, tak třeba zas tak moc TR strach nemá

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Nikdo nerika, ze si McL nepolepsi, ale mluvit o diletanstvi Hondy a vykrikovat(nemyslim tebe) ze je to u Hondy tragedie a tesit se na pristi rok a zazracne zmeny je silna kava. Chapal bych kdyby McL sehnal Mercedes, to by byla pecka o tom zadna, ale Renault je zatim jen lepsi volba nez Honda. Mercedes motory meni jen kvuli vykonu, verim, ze kdyby slo o spolehlivost, ze mozna budou jezdit s druhym motorem. Renault je lepsi, ale neni to bomba ani zazrak. Mcl by si mel polepsit o tom zadna 03
          Problem Hondy je MGU-H, jinak zbytek je na urovni ostatnich

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nepsal jsem o celé sezoně, ale o včerejšu. A ani u Renaultu, STR a RB nejsou poruchy vyjímkou jako u Ferrari a Mercedesu. Jak psak El_Senor: Renault je lepší, ale není to bomba ani zázrak.
          A to s tím psem se dá dobře aplikovat i na tu Hondu. 03

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            10 koní je 0,2-0,3 sekundy, dle okruhu.....a Renault výkon posunul. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            10.151.145.XXX
            Pokud je diletantství silná káva, tak jaký termín ti příjde adekvátní?

            Na to jaká silná slova měla Honda od podpisu smlouvy až do dnes, jsou sportovní výsledky naprosto katastrofální.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Trochu uber. Letos 10 koní dělá nejméně v Monaku (0,12 s), nejvíce v Montrealu a v Baku (0,25 s). Například v Monze, kde se jezdí 70 % času okruhu (79 % jeho vzdálenosti) na plný plyn, každých 10 koní navíc přináší 0,2 s.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Taky se mi zda, ze to muze delat az tech 0,2s na 10 koni.
                Jsem zvedav, jak se Ala vyporada s Maxem, ten mu bude asi dost zatapet 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              S druhym odstavcem naprosty souhlas, na to jak mluvili pred vstupem jsou vysledky opravdu katastrofalni. Si myslim, ze ani ten nejvetsi pesimista by to takto bidne nevidel

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          No ja jsem spise zvedav na tu novou specifikaci od Renaultu. Max sice kvaldu nejel nic extra, ale zavod docela pekny. Takze by tam nejaky slibny posun byt mohl. U Hondy dost sklamani jak se specifikaci, ktera nebyla 4.0 tak s vykonem. Ikdyz bylo by dobre, hodnotit az s ni pojede Ala, jak ji bude hodnotit on, ale iluze si nedelam. Nic extra na ni nevidim.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Renault je lepsi dnes, ale co zitra, co pristi sezonu co prespristi sezonu? Bude ten posun Renaultu stacit. Za me je u Renaultu stale hodne otazek, sice mene nez u Hondy, ale stale o dost vice jak u Mercedesu. McL-Mercedes by byl asi TOP tym, o tom nnei pochyb 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ok dobře uberu, ale i tak jsou to světelná léta a i se spotřebou má Honda větší problém než Renault, takže ona je jedna věc kolik ztrací výkonově když se to změří v maxomu a kolik pak v race módu, kdy kvůli spotřebě , účinnosti,ztrácí i více, protože nemohou kvůli spotřebě ten výkon používat.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                O tom, ze ma Honda vetsi problem nez Renault nepochybuji ja ani nikdo jiny. Je to vcelku jednoduche. Kdyz Honda poladi zapalovani, tak naroste vyrazneji vykon a klesne spotreba. Proste vyvoj chce cas a Honda ho nema

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Ta RE17d, kterou nasadili v Austinu, přinesla cca 0,2 s, takže celkem dobrý upgrade. Honda žel další výměna motoru a penalizace v Mexiku.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              To je pekne, kdyz jeste prihodi nejake koniky tak neni pochyb o tom, ze by s RB mohli bojovat o pricky nejvyssi. Ale zase hodnotime dle letsoniho vykonu konkurence, ktera jiste nespi. Osobne si myslim, ze Mercedes jede na spolehlivost, ze ma ty koniky v zaloze. Jedine doufat, ze Mercedesem prevalcuji sasim, ktere se nezda uplne nej. Pokud se sasi McL povede, verim, ze sasi Mercedesu muze byt az 4. nej po Ferrari a RB.
              Honda zacina, pristi rok nevypada na konkurenci pro Renault, jedine ze by se stal nejaky zazrak a na neco zasadniho prisli.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Za 3 roky by to většina firem poladila.Hondě to nejde, chyba je že nemá odborniky. V zasadě už kdysi, když jezdila s V8, tak už nestíhala a hořelo to skoro ob závod.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              A co kvalifikační mód, ten vylepšili v rámci RE17D?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Ne, ten je ve vývoji až pro příští rok. Nějaký kvalifikační mód mají, ale není tak agresivní jako u Ferrari nebo u Mercedesu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Paráda, jsem velký fanoušek Mclarenu a už i já si zasloužím mít nervy až se bude bojovat o bednu, 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              01

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Co nestihala? Vykon to melo a rikalo se ze ty problemy byly sasim na kterem se pracovalo. Sasi byl velky problem a je i dnes pro vetsinu staji.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To samé se dá napsat o Renaultu. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                nemělo a nefungovalo to. I brawn se tak vyjadřil, jaký byl posun když tam dali Mercedes....."they essentially shoved a MB engine and the car became competitive, and went like a bat out of hell"
                Zde piše zase o šásku:
                [odkaz na stránku]

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama