DISKUZE K ČLÁNKU Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod
Red Bull je optimistický, pokud jde o budoucnost Hondy ve Formuli 1. Její bývalý zákaznický tým McLaren se chce hned příští rok pokusit s novým partnerem vyhrát závod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 4 lidé)
27.09.2017 07:51
Ty ses stejny kolovartek jako kazdy, kazdy ma… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
23:48 30.09.2017 194.228.59.XXX
No právě. Já věděl, o koho se jedná už když jel poprvé namísto Kubici. A vzhledem k tomu, že Lewis bojoval o titul jsem měl obavy, aby ho nevyndal. Ale musím uznat, že se hodně vypracoval. On to měl i docela těžké, protože byl dlouho stínem Schumachera a celé Německo v něm vidělo nástupce. Což mohl očekávat, když mu kariéru v motokárách udělala tovární stáj Tony Kart, kterou Michael vlastnil už nějaký ten pátek.
Mike17
10:20 30.09.2017 185.149.128.XXX
Chápu, že každý incident utváří názor. Já ho poprvé zaregistroval v mokrém Monaku (tuším 2007?). S podřadným autem zajel excelentně. Na druhou stranu měl spoustu úletů (Monza 2012, Malajsie 2013, nebo Baku), kvůli kterým je mi sympatický míň.
Pak je to jen o tom, jestli v boji o titul člověk fandí víc Lewisovi, nebo jemu.
Pak je to jen o tom, jestli v boji o titul člověk fandí víc Lewisovi, nebo jemu.
jon
02:30 30.09.2017 194.228.59.XXX
Nico je borec. Jsem rad, ze se mu loni podarilo konecne porazit Lewise. Byli spolu jiz v mladi na stejne technice a Lewis byl temer vzdy ten o kousek lepsi. Ale ta Nicova vule, to bylo neco uzasneho. Docela mi v kokpitu chybi. Valteri je fajn kluk, ale ten Nico mi do toho Mercedesu sedel i vic, nez Lewis.
No a Vettel. Ja bych ho snad i mel rad, kdyby v roce 2001 nepripravil Vorbice o titul v ICA-J zpusobem ala Baku 2017. Ale to je moje osobni antipatie. Na jeho kariere by to stejne moc nezmenilo.
No a Vettel. Ja bych ho snad i mel rad, kdyby v roce 2001 nepripravil Vorbice o titul v ICA-J zpusobem ala Baku 2017. Ale to je moje osobni antipatie. Na jeho kariere by to stejne moc nezmenilo.
jon
15:24 29.09.2017 194.228.59.XXX
Tak tak.
Já to Lewisovi přeji odjakživa. Měl jsem ho rád už od dob, kdy s CRG vyhrál světový titul v motokárách. Respektive už tenkrát jsem si oblíbil i Nica, který byl tehdy jeho stájový kolega. CRG byla moje srdcovka. Léta jsem na těch rámech taky jezdil. Ale máš recht, že v roce 2011 měl hodně špatnou sezónu. Je pravda, že se na tom docela podepsal i Massa, ale kdyby Lewis nejel takovou tužku, určitě se s ním nemusel tak často "potkávat".
Já to Lewisovi přeji odjakživa. Měl jsem ho rád už od dob, kdy s CRG vyhrál světový titul v motokárách. Respektive už tenkrát jsem si oblíbil i Nica, který byl tehdy jeho stájový kolega. CRG byla moje srdcovka. Léta jsem na těch rámech taky jezdil. Ale máš recht, že v roce 2011 měl hodně špatnou sezónu. Je pravda, že se na tom docela podepsal i Massa, ale kdyby Lewis nejel takovou tužku, určitě se s ním nemusel tak často "potkávat".
Mike17
11:57 29.09.2017 185.149.128.XXX
Souhlasím. Kdyby vyhrál Button, rozhodně by mne to těšilo víc než Vettelův titul. Ale Hamiltonovi jsem to po jeho legendární sezoně 2011 nepřál.
V roce 2012 už bylo foukání omezeno. ale určitě v tom byly jednotky trochu odlišné. Jestli to pak přičíst k šasi RB nebo jako výhoda motoru Renault je dost sporné. Nic není naprosto objektivní.
Asi se shodneme, že obě šasi byly na tom hodně podobně a vynikaly nad zbytkem pole.
V roce 2012 už bylo foukání omezeno. ale určitě v tom byly jednotky trochu odlišné. Jestli to pak přičíst k šasi RB nebo jako výhoda motoru Renault je dost sporné. Nic není naprosto objektivní.
Asi se shodneme, že obě šasi byly na tom hodně podobně a vynikaly nad zbytkem pole.
jon
11:10 29.09.2017 194.228.59.XXX
O tom asi můžeme pouze polemizovat. Bezesporu měl RB a McL nejlepší šasí. V téhle pozici si slovně často plácají po ramenou, aby toho druhého ukonejšili. Skutečnou pravdu znali jen inženýři v obou stájích.
Tehdy se povídalo o tom, že Mercedes je na tom nejlépe s výkonem, ale měl problém s rozumnou spotřebou při "foukání". V tom byl údajně zase lepší Renault vzhledem k tomu, že to měli za tu dobu lépe zmáknuté. Ale i tady těžko říct, co byla pravda. Tato prohlášení stájí jsou podobná jako články v Blesku. Pravdivého faktu bys tam pohledal ...
Každopádně tehdy můj favorit souboj o titul prohrál, takže sportovně uznávám, že to u vás dopadlo lépe a komplexně byl prostě RB lepší. (byť mě to samozřejmě v hloubi duše štve )
Tehdy se povídalo o tom, že Mercedes je na tom nejlépe s výkonem, ale měl problém s rozumnou spotřebou při "foukání". V tom byl údajně zase lepší Renault vzhledem k tomu, že to měli za tu dobu lépe zmáknuté. Ale i tady těžko říct, co byla pravda. Tato prohlášení stájí jsou podobná jako články v Blesku. Pravdivého faktu bys tam pohledal ...
Každopádně tehdy můj favorit souboj o titul prohrál, takže sportovně uznávám, že to u vás dopadlo lépe a komplexně byl prostě RB lepší. (byť mě to samozřejmě v hloubi duše štve )
Mike17
10:28 29.09.2017 185.149.128.XXX
Jo, tehdy to byl nejlepší Mclaren za poslední dobu. Než přišli s tím geniálním nápadem tak skvělé auto opustit a postavit úplně nové. Celkově byl asi i rychlejší jak RB. Ale byl by nejrychlejší, i kdyby mu chybělo pár koní, jako RB?
Určitě měli auto srovnatelné s RB, ale nejsem si jistý, že samoté šasi bylo nejlepší.
Určitě měli auto srovnatelné s RB, ale nejsem si jistý, že samoté šasi bylo nejlepší.
jon
11:19 28.09.2017 194.228.59.XXX
Ta spolehlivost bude dvousečná. Red Bull podle mě jde u Maxe na hranu s výkonem, aby mohl závodit se Mercedesy a Ferrari. A bere si to svoji daň. Je to jen má domněnka. Je mi totiž divné, že by se to Maxovi pořád sypalo a Ricci měl tak obrovské štěstí.
jon
10:12 28.09.2017 194.228.59.XXX
Na mokru se jelo i v Šanghaji nebo kvalda v Monze. Obojí byla od McLarenu slabota. McLaren má slušné aero, ale trakce není až tak dobrá. Což pak ve výsledku nedává šanci udělat zázračný výsledek. Ale je mi jasné, že u nich monentálně není taková motivace, když stejně není víkendu bez problému.
Uvidíme příští rok, ale můj tip je takový, zě McLaren bude mít problém porážet Renault. Red Bull těžko říct ... Když budou mít identické podmínky co se motoru týká, tak ten určitě neporazí. Ti mají možná lepší know how co a jak s motorem Renault, než samotná tovární stáj.
Uvidíme příští rok, ale můj tip je takový, zě McLaren bude mít problém porážet Renault. Red Bull těžko říct ... Když budou mít identické podmínky co se motoru týká, tak ten určitě neporazí. Ti mají možná lepší know how co a jak s motorem Renault, než samotná tovární stáj.
Radon
08:57 28.09.2017 84.242.97.XXX
Nemyslím teď ani tak výkonnostně, ale spíš spolehlivost. Hulkovi se snad nedá vytknout že by jezdil "hyenu" a motor spíš šetřil. Ani vlastně nevím, jak je to s převodovkama. Tedy jestli mají své, nebo od výrobce motoru? Tohle všecko má přeci na výdrž p.j. nemalý vliv!
jon
00:59 28.09.2017 194.228.59.XXX
Kdybych na to koukal stejně demagogicky, tak by teď pro mě musel být Lewis 5-ti násobný šampión. Kdyby ho býval nevycukal ten rošťái Fernando v Brazilii 2007 a kdyby se mu býval nepodělal motor z 1. místa vloni v Malajsii. Prostě se tak stalo a šampion je někdy prostě ten, kdo má i více štěstí. Anebo ho třeba nedohanala karma, kdoví ...
uzivatel001890
21:17 27.09.2017 85.239.64.XXX
Já se budu opakovat - už jsem to psal jinde. Ale v F1 jde docela dost také o image
Když Mclaren šel k Hondě to byla sláva
Dobře výkonnostně to nevyšlo. Ale vyřešit to přechodem k Renaultu je docela divočina. Renault má úplně jinou image než Mclaren ...
Mobil1 - elf
Honda je stylová značka i ojetá stará Honda má styl ... Renault to je jakási Francouzská lidovka
Já je nechci zchazovat - jsou chytří a mají v F1 siólidní historii a jako týmu Renault jim fandim, ... A v redbullu to bylo tak nějak OK - ale pro Mclaren? ... TAH Heuer, Mobil1 ... a k tomu Renault? Ale to jen na okraj - ale i o tom je F1 a rozložit Image Mclarenu by se mohlo podařit - Renaultu to nijak neubližuje - ten má svůj tým i historii
Když Mclaren šel k Hondě to byla sláva
Dobře výkonnostně to nevyšlo. Ale vyřešit to přechodem k Renaultu je docela divočina. Renault má úplně jinou image než Mclaren ...
Mobil1 - elf
Honda je stylová značka i ojetá stará Honda má styl ... Renault to je jakási Francouzská lidovka
Já je nechci zchazovat - jsou chytří a mají v F1 siólidní historii a jako týmu Renault jim fandim, ... A v redbullu to bylo tak nějak OK - ale pro Mclaren? ... TAH Heuer, Mobil1 ... a k tomu Renault? Ale to jen na okraj - ale i o tom je F1 a rozložit Image Mclarenu by se mohlo podařit - Renaultu to nijak neubližuje - ten má svůj tým i historii
Radon
18:54 27.09.2017 84.242.97.XXX
Je asi pravdou, že Renault není tak spolehlivý jako Mer. a Ferrari, ale připadá mi, že je spíš citlivý na chlazení (či něco jiného v souvislosti s podvozkem).
Proč mě to napadlo? Protože Hulkenberk jej asi využívá na maximum, ale tolik "motorových kolapsů" zase nemá. Výsledky jak v kvaldě, tak závodech celkem obstojné - prohání i vozy "s hvězdou v zadnici" - ne tovární samozřejmě. Takže jistý potenciál tam bude.
Tím nechci říct, že to občas není tristní pohled, ale vidím to pozitivně!
Proč mě to napadlo? Protože Hulkenberk jej asi využívá na maximum, ale tolik "motorových kolapsů" zase nemá. Výsledky jak v kvaldě, tak závodech celkem obstojné - prohání i vozy "s hvězdou v zadnici" - ne tovární samozřejmě. Takže jistý potenciál tam bude.
Tím nechci říct, že to občas není tristní pohled, ale vidím to pozitivně!
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek