DISKUZE K ČLÁNKU

Co se také řeší na briefingu pilotů: dohady s Whitingem, co s bezpečnostními pásy

Tradiční briefing pilotů s Charlie Whitingem má mimo jiné za úkol probrat některé záležitosti, u nichž je třeba přesně definovat, co a jak. Dalo by se říci, že muži za volantem F1 mají vše v malíčku, ale to je jenom zdání.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co se také řeší na briefingu pilotů: dohady s Whitingem, co s bezpečnostními pásy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 10.10.2017 14:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 09.10.2017 12:41
Když tak řeší ten volant, tak by mě zajímalo… »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 09.10.2017 12:59
Jistě zajímavá poznámka a Vettela vlastně spasila… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 09.10.2017 13:21
Díky za vysvětlení i za to, že s ohledem na mé… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Tak to mě pobavilo ,
    04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Když tak řeší ten volant, tak by mě zajímalo toto:
    Vettel se hájil tím, že vůz byl nepojízdný a pokud by volant nechal ve voze, někdo by jej mohl odcizit. Pokud by se tak stalo, kdo by Ferrari uhradil vzniklou škodu?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Jistě zajímavá poznámka a Vettela vlastně spasila, protože mohl argumentovat tím, že už bylo po závodě. V jeho průběhu by se na trať nikdo nepovolaný nedostal, ale známe ten binec, i když Malajsie asi není Monza. A s ohledem na davy fanoušků by asi nešlo auto jen tak odklidit. K otázce - nejspíš by to musel řešit pořadatel a je další otázkou, zda má na tyto případy uzavřenou pojistku. A nemuselo by jít jen o odcizení, ale třeba pouhé poškození...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Díky za vysvětlení i za to, že s ohledem na mé delší vedení jsi to tu dal dvojmo (jako byl dříve druhý večerníček pro policajtské děcka). Osobně si myslím, že by tohle FIA měla vyřešit tak, že když pilot opustí poškozený vůz, měl by být k němu přidělen pracovník, který vůz bude doprovázet do okamžiku než je předán technikům příslušné stáje. Přece jenom se jedná o dost drahé zařízení a představa, že se někde bez dozoru povaluje auto v ceně stovek miliónů korun, mě dost děsí.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          185.156.121.XXX
          když si ho Seb naboural, měl si u něj zůstat do příjezdu odtahovky sám a ne zbaběle prchat od nehody stopem18

          jinak bezva článek 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama