DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce do roku 2020 udržet Verstappena i Ricciarda. Jak chápat vyjádření Marka?

Rakouský tým Dietricha Mateschitze by rád prodloužil smlouvy se svými jezdci - s Danielem Ricciardem i s Maxem Verstappenem - až do roku 2020. V případě obou pilotů se totiž spekuluje o možném odchodu ke konkurenci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull chce do roku 2020 udržet Verstappena i Ricciarda. Jak chápat vyjádření Marka?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 11.10.2017 22:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasovali 4 lidé) 10.10.2017 10:09
Sezónu 2014 bych zase nebral tak moc vážně. Seb… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 10.10.2017 10:15
Všichni dostali úplně nové auto. Seb je jenom o… »
» Jirka_1 (Hlasovali 3 lidé) 10.10.2017 16:01
Dovolím si s tou vodou nesouhlasit - jeho první… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Jestli ono to jenom nesměřuje k tomu, že po roce 2020 Red Bull už v F1 nebude. Už jim to nevynáší a reklama už taky asi není na úrovni co byla když sem lezli. Tak si chtěj na poslední roky podržet nějakou úroveň než to zabalej.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    194.228.76.XXX
    Tak pokud bude situace podobna, tedy, ze Verstapen bude na trati Riciardovi pravidelne nakladat, tak bych chapal, ze bude chtit jinam. Otazka je, jestli ho nejaky jiny spickovy tym veme na pozici, kde bude moci bojovat o titul. Aby neskoncil jako dvojka u Ferrarri. Ikdyz tam by vedle Vettela mohl prekvapit, protoze ho dokazal u RB sam nekolikrat porazit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud půjde Red Bull k Hondě, nemyslím si že Marko Ricciarda udrží. Přece jenom mu utíkají roky a titul v dohledu není. Počítám že pokud se Bottas nezlepší, může udělat Mercedes rošádu a místo nabídnout právě Ricciardovi. A řekněme si na rovinu, s Mercedesem je šance na zisk titulu výrazně vyšší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Můj názor na Ricciarda - nemyslím si, že je dostatečně rychlý na to, aby získal titul, musel by dostat skutečně špičkový vůz a nemít vedle sebe v týmu Maxe, Seba, Lewise, Alonsa... Bohužel každý rok se může stát MS pouze jeden jezdec a když si vezmeme, že posledních 8 sezón (včetně této) to vyžrali tři jezdci, šance dalších na titul je skutečně ve hvězdách. Stále máme na place 3 vícenásobné mistry světa a takový Alonso je tuze nabuzený získat titul další. Ricciho na titul netipuji, když někdo jiný z nemistrů, tak spíš Maxe.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já si myslím že pokud Ricciardo dostane dobrý vůz, dokáže být rychlý. Viděli jsme to v době, kdy byl s Vettelem u Red Bullu. Celkem hravě Seba převálcoval o 71 bodů. To není tak málo. Navíc, na rozdíl od Maxe, jezdí více hlavou. Je to vidět na letošní sezóně, kdy se Verstappen zamotal do mnohem více havárií a ne vždycky byla vina na druhé straně. A ohledně počtu bodů letošní sezóna je taky v jeho prospěch. Sice má Max jedno vítězství, ale na počet pódií Daniel hravě vede 8:3, počtem bodů Maxe válcuje v poměru 192:111. To má dost velkou vypovídací hodnotu a já být šéfem týmu, určitě bych sáhl po Ricciardovi.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Já Ricciho mám také hodně vysoko, neměl by být podceňován a jeho sezonní výsledky by neměly být přehlíženy. Příští rok RedBullu hodně věřím, tak uvidíme. Přechodem na Hondu (jestli se stane 2019) tam podle mě z dobrého roku bude velká obava, a může rozhodnout o setrvání Ricciho. Ale obávám se že Vettel ho k sobě nepustí a Mercedes bude cílit na Verstappena o rok později, čili možná nebude mít kam.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já si myslím že Vertappena si Marko ohlídá. Nevím, jestli je to jenom můj pocit, ale Max je protekční dítě a toho se Red Bull nebude chtít zbavit. On sice Red Bull by nejradši udržel oba jezdce, ale na rozdíl od Maxe Danielovi "tikají biologické hodiny" a je si vědom, že pokud neurve titul v následujících pár letech, jako stárnoucí pilot za zenitem už to nedokáže. A dneska je mu 28 let, čili musí na tom co nejdříve zamakat a je jasné, že s Hondou ten titul asi brzy nezíská.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Verstappen je po roce 2019 volným jezdcem, a jestli to s Hondou nebude vypadat, tak ho podle mě v RedBullu nemaj čim udržet a zájem Mercedesu tam podle mě evidentně je.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Máš recht. Respektive předpokládám, že o Maxe má zájem každá tovární stáj. Respektive určitě by se líbil i soukromníkům, ale dovolit si ho může tak akorát McLaren (vedle RB samozřejmě). Ale na druhou stranu se v roce 2019 Red Bull dost možná stane tovární stájí Hondy a Honda je schopna Maxovi nabídnout několik desítek milionů EUR ročně. Což by představenstvo Ferrari nebo Mercedesu nemuselo za ještě zrajícího jezdce dát.
                Navíc Mercedes má pořád v záloze Ocona, ze kterého se také rýsuje hodně zajímavý pilot. A Wehrleina, který mě moc nepřesvědčuje svojí motivací, ale taky v něm bude slušný talent, ale tuším, že toho Mercedes pošle do Formule E. A Ferrari má Le Clerca.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              Klidně si vsadím na to, že Ricciardo titul nezíská. Kdyby se do RB dostal v roce 2013 místo Webbera, tak snad tehdy mohl ukázat, jestli na Seba a titul má nebo ne.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                V Red Bullu ho nezíská skoro určitě. Je otázka, zda a kam se mu podaří přestoupit. Jo a nesázím se, je tady příliš mnoho neznámých. Ale s tím rokem 2013 souhlasím.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                V roce 2013 by Vettela nedal. A kdoví, jak by proti němu obstál letos. Vettel je pilot, který potřebuje přemíru přítlaku. S trakcí se trochu trápí a na to ho v roce 2014 dostal Ricci. Ten přišel do Red Bullu ze šlupky, takže přítlak neznal. Vettel se ten rok učil bruslit. 04 Letos se jede přesně to, co je Vettelovi po chuti a ještě před měsícem byl v boji o titul.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Pardon, teď koukám, že níže o roku 2014 píšeš víceméně to samé. 01

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Sezónu 2014 bych zase nebral tak moc vážně. Seb tehdy dostal úplně jiné auto, než na jaké byl zvyklý a dlouho mu trvalo, než se zbavil starých návyků. Ricci byl v F1 krátce a tudíž jeho přizpůsobení se vozu bylo daleko rychlejší.
          Je mi 55 a už jsem seděl v dosti typech aut, počínaje Š 100, přes Moskviče, Žigula, Lancii Stratos, řadu Š 742 až po dnešní Octavie. Za mlada jsem neměl problém si na auto docela rychle zvyknout, ale čím jsem starší, tím mi trvá déle dostat to auto do ruky tak, aby jelo tam, kam chci já a ne tam, kam chce ono. Což jsem si opět vyzkoušel v posledních měsících, kdy jsem se začal vykořisťovat a jezdit vlasní Felicií, což bylo proti služební Octavii III docela vystřízlivění. Nakonec i sám Seb přiznal, že si na nové auto musel dlouho zvykat - proto ho tzv. Ricci válcoval, ale pokud oba dnes posadíš do stejného auta, žádné válcování se konat nebude. A klidně bych vsadil na Seba...
          Max - hodně závodů nedojel pro technické poruchy nebo ho někdo sundal, takže letošní hodnocení bych zase tak moc vážně nebral.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Všichni dostali úplně nové auto. Seb je jenom o dva roky starší (1987 x 1989), takže to přivykání by mělo být stejné. Navíc pro Vettela bylo plusem to, že měl větší zkušenosti, tudíž si mohl přivyknout rychleji.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Jenže právě ty zkušenosti byly Vettelovi tehdy na obtíž, podle všeho. 04 Navíc nikdy nevynikal jízdou v poli a jak jsem uvedl ve svém příspěvku výše, on potřebuje hlavně přítlak. S trakcí má docela problémy. Což potvrzuje i jízda na vodě, která nepatří mezi jeho silné stránky. 04

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jirka_1

                Jirka_1

                217.30.64.XXX
                Dovolím si s tou vodou nesouhlasit - jeho první vítězství v GP ještě v TR bylo na vodě!!!

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  To jsem nevěděl. 01

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Ehm ... S elektronickou kontrolou trakce a s desetiválcem s omezenýma otačkama. Což bylo zrovna na Monzu ideální kombinace. Neříkám, že je na vodě tele, ale nepatří mezi vodní muže typu Maxe nebo Lewise. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama