Red Bull chce do roku 2020 udržet Verstappena i Ricciarda. Jak chápat vyjádření Marka?

Petr Hlawiczka, 10. října 2017, 06:30 Google+

Rakouský tým Dietricha Mateschitze by rád prodloužil smlouvy se svými jezdci - s Danielem Ricciardem i s Maxem Verstappenem - až do roku 2020. V případě obou pilotů se totiž spekuluje o možném odchodu ke konkurenci.

Počet komentářů:  27 komentářů (Poslední 11.10. 22:55) Napište svůj názor
Daniel Ricciardo a Max Verstappen po závodě v Malajsii

Daniel Ricciardo a Max Verstappen po závodě v Malajsii | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Na konci příštího roku se dá očekávat na trhu jezdců zemětřesení. Hned několik špičkových jezdců totiž nemá na sezónu 2019 smlouvu - například zmíněný Ricciardo, Lewis Hamilton či Fernando Alonso, jenž by měl do závodu v Austinu potvrdit své plány (pokračování s McLarenem).

A byť je budoucnost Ricciarda spojována s přestupem k Mercedesu či k Ferrari, tak jeho současný šéf Christian Horner dal jasně najevo, že si ho chce nechat: "Technicky bude na konci roku 2018 mimo smlouvu, protože naplní pětiletý kontrakt. Je však naprosto jasné, že je naším záměrem udržet oba naše jezdce, řekněme do roku 2020."

Pokud by se jim to nepovedlo a Australan jim příští rok utekl, mohou si zpět vyžádat Carlose Sainze, jehož na zbytek letošní sezóny a na tu příští zapůjčili Renaultu. I to je dokladem toho, že si Red Bull není jist zachováním současné jezdecké sestavy.

img-responsive

Podle Christiana Hornera si oba závodní jezdci své působení u Red Bullu užívají | foto: Red Bull Content Pool

"Carlose jsem chtěl udržet jako jednu z možností pod smlouvou, pokud by jeden z jezdců po příštím roce nezůstal s námi. Prvořadým plánem ale je mít Ricciarda a Verstappena ve vozech Red Bullu i nadále. Oba si to v týmu užívají.  U Daniela je podle mě rozdíl v tom, že poprvé ve své kariéře se blíží ke konci své smlouvy," pokračuje Horner. Verstappen má totiž podepsáno o rok déle.

Helmut Marko sice nedávno uvedl, že se Ricciardo dostane na volný trh, to však neznamená, že o jeho služby Red Bull nehodlá usilovat. "Helmut rád konstatuje to, co je jasné. A je jasné, že bude na volném trhu. Ale to neznamená, že ho nechceme," upřesňuje šéf Red Bullu.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Red Bull chce do roku 2020 udržet Verstappena i Ricciarda. Jak chápat vyjádření Marka?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 11.10.2017 22:55 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 27 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Kimi Räikkönen s Ferrari

Brawn má s Ferrari soucit. I když titul nezíská, tak má být na co hrdé

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

  2. Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

  3. FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

  4. Red Bull nebude na Ricciarda čekat věčně. "Máme velmi dobré možnosti," varuje Horner

  5. Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

  6. Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

reklama