DISKUZE K ČLÁNKU

Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Red Bull je optimistický, pokud jde o budoucnost Hondy ve Formuli 1. Její bývalý zákaznický tým McLaren se chce hned příští rok pokusit s novým partnerem vyhrát závod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 30.09.2017 23:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 26.09.2017 15:09
Promiň, ale to tvrzení o Fernandovi je hodně mimo… »
» El_Senor (Hlasovali 4 lidé) 27.09.2017 07:51
Ty ses stejny kolovartek jako kazdy, kazdy ma… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 26.09.2017 10:17
To jsou jen tanečky. RB moc dobře ví, že Honda… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milanek

    Milanek

    85.239.64.XXX
    Já se budu opakovat - už jsem to psal jinde. Ale v F1 jde docela dost také o image
    Když Mclaren šel k Hondě to byla sláva
    Dobře výkonnostně to nevyšlo. Ale vyřešit to přechodem k Renaultu je docela divočina. Renault má úplně jinou image než Mclaren ...
    Mobil1 - elf
    Honda je stylová značka i ojetá stará Honda má styl ... Renault to je jakási Francouzská lidovka
    Já je nechci zchazovat - jsou chytří a mají v F1 siólidní historii a jako týmu Renault jim fandim, ... A v redbullu to bylo tak nějak OK - ale pro Mclaren? ... TAH Heuer, Mobil1 ... a k tomu Renault? Ale to jen na okraj - ale i o tom je F1 a rozložit Image Mclarenu by se mohlo podařit - Renaultu to nijak neubližuje - ten má svůj tým i historii

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Je asi pravdou, že Renault není tak spolehlivý jako Mer. a Ferrari, ale připadá mi, že je spíš citlivý na chlazení (či něco jiného v souvislosti s podvozkem).
    Proč mě to napadlo? Protože Hulkenberk jej asi využívá na maximum, ale tolik "motorových kolapsů" zase nemá. Výsledky jak v kvaldě, tak závodech celkem obstojné - prohání i vozy "s hvězdou v zadnici" - ne tovární samozřejmě. Takže jistý potenciál tam bude.
    Tím nechci říct, že to občas není tristní pohled, ale vidím to pozitivně!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Mas na mysli Red Bull, ktery je o krisnik pred tovarnou nebo Toro Rosso, se kterym dalo by se rict momentalne souperi? 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        Nemyslím teď ani tak výkonnostně, ale spíš spolehlivost. Hulkovi se snad nedá vytknout že by jezdil "hyenu" a motor spíš šetřil. Ani vlastně nevím, jak je to s převodovkama. Tedy jestli mají své, nebo od výrobce motoru? Tohle všecko má přeci na výdrž p.j. nemalý vliv!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Ta spolehlivost bude dvousečná. Red Bull podle mě jde u Maxe na hranu s výkonem, aby mohl závodit se Mercedesy a Ferrari. A bere si to svoji daň. Je to jen má domněnka. Je mi totiž divné, že by se to Maxovi pořád sypalo a Ricci měl tak obrovské štěstí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    No, je to tady dnes že strany některých fandů slušná demagogie. Mikiho kolovratek o tom, že Honda ztrácí na Renault 25 PS a že Red Bull má nejlepší šasi mě, nepřekvapuje. *** Ale moc nechápu, jak tady může panovat názor, že letošní šasi RB je nejlepší... Letošní šasi RB je momentálně TOP 3-4 a na začátku sezóny bylo TOP5. Za všechno mluví hlavně Monza, okruh, kde jde jen o motor a kde jde jen o motor znovu a znovu! Ricci tam dojel na 4 místě po startu ze 16 pozice a Max by měl na pódium. PJ Renault je od začátku hybrid éry nejblíže špičce, ale RB nebylo letos schopno postavit nic lepšího než průměrné šasi. Podobně jako v roce 2015. Opravdu dobré šasi měli loni b 2. Polovině sezóny a v roce 2014. Opravdu se těším, až přejde celý slavný RB k Honde a bude od nich na špici pokoj. Doufám, že si Renault příští rok dá pozor na know how a nebude RB sypat novinky...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.73.XXX
      Ty ses stejny kolovartek jako kazdy, kazdy ma svoji pravdu a argumentu moc nema. Mercedes jede co potrebuje, motor mu jede uplne bez problemu. Renault ztraci cca 30-40 koni a jeste k tomu se dost sype. Pristi rok bude myslis co? Ze by snad motor Renault utocil na titul??? 20 Kdyz se vyrovna vykon, jako ze ne, protoze Mercedes ma dalsich cca 20-30 koni v zaloze kvuli spolehlivosti, tak stejne Renault nebude stacit spolehlivostne. Nestaci dnes a pristi rok nebude tuplem, kdy bude o motor mene.
      RB stavel sasi s nizkym odporem, aby pokryl nizsi vykon, coz ma za nasledek ze se sice na rychlejsich sasich muze priblizit spicce, ale na technickych muze mit problemy. To se snazil vyresit a da se rici, ze asi dost vyresil. Sasi ma opet spickove spolu s Ferrari. RB by udelal spickove sasi, ale nemel by sasnci na okruzich , kde je potreba vykon motoru, ten tam proste chybi. To ti ukaze pristi rok McL.
      Klidne se muze stat, ze se Renault sebere, ale jehodlouhodobe vysledky tomu moc nenasvedcuji. A jestli se sebere Renault, tak proc by nemela Honda za 2 roky???
      Nema cenu se tady dohadovat, vysledky pristi rok ukazou 03

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Ne pane. Demagogie je to, že zmíníš 4-té místo Ricciho, úplně vynecháš "detail", že ztratil celých 40s na vítěze, který většinu závodu odjel ve spořivém módu motoru. A to máš za důkaz, že jejich motor funguje úžasně. Čtvrté místo dojel jen díky tomu, že Monza Ferrari vůbec nesedla a nikdo doteď nechápe proč za Mercedesem tak zaostali. A to že startoval až 16-tý? Proboha je to Monza!!!!!
      Stejně jako naprosto "nedemagogicky" ignoruješ fakt, že na tratích, kde výkon není tolik potřeba RB nejen dojíždí za Mercedesy a Ferrari těsně, ale někde je i rychlejší než oni!!! Na tratích kde výkon potřebuješ dojíždí půl kola za vítězem, tak kde není třeba je dělí vteřiny nebo dokonce desetiny a tobě z toho vyjde, že mají horší auto????? Tebe by nepřesvědčil ani drag race, kde by dostal RB na prdel. Stejně bys tvrdil, že to bude špatným šasim.
      A nakonec tvůj začátek. Tady vyloženě lžeš. Nikde jsem nepsal, že Honda ztrácí na Renault 25k. Napsal jsem že ztrácí na Mercedes 60-80k a na Renault zhruba polovinu. Jestli tobě z toho vychází 25, tak se vrať do školy. Stačí první třída. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        37.48.48.XXX
        Jj. Samozřejmě, šasi má RB lepší pouze na městských okruzích kvůli rozvoru. Honda na Renault ztrácí cca 50-60 ps, na špičku cca 80 ps.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Ano, na špičku se shodneme. Na Renault je to prý aktuálně 45k. Takže ani mnou uváděných 30-40, ani tebou 50-60. Remíza? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Dám jinou "demagogickou" dedukci:
      V Singapuru byly RB v kvaldě rychlejší o 0,3s než Lewis a o 1s než Bottas. Podle tebe mají horší šasi než Mercedes, podle tebe jim chybí 25k na Mercedes v závodním režimu, v kvalifikačním ještě více.
      Otázka: Jak to?????????
      Jediné vysvětlení je (kromě toho, že má RB prostě šasi lepší), že Hamilton s Bottasem jsou krutě přeplácení neschopní piloti, když s evidentně lepším autem tolik ztrácí. Ne?
      12 12 12

      Já si to tedy nemyslím, protože na rychlých okruzích je to jak mávnutím kouzelného proutku naopak. A teorie, že jsou ti dva neschopní jen na pomalých okruzích mi připadá nepravděpodobná. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        89.111.77.XXX
        Mercedes dohani vetsinou vse motorem. Jejich auto je haklive na nastaveni, takze nekdy proste nestihaji viz. Singapur. Kdyz to ale sedne, tak se to nakonec rozjede viz. Singapur kvalda vs zavod. RB a Ferrari auto proste nejlepsi, Mercedes s problemove nastavitelnym autem o chlup horsi. V Zavodnim rezimu jede Mercedes na spolehlivost a Renault na vykon. Vysledky jsou pro Renault v obou pripadech spatne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    178.255.168.XXX
    O kolik sekund na kolo by letos zrychlil McL-Honda, kdyby Honda dodala pro Japonsko motor vykonejsi o 40 koni??? O 1,5s na kolo?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      Seňore, ty liško podšitá, to je záludná otázka!
      Myslím, že pokud budou (díky výkonu) zvýšit přítlak a dát konečně vyniknout kvalitám podvozku, tak by to mohlo dělat 0.5 - 0.6s. A to na okruhu jako je Amerika, Malajsie.
      On ten vyšší výkon není jen vyšší rychlost na rovinkách.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        178.255.168.XXX
        Takze jsem zvedav, jak bude konkurence schopny McL v Japonsku, kdyby mel letos motor Renault 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Radon

          Radon

          84.242.97.XXX
          Teď nechápu - McL bude mít už v Japonsku Renault? Nebo Honda doveze motor silnější o 40 koní?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Chlapi! Opravdu někdo věří tomu, že v McL jsou takoví tupci, že v půlce sezony narychlo odejdou od Hondy, která chystá geniální motor k Renému, jehož "šunt" nemá budoucnost? 12
    To přeci nedává logiku...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    109.81.208.XXX
    Uvidíme jak si McLaren - Renault příští rok povede, ale můžu říci že jsem na to po těchto 3 letech hrůzy opravdu velmi natěšen. No a Helmut si v září příštího roku může hodnotit co chce, ale počítám že na něj zbude jen ta Honda.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.103.114.XXX
    Podle mě, proč by McLaren s Renaultem nemohl vyhrávat ? Red Bull s Renaultem taky něco vyhrál a stabilně se drží v TOP 5. McLaren auto postavit umí. V tom nevidím problém. Naopak si nedovedu představit ani v nejdivočejších a nejvlhčích snech, že Honda postaví motor, který nejen bude mít slušnou výkonnost, ale hlavně se nerozsype po pár metrech. 3 roky slibovali hory doly a nic. A věřit tomu, že se to prostě změní, jen protože budou dodávat jinýmu týmu ... co to je za magii ? McLaren pokud totálně neposere auto bude 100% v TOP 3, TR budu dostávat kolo i od Sauberu a až se Honda dostaně do RBR, tak to Limonádový král radši zabalí. Leda by FIA dala Hondě vyjímku a dali jí 3 turba navíc.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama