DISKUZE K ČLÁNKU

"Máme lepší auto než Mercedes, sezóna ještě není ztracená," věří prezident Ferrari

Prezident a předseda správní rady Ferrari v pondělí po dalším selhání pochválil pokrok svého závodního týmu. Sezóna podle něj i přes sérii nezdarů v posledních třech velkých cenách není ztracená.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Máme lepší auto než Mercedes, sezóna ještě není ztracená," věří prezident Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 11.10.2017 11:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 10.10.2017 11:28
V autosportu rozhodují výsledky a ty jsou zatím… »
» dannak (Hlasovali 4 lidé) 10.10.2017 12:01
I kdyby nevyhrali, je dobre videt, ze letosni… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 10.10.2017 18:04
Podle mého se Ferrari nemá na co vymlouvat a to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kevvin

    Kevvin

    185.73.103.XXX
    Je to b.b ..ale na druhou stranu co jiného by měl říkat 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    213.175.51.XXX
    Podle mého se Ferrari nemá na co vymlouvat a to jak s tím vozem naložili, tak je ostuda... Mercedes letos nebyl lepší, ale lépe nakládal s tím co měl k dispozici a to i např. se svou jezdeckou dvojicí, která je vyrovnanější a tak se mohla opírat o výkony obou pilotů. Spolehlivost v závěru to je výsměch...

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Ve Ferrari už se chlastalo na derniéru nebo co? 12 Ta novinářská verbeš ho ani nenechá vystřízlivět a musí s ním urvat rozhovor. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      To je tak, když do sebe místo lehkého italského vína leje saké 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Tohle vypadá spíš na grappu. 12 Jediné štěstí, že nepil v Praze, to by ho cestou na letiště zruinovali taxíkaři a byl by úplně v pr.... 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    V autosportu rozhodují výsledky a ty jsou zatím pokud jde o Mercedes a Ferrari v poměru 10:4 na vyhrané závodu.

    V první polovině sezony pak Mercedes - Ferrari 6:3, v druhé polovině zatím průběžné skore 4:1 ve prospěch Mercedesu. Na body je to podobné.

    Ale pokud jde o umělecký dojem, uznávám, že kraluje Ferrari. Bohužel pro Ferrari, tohle není krasobruslení...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      212.149.48.XXX
      I kdyby nevyhrali, je dobre videt, ze letosni auto je/bylo hodne povedene a muze tak poslouzit jako velmi dobry zaklad pro vuz na dalsi sezonu.
      Nekdo kdysi rikal, ze lepsi mit rychle auto a ladit spolehlivost, nez opacne.
      a ja uz ted tuhle seoznu vnimam jako uspesnou, prave proto, ze konecne nekdo dokazal s MB bojovat, treba ze ne vzdy porazit, ale byt dost blizko na to, aby se uz nedalo mnluvit o pohodlne dominanci.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        10.151.145.XXX
        Ano Ferrari mělo minimálně na začátku sezony rychlejší vůz, a je pro něj škoda, že z toho náskoku nedokázali vytěžit víc a dostat Mercedes pod tlak. Podle mě Mercedes v první třetině sezony Ferrari dohnal, možná i malinko předehnal, a začala válka ve vylepšování vozu. A zde podle mě Ferrari šlo víc na hranu aby udrželo krok, z čehož pramení i ta nespolehlivost.

        Ale souhlasím, že jak Ferrari tak RB smazali náskok Mercedesu, a pro příští rok to může být hodně zajímavé. Na druhou strany, první tři nejlepší týmy mají každý nějakou výraznou slabinu a půjde o to jak dobře ji zvládnou vyřešit během zimy, klidně může někdo do příštího roku výkonnostně odskočit.

        Pokud jde o tu spolehlivost, tak to pravidlo, že prioritní je rychlost posledních 10-15 let neplatí, teď je třeba být konkurenceschopný a spolehlivý hned, protože pokud jezdec dvakrát, třikrát odpadne kvůli závadě, už si obvykle v boji o titul neškrtne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          212.149.48.XXX
          Ad spolehlivost, bohuzel, mas pravdu. Nikoli vsak kvuli samotnemu zavodeni, ale kvuli penalizacim. A ty ja povazuju za totalni zmatek a zbytecnost, ktera hlavne neplni to, co by mela, tzn. usetrit naklady mensim tymum. To je ale uz jine tema, ktere se take resilo a nebudu to tu rozmazavat dal.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dokud existuje šance nemělo by se nic vzdávat, ale je jasné že tento propad od Singapuru je velká rána a pravděpodobnost titulů je již mizivá. Můj pohled je takový že Ferrari na rozdíl od Mercedesu či RedBullu vstoupilo do této nové éry aut (aero) nejlépe připraveno, a nemělo nějaké hlavní nedostatky. Mercedes se od začátku velmi trápil s gumama a RedBull nebyl skvělým autem. Mercedes si sotva udržel svou nejlepší kvalifikační rychlost, ale v závodním režimu mělo Ferrari většinou navrch, a na technických tratí dominuje. RedBull své šasi výrazně vylepšil a Mercedes si již mnohem lépe rozumí s pneu, přesto Ferrari možná má i něco navíc, a v Singapuru se to i očekávalo, ovšem stalo se co se stalo a následné chyby s technikou nejspíše pramenící ze zvýšeného tlaku to tak nějak dorazily. Nejsem fanda Ferrari, ale uznávám že auto maj hodně dobré a mohlo, nebo dokonce i mělo to klapnout, jenže poslední 3 závody tomu nejspíše udělilo jiný osud.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jjiri

      jjiri

      109.81.210.XXX
      Já s tím souhlasím, ale je to motorsport a jak se vždy zdůrazňuje potřebuješ celý balíček (pilot, spolehlivost a rychlost) a pokud něco nemáš tak máš smůlu. Za mě si za to může jen ferrari a nikdo jiný, takže lepší auto nemají pokud není schopno dojet do cíle.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tak to máš pravdu, nakonec rozhoduje celej balík, kterej tvoří jezdci, spolehlivost a rychlost, to je oč běží.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Milanek

          Milanek

          85.239.64.XXX
          ... Jezdec - Hamilton se při vší úctě zdá o něco lepší než je Vettel.
          Vettel je moc dobrý v tom, že pomohl výkonu týmu Ferrari - to Hamilton tolik dělat nemusí - Mercedes je vedený dobře - Ham sice motivuje, ale i bez něj realisticky Wolff nikdy nespí na vavřínech a ví že auto neni dokonalé (i Lauda je v tomhle realistický :) ... a všichni v téhle kultuře
          Vettel ve zpětném pohledu sám zahájil sestup Ferrari svou chybou - zpětně se už člověk dívá na výsledek a ... to že Vettel na něm měl podíl - Kimi, Verstapen a už vůbec Alonso ... o nic moc nepřišli - ale Vettel tam vykročil špatným směrem ... Chci říci, že Ham si to docela zaslouží - kde je Má méně chybiček i chyb než Vettel a často těsně ubojoval co se dalo... nemluvě o výhrách
          ... Dokonce vrátil pozici Botasovi .. a vida, teď se zdá, že to nevadilo

          Jinak Ferrari skvělé a hezké auto a Seb i Kimi dobrý ... Ale i Schumacher několikrát prohrál, než to zlomili
          Snad to i svetříkář konečně pochopil a Sbovi se ho podařilo uklidnit a nebude možná nic překopávat - (jen přijme pár dalších lidí do oddělení kvality ...a pokusí se s citem posílit vše co je třeba pro další sezónu)

          PS: Stejně to ale Ferrari budou mít těsné ... musí doufat, že se příští rok ještě Redbull, Renault a Mclaren do formy nedostanou - a Mclaren ztratí motivaci alespoň trošku . což by se mohlo stát - budou mít dilema, zda zkrátit auto a nebo to jen nějak dokoulet do 2020 s tím co mají a rozmýšlet se zda zůstanou a znovu zaberou - toto dilema je už trošku vidět - a pravděpodobný titul z tohoto pohledu pro Mercedes není ideální

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama