DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce do roku 2020 udržet Verstappena i Ricciarda. Jak chápat vyjádření Marka?

Rakouský tým Dietricha Mateschitze by rád prodloužil smlouvy se svými jezdci - s Danielem Ricciardem i s Maxem Verstappenem - až do roku 2020. V případě obou pilotů se totiž spekuluje o možném odchodu ke konkurenci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull chce do roku 2020 udržet Verstappena i Ricciarda. Jak chápat vyjádření Marka?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 11.10.2017 22:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasovali 4 lidé) 10.10.2017 10:09
Sezónu 2014 bych zase nebral tak moc vážně. Seb… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 10.10.2017 10:15
Všichni dostali úplně nové auto. Seb je jenom o… »
» Jirka_1 (Hlasovali 3 lidé) 10.10.2017 16:01
Dovolím si s tou vodou nesouhlasit - jeho první… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
Promiň, V10 mělo Toro Rosso vlastně dříve. Ve svém prvním roce. Nicméně jednalo se mi o to, že s elektronickou kontrolou trakce se na vodě jezdilo trochu jinak.
Tím nechci srážet jeho výkon. Kontrolu trakce měli všichni.
Jinak Max sice zatím na vodě nic nevyhrál, ale už ukázal, že na vodě umí perfektně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Jestli si nevšiml, tak tehdejší závod byl o parník před ostatními i přesto, že neměl nejrychlejší auto. Za celý propršený víkend neudělal chybu.
Nějak jsem nepochopil ten desetiválec s omezenými otáčkami, protože ten měli tehdy všichni bez rozdílu včetně omezeného výkonu na mokré podmínky. Max zatím na vodě nic nevyhrál.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Ehm ... S elektronickou kontrolou trakce a s desetiválcem s omezenýma otačkama. Což bylo zrovna na Monzu ideální kombinace. Neříkám, že je na vodě tele, ale nepatří mezi vodní muže typu Maxe nebo Lewise. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Jestli ono to jenom nesměřuje k tomu, že po roce 2020 Red Bull už v F1 nebude. Už jim to nevynáší a reklama už taky asi není na úrovni co byla když sem lezli. Tak si chtěj na poslední roky podržet nějakou úroveň než to zabalej.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Aby nepřekvapil u Mercedesu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
To jsem nevěděl. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Dovolím si s tou vodou nesouhlasit - jeho první vítězství v GP ještě v TR bylo na vodě!!!

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Počítají se až body a pódia a na ty Ricci bezkonkurenčně vede. Co je Verstappenovi platné, že je rychlejší, když má za sezónu sedm odstoupení a ne všechny jsou na vrub špatné techniky nebo že ho sejmuli soupeři. Možná by měl být trochu pomalejší a jezdit více hlavou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Každý pilot má svá specifika. Ricci mi trochu připomíná Prosta. Moc nemluví, ale nechá za sebe mluvit výsledky. Když vypadne, nebrečí.
Určitě patří ke špičce, ale svým způsobem. Stejně jako ostatní - Lewis, Fernando, Vettel, Max a dá se říct místy stále Kimi a někdy i Valteri.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Jenže právě ty zkušenosti byly Vettelovi tehdy na obtíž, podle všeho. 04 Navíc nikdy nevynikal jízdou v poli a jak jsem uvedl ve svém příspěvku výše, on potřebuje hlavně přítlak. S trakcí má docela problémy. Což potvrzuje i jízda na vodě, která nepatří mezi jeho silné stránky. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Pardon, teď koukám, že níže o roku 2014 píšeš víceméně to samé. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
V roce 2013 by Vettela nedal. A kdoví, jak by proti němu obstál letos. Vettel je pilot, který potřebuje přemíru přítlaku. S trakcí se trochu trápí a na to ho v roce 2014 dostal Ricci. Ten přišel do Red Bullu ze šlupky, takže přítlak neznal. Vettel se ten rok učil bruslit. 04 Letos se jede přesně to, co je Vettelovi po chuti a ještě před měsícem byl v boji o titul.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Máš recht. Respektive předpokládám, že o Maxe má zájem každá tovární stáj. Respektive určitě by se líbil i soukromníkům, ale dovolit si ho může tak akorát McLaren (vedle RB samozřejmě). Ale na druhou stranu se v roce 2019 Red Bull dost možná stane tovární stájí Hondy a Honda je schopna Maxovi nabídnout několik desítek milionů EUR ročně. Což by představenstvo Ferrari nebo Mercedesu nemuselo za ještě zrajícího jezdce dát.
Navíc Mercedes má pořád v záloze Ocona, ze kterého se také rýsuje hodně zajímavý pilot. A Wehrleina, který mě moc nepřesvědčuje svojí motivací, ale taky v něm bude slušný talent, ale tuším, že toho Mercedes pošle do Formule E. A Ferrari má Le Clerca.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
zipp

zipp

62.200.229.XXX
Já s tímhle nesouhlasím. Dle mě Rici nic moc nepředvádí. Jen krouží a využívá toho, když jezdci před ním vypadnou. Pokud Maxovi auto jede, tak je skoro vždy před ním a rychlejší.
Riciho bych dal na úroveň právě Bottase, rozhodně ne Lewise či Alonsa

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Osobně si myslím, že kdyby Ricciardo měl stejné auto jako Hamilton, tak Lewis má velký problém a Bottase by asi zaválcoval úplně. Na volné trati dokáže být Max někdy rychlejší, ale když se jedná o skrumáže, Ricci má úžasný přehled a předvídavost se vyhnout havárce. Teda pokud jej nesejme kolega ze stáje. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

213.175.51.XXX
To jsou hrozné řeči... Mrkni jak si vede v porovnání s Maxem letos... DR je letos na stejném levelu jako LH, či SV... A dlouhodobě jeden z mála co nedělá prakticky žádné chyby a vždy vytěží maximum... V tomhle snese srovnání jen s Alonsem...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
V Red Bullu ho nezíská skoro určitě. Je otázka, zda a kam se mu podaří přestoupit. Jo a nesázím se, je tady příliš mnoho neznámých. Ale s tím rokem 2013 souhlasím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Všichni dostali úplně nové auto. Seb je jenom o dva roky starší (1987 x 1989), takže to přivykání by mělo být stejné. Navíc pro Vettela bylo plusem to, že měl větší zkušenosti, tudíž si mohl přivyknout rychleji.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Klidně si vsadím na to, že Ricciardo titul nezíská. Kdyby se do RB dostal v roce 2013 místo Webbera, tak snad tehdy mohl ukázat, jestli na Seba a titul má nebo ne.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Sezónu 2014 bych zase nebral tak moc vážně. Seb tehdy dostal úplně jiné auto, než na jaké byl zvyklý a dlouho mu trvalo, než se zbavil starých návyků. Ricci byl v F1 krátce a tudíž jeho přizpůsobení se vozu bylo daleko rychlejší.
Je mi 55 a už jsem seděl v dosti typech aut, počínaje Š 100, přes Moskviče, Žigula, Lancii Stratos, řadu Š 742 až po dnešní Octavie. Za mlada jsem neměl problém si na auto docela rychle zvyknout, ale čím jsem starší, tím mi trvá déle dostat to auto do ruky tak, aby jelo tam, kam chci já a ne tam, kam chce ono. Což jsem si opět vyzkoušel v posledních měsících, kdy jsem se začal vykořisťovat a jezdit vlasní Felicií, což bylo proti služební Octavii III docela vystřízlivění. Nakonec i sám Seb přiznal, že si na nové auto musel dlouho zvykat - proto ho tzv. Ricci válcoval, ale pokud oba dnes posadíš do stejného auta, žádné válcování se konat nebude. A klidně bych vsadil na Seba...
Max - hodně závodů nedojel pro technické poruchy nebo ho někdo sundal, takže letošní hodnocení bych zase tak moc vážně nebral.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama