DISKUZE K ČLÁNKU Co se také řeší na briefingu pilotů: dohady s Whitingem, co s bezpečnostními pásy
Tradiční briefing pilotů s Charlie Whitingem má mimo jiné za úkol probrat některé záležitosti, u nichž je třeba přesně definovat, co a jak. Dalo by se říci, že muži za volantem F1 mají vše v malíčku, ale to je jenom zdání.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co se také řeší na briefingu pilotů: dohady s Whitingem, co s bezpečnostními pásy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasoval 1 člověk)
09.10.2017 12:59
Jistě zajímavá poznámka a Vettela vlastně spasila… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
RoBertino
12:59 09.10.2017 83.208.82.XXXJistě zajímavá poznámka a Vettela vlastně spasila, protože mohl argumentovat tím, že už bylo po závodě. V jeho průběhu by se na trať nikdo nepovolaný nedostal, ale známe ten binec, i když Malajsie asi není Monza. A s ohledem na davy fanoušků by asi nešlo auto jen tak odklidit. K otázce - nejspíš by to musel řešit pořadatel a je další otázkou, zda má na tyto případy uzavřenou pojistku. A nemuselo by jít jen o odcizení, ale třeba pouhé poškození...-
Pepan
13:21 09.10.2017 89.24.157.XXXDíky za vysvětlení i za to, že s ohledem na mé delší vedení jsi to tu dal dvojmo (jako byl dříve druhý večerníček pro policajtské děcka). Osobně si myslím, že by tohle FIA měla vyřešit tak, že když pilot opustí poškozený vůz, měl by být k němu přidělen pracovník, který vůz bude doprovázet do okamžiku než je předán technikům příslušné stáje. Přece jenom se jedná o dost drahé zařízení a představa, že se někde bez dozoru povaluje auto v ceně stovek miliónů korun, mě dost děsí.
-
-