DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 18.10.2017 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 4 lidé) 11.10.2017 18:08
Dohodnout se můžou, ale je na straně výrobce šasi… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 14:37
U spolupráce McLaren-Renault mám jisté pochyby.… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 15:24
Nejlepší je se vrátit od 4 roky zpět na začátek… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Pikaso

              Pikaso

              77.104.216.XXX
              Nevím kdo má jaký argumenty s časy nebo nečasy. Každopádně při pohledu na auto McL a jejich nastavení na jednotlivé závody je jasně vidět, že mají maeší přítlak než ostatní a to jenom proto, aby na rovinkách neztráceli 20 až 30 km/h proti současným 10 až 20 km/h. Pokud by nastavili optimální přítlak třeba v Malajsii, dovolím si tipnou, že by třeba od aut s motory M a F dostali ne 18 km/h, ale 35 km/h.
              ----
              No a co se týče těch zatáček a rychlosti průjezdu zatáčkou, myslím, že zcela zapomínáš na to, že když do zatáčky brzdím z daleko menší rychlosti, mám tedy daleko menší nájezdovou rychlost i do zatáčky a tím vlastně daleko lépe ovladatelné auto. A pokud mám dobré šasí i s nízkým přítlakem mohu daleko dříve akcelerovat a tím má rychlejší průjezd zatáčkou. Zatím co já šlapu na plyn, celkově rychlejší konkurence ještě šlape na brzdu. Proto asi ten rozdíl v rychlostech v zatáčkách. Na rovinkách je to jasný, tam je to práce "super" motoru od H.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Stačí se podívat na rychlosti v zatáčkách a na rovinkách ve srovnání s postatími a je naopak celkem zřejmé, že nijak extrémně nízký přítlak nepoužívají. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pikaso

                  Pikaso

                  94.199.44.XXX
                  Jestli reaguješ na mě tak asi nemám co dodat. Napsal jsem to myslím dost srozumitelně a tebou omílaný argument s rychlostma v zatáčkách a narovinkách nějak nehodlám komentovat. Snad jenom tolik. ČFím rovnější křídlo, tím menší přítlak a opačně. Navíc tu hraje velkou roli například i náklon podlahy a další. Podívej se tedy na fotky jednotlivých aut a možná změníš názor.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    To jsou hrozné nesmysly co ta Honda vydává v prohlášeních. Oni si snad myslí, že ten výkonový rozdíl v rychlostech je chyba McLarenu a jejich vozu. Jinak si nedovedu představit jak by mohli být blízko výkonům motrů kohokoli.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama