DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce do roku 2020 udržet Verstappena i Ricciarda. Jak chápat vyjádření Marka?
Rakouský tým Dietricha Mateschitze by rád prodloužil smlouvy se svými jezdci - s Danielem Ricciardem i s Maxem Verstappenem - až do roku 2020. V případě obou pilotů se totiž spekuluje o možném odchodu ke konkurenci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull chce do roku 2020 udržet Verstappena i Ricciarda. Jak chápat vyjádření Marka?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
22:55 11.10.2017 194.228.59.XXX
Promiň, V10 mělo Toro Rosso vlastně dříve. Ve svém prvním roce. Nicméně jednalo se mi o to, že s elektronickou kontrolou trakce se na vodě jezdilo trochu jinak.
Tím nechci srážet jeho výkon. Kontrolu trakce měli všichni.
Jinak Max sice zatím na vodě nic nevyhrál, ale už ukázal, že na vodě umí perfektně.
Tím nechci srážet jeho výkon. Kontrolu trakce měli všichni.
Jinak Max sice zatím na vodě nic nevyhrál, ale už ukázal, že na vodě umí perfektně.
Jirka_1
07:34 11.10.2017 217.30.64.XXX
Jestli si nevšiml, tak tehdejší závod byl o parník před ostatními i přesto, že neměl nejrychlejší auto. Za celý propršený víkend neudělal chybu.
Nějak jsem nepochopil ten desetiválec s omezenými otáčkami, protože ten měli tehdy všichni bez rozdílu včetně omezeného výkonu na mokré podmínky. Max zatím na vodě nic nevyhrál.
Nějak jsem nepochopil ten desetiválec s omezenými otáčkami, protože ten měli tehdy všichni bez rozdílu včetně omezeného výkonu na mokré podmínky. Max zatím na vodě nic nevyhrál.
Pepan
15:51 10.10.2017 89.24.157.XXX
Počítají se až body a pódia a na ty Ricci bezkonkurenčně vede. Co je Verstappenovi platné, že je rychlejší, když má za sezónu sedm odstoupení a ne všechny jsou na vrub špatné techniky nebo že ho sejmuli soupeři. Možná by měl být trochu pomalejší a jezdit více hlavou.
jon
14:47 10.10.2017 194.228.59.XXX
Každý pilot má svá specifika. Ricci mi trochu připomíná Prosta. Moc nemluví, ale nechá za sebe mluvit výsledky. Když vypadne, nebrečí.
Určitě patří ke špičce, ale svým způsobem. Stejně jako ostatní - Lewis, Fernando, Vettel, Max a dá se říct místy stále Kimi a někdy i Valteri.
Určitě patří ke špičce, ale svým způsobem. Stejně jako ostatní - Lewis, Fernando, Vettel, Max a dá se říct místy stále Kimi a někdy i Valteri.
jon
14:44 10.10.2017 194.228.59.XXX
Jenže právě ty zkušenosti byly Vettelovi tehdy na obtíž, podle všeho. Navíc nikdy nevynikal jízdou v poli a jak jsem uvedl ve svém příspěvku výše, on potřebuje hlavně přítlak. S trakcí má docela problémy. Což potvrzuje i jízda na vodě, která nepatří mezi jeho silné stránky.
jon
14:39 10.10.2017 194.228.59.XXX
V roce 2013 by Vettela nedal. A kdoví, jak by proti němu obstál letos. Vettel je pilot, který potřebuje přemíru přítlaku. S trakcí se trochu trápí a na to ho v roce 2014 dostal Ricci. Ten přišel do Red Bullu ze šlupky, takže přítlak neznal. Vettel se ten rok učil bruslit. Letos se jede přesně to, co je Vettelovi po chuti a ještě před měsícem byl v boji o titul.
jon
14:36 10.10.2017 194.228.59.XXX
Máš recht. Respektive předpokládám, že o Maxe má zájem každá tovární stáj. Respektive určitě by se líbil i soukromníkům, ale dovolit si ho může tak akorát McLaren (vedle RB samozřejmě). Ale na druhou stranu se v roce 2019 Red Bull dost možná stane tovární stájí Hondy a Honda je schopna Maxovi nabídnout několik desítek milionů EUR ročně. Což by představenstvo Ferrari nebo Mercedesu nemuselo za ještě zrajícího jezdce dát.
Navíc Mercedes má pořád v záloze Ocona, ze kterého se také rýsuje hodně zajímavý pilot. A Wehrleina, který mě moc nepřesvědčuje svojí motivací, ale taky v něm bude slušný talent, ale tuším, že toho Mercedes pošle do Formule E. A Ferrari má Le Clerca.
Navíc Mercedes má pořád v záloze Ocona, ze kterého se také rýsuje hodně zajímavý pilot. A Wehrleina, který mě moc nepřesvědčuje svojí motivací, ale taky v něm bude slušný talent, ale tuším, že toho Mercedes pošle do Formule E. A Ferrari má Le Clerca.
zipp
13:42 10.10.2017 62.200.229.XXX
Já s tímhle nesouhlasím. Dle mě Rici nic moc nepředvádí. Jen krouží a využívá toho, když jezdci před ním vypadnou. Pokud Maxovi auto jede, tak je skoro vždy před ním a rychlejší.
Riciho bych dal na úroveň právě Bottase, rozhodně ne Lewise či Alonsa
Riciho bych dal na úroveň právě Bottase, rozhodně ne Lewise či Alonsa
Pepan
11:38 10.10.2017 89.24.157.XXX
Osobně si myslím, že kdyby Ricciardo měl stejné auto jako Hamilton, tak Lewis má velký problém a Bottase by asi zaválcoval úplně. Na volné trati dokáže být Max někdy rychlejší, ale když se jedná o skrumáže, Ricci má úžasný přehled a předvídavost se vyhnout havárce. Teda pokud jej nesejme kolega ze stáje.
Fanda.LH
11:06 10.10.2017 213.175.51.XXX
To jsou hrozné řeči... Mrkni jak si vede v porovnání s Maxem letos... DR je letos na stejném levelu jako LH, či SV... A dlouhodobě jeden z mála co nedělá prakticky žádné chyby a vždy vytěží maximum... V tomhle snese srovnání jen s Alonsem...
Jirka_1
10:09 10.10.2017 217.30.64.XXX
Sezónu 2014 bych zase nebral tak moc vážně. Seb tehdy dostal úplně jiné auto, než na jaké byl zvyklý a dlouho mu trvalo, než se zbavil starých návyků. Ricci byl v F1 krátce a tudíž jeho přizpůsobení se vozu bylo daleko rychlejší.
Je mi 55 a už jsem seděl v dosti typech aut, počínaje Š 100, přes Moskviče, Žigula, Lancii Stratos, řadu Š 742 až po dnešní Octavie. Za mlada jsem neměl problém si na auto docela rychle zvyknout, ale čím jsem starší, tím mi trvá déle dostat to auto do ruky tak, aby jelo tam, kam chci já a ne tam, kam chce ono. Což jsem si opět vyzkoušel v posledních měsících, kdy jsem se začal vykořisťovat a jezdit vlasní Felicií, což bylo proti služební Octavii III docela vystřízlivění. Nakonec i sám Seb přiznal, že si na nové auto musel dlouho zvykat - proto ho tzv. Ricci válcoval, ale pokud oba dnes posadíš do stejného auta, žádné válcování se konat nebude. A klidně bych vsadil na Seba...
Max - hodně závodů nedojel pro technické poruchy nebo ho někdo sundal, takže letošní hodnocení bych zase tak moc vážně nebral.
Je mi 55 a už jsem seděl v dosti typech aut, počínaje Š 100, přes Moskviče, Žigula, Lancii Stratos, řadu Š 742 až po dnešní Octavie. Za mlada jsem neměl problém si na auto docela rychle zvyknout, ale čím jsem starší, tím mi trvá déle dostat to auto do ruky tak, aby jelo tam, kam chci já a ne tam, kam chce ono. Což jsem si opět vyzkoušel v posledních měsících, kdy jsem se začal vykořisťovat a jezdit vlasní Felicií, což bylo proti služební Octavii III docela vystřízlivění. Nakonec i sám Seb přiznal, že si na nové auto musel dlouho zvykat - proto ho tzv. Ricci válcoval, ale pokud oba dnes posadíš do stejného auta, žádné válcování se konat nebude. A klidně bych vsadil na Seba...
Max - hodně závodů nedojel pro technické poruchy nebo ho někdo sundal, takže letošní hodnocení bych zase tak moc vážně nebral.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek